Μαρτυρικά είναι για τους ναυτεργάτες τα αλλεπάλληλα καλοκαιρινά δρομολόγια των πλοίων της ακτοπλοΐας.Όπως καταγγέλλουν οι ναυτεργατικές ενώσεις μηχανικών (ΠΕΜΕΝ), κατωτέρων πληρωμάτων μηχανής «Ο Στέφενσον» και ναυτομαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ) υπάρχουν πλοία, που οι ναυτεργάτες είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται ακόμα και 16 ή 17 ώρες την ημέρα, χωρίς να πληρώνονται υπερωρίες!Τα τρία ναυτεργατικά σωματεία έστειλαν την καταγγελία τους στον υπουργό Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλή, στη Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας του Υπουργείου και στην ΠΝΟ σημειώνοντας ότι με βάση τον νόμο 4150/2014, που χαρακτηρίζουν ως «αντιναυτεργατικό» εκδίδονται διαρκώς υπουργικές αποφάσεις με τις οποίες μειώνονται οι οργανικές συνθέσεις, δηλαδή ο αριθμός των μελών του πληρώματος.Αυτό «σε συνδυασμό με τα αυξημένα δρομολόγια των πλοίων έχει αποτέλεσμα οι οργανικές συνθέσεις να μην ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες».Έτσι, στη διάρκεια του καλοκαιριού, σύμφωνα με τα τρία σωματεία, «εφαρμόζονται εξαντλητικά ωράρια παραβιάζοντας ακόμα και τις διεθνείς συμβάσεις που καθορίζουν τα ελάχιστα για τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης των ναυτεργατών».Η κόπωση των ναυτικών δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια και γι’ αυτό οι τρεις ενώσεις καταλήγουν σημειώνοντας ότι:• «Καλούμε την κυβέρνηση, το υπουργείο και τις υπηρεσίες του να αναλάβουν τις ευθύνες τους ενάντια στην υπονόμευση της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα».@ Τώρα, να πούμε ότι περιμένουμε να ληφθούν μέτρα; Θα σας γελάσουμε και δεν το θέλουμε
Το τέλος της αρχής; (*)
Είναι πολύ ευχάριστο που οι συναντήσεις μεταξύ των ηγετών της Ελλάδας και της Τουρκίας έχουν γίνει πλέον τόσο συχνές και τόσο συνήθεις ώστε να μην αποτελούν καν την πρώτη είδηση στις εφημερίδες των δύο χωρών. Η ηρεμία στον αέρα και