Ερυθρά Θάλασσα: Σε ασφαλές σημείο ρυμουλκείται το Sounion – Στους 400°C η θερμοκρασία

Αφού το τάνκερ Sounion βρεθεί σε ασφαλές σημείο αγκυροβόλησης, θα πραγματοποιηθεί επιχείρηση κατάσβεσης των εστιών φωτιάς στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου

Σε ασφαλές σημείο αγκυροβόλησης προς τα βόρεια της Ερυθράς Θάλασσας ρυμουλκείται με αργή ταχύτητα και ασφάλεια από το ελληνικό ναυαγοσωστικό «Aigaion Pelagos» το ελληνόκτητο τάνκερ «Sounion» της Delta tankers που μεταφέρει 150.000 τόνους πετρελαίου.

Το «Aigaion Pelagos» συνοδεύεται και από το ρυμουλκό διάσωσης «Panormitis», με δυνατότητες πυρόσβεσης και ανάκτησης πετρελαιοκηλίδων, αλλά και από τρία πολεμικά πλοία, εκ των οποίων το ένα είναι η φρεγάτα Ψαρά, αλλά και ειδική ένοπλη ομάδα.

Στόχος των ναυαγοσωστικών συνεργείων, μόλις αγκυροβολήσει το τάνκερ, είναι να υπάρξει επιχείρηση κατάσβεσης των εστιών φωτιάς στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου, οι οποίες προκλήθηκαν από την τοποθέτηση εκρηκτικών από ένοπλες ομάδες των Χούθι.

Το δεξαμενόπλοιο εξακολουθεί να καίγεται, περισσότερες από τέσσερις εβδομάδες μετά την πρώτη επίθεση που δέχθηκε από τους Χούθι, ενώ το 25μελές πλήρωμά του (23 Φιλιππινέζοι και δύο Ρώσοι) μεταφέρθηκαν με ασφάλεια από γαλλικό αντιτορπιλικό στο Τζιμπουτί.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, από τις μετρήσεις που πραγματοποιεί η ομάδα του ναυαγοσωστικού πλοίου επί του καταστρώματος του τάνκερ αναφέρει ότι η θερμοκρασία αγγίζει τους 400°C, ενώ αυτό που θα επιδιωχθεί το επόμενο διάστημα είναι η κατάσβεση των εστιών φωτιάς με αφρό και νερό και στη συνέχεια η στεγανοποίηση των τρυπών που προκάλεσαν τα εκρηκτικά των Χούθι.

Επίσης, θα πραγματοποιηθεί αδρανοποίηση στις δεξαμενές καυσίμων (Inert Gas System), ώστε το πετρέλαιο στη συνέχεια να μεταγγιστεί και να μεταφερθεί με ασφάλεια σε άλλο πλοίο. Όπως αναφέρουν στελέχη εταιρειών καυσίμων, για να ξεκινήσει μια πυρκαγιά και να διατηρηθεί θα πρέπει οπωσδήποτε να συνυπάρχουν ταυτόχρονα οξυγόνο, καύσιμο, κατάλληλη θερμοκρασία και η αλυσιδωτή αντίδραση. Αν ένα από αυτά τα στοιχεία απομακρυνθεί ή μειωθεί η αναλογία του, τότε η πιθανότητα εκρήξεως και πυρκαγιάς μειώνεται μέσω της αδρανοποίησης.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χ. Στυλιανίδης: «Το ΛΣ υπηρετεί πανανθρώπινες αξίες και είμαστε αποφασισμένοι να προασπίσουμε τα συμφέροντα της χώρας μας και τα ελληνικά και ευρωπαϊκά σύνορα»

Το σημαντικό έργο που επιτελούν καθημερινά τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και την παρακαταθήκη που έχουν αφήσει τα εν αποστρατεία στελέχη στις νεότερες γενιές του Σώματος, εξήρε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης, στην τελετή

Αναδρομικά συνταξιούχων: Εν αναμονή μιας κρίσιμης απόφασης

Νέος κύκλος αναδρομικών, με εξαιρετικά σημαντικές συνέπειες στα δημόσια δημοσιονομικά, ενδέχεται να ανοίξει εντός των επόμενων ημερών, καθώς αναμένεται η απόφαση του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου. Την ίδια στιγμή, άλλωστε, ο ΕΦΚΑ τρέχει χιλιάδες υποθέσεις επιστροφής αναδρομικών ποσών από ανεφάρμοστες εδώ και χρόνια διατάξεις νόμων,

Το νέο βιβλίο του Βασ. Κυπριωτάκη

Ο Βασίλης Κυπριωτάκης γεννήθηκε στον Πύργο Μονοφατσίου, στην περιοχή του Λιβυκού πελάγους και στα Αστερούσια όρη της Κρήτης. Είναι απόστρατος αξιωματικός του Λιμενικού Σώματος. Ζει στην Αθήνα και ασχολείται με τη λογοτεχνία και την ποίηση. Έχει βραβευθεί πολλές φορές για

ΙΜΟ: Συμφωνία για την απανθρακοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΙΑ επί της αρχής πέτυχαν τα κράτη μέλη του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής Περιβάλλοντος (MPEC 82) για τα μέτρα που θα οδηγήσουν στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχει 

Μετάβαση στο περιεχόμενο