Γιατί τόση μυστικότητα;;;

Είναι αλήθεια, τελικά…

Ο νέος Εκτελεστικός Διευθυντής του Frontex, ο Ολλανδός Στρατηγός κ. Hans LEIJTENS, που την 1η Μαρτίου 2023 ανέλαβε τα καθήκοντά του στα κεντρικά του Οργανισμού στη Βαρσοβία, ήρθε στις 14 Μαρτίου 2023 στην Αθήνα, αλλά πήγε και στον Πειραιά.

Για την Αθήνα ήμασταν σίγουροι, αφού η «Κατεχάκη» έδωσε αυθημερόν στη δημοσιότητα σχετικό δελτίο τύπου το οποίο αναρτήθηκε αυθημερόν στα “ΛΝ”.

Επίσης αυθημερόν, ήρθε και στη Δραπετσώνα, όχι μόνο για να συναντηθεί με τους αξιωματούχους και το προσωπικό του Οργανισμού, που εργάζονται στο παράρτημα του Οργανισμού που λειτουργεί από το 2010 στο κτίριο του ΥΝΑΝΠ/Αρχηγείου ΛΣ-ΕΛΑΚΤ (απ’ όπου και η ΦΩΤΟ), αλλά μαθαίνουμε ότι συναντήθηκε με το σύνολο της πολιτικής και φυσικής ηγεσίας του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ.

Μπορεί η συνάντηση αυτή να είχε «εθιμοτυπικό», πανηγυρικό…χαρακτήρα, αλλά δεν παύει να είναι συνάντηση με έναν υψηλά ιστάμενο αξιωματούχο της Ενωσιακής «νομενκλατούρας», και μάλιστα ο προϊστάμενος ενός Οργανισμού, που από το 2008 συνδράμει το ΛΣ-ΕΛΑΚΤ στην διαχείριση των πιο πολύπαθων εξωτερικών συνόρων της ΕΕ.

Επομένως, του αξίζει ένα καλό, περιεκτικό και προπάντων επίκαιρο Δελτίο Τύπου…έτσι, σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για τη βοήθεια που παρέχει…

Σήμερα, δύο ημέρες μετά από την επίσκεψη αυτή, εμείς δεν είδαμε τίποτε…παρά μόνον από το twitter του Frontex…

Γιατί τόση μυστικότητα;;;

Ή, μήπως, άλλαξαν οι προτεραιότητες της ημεδαπής «νομενκλατούρας», λόγω επικείμενων εξελίξεων (π.χ. κρίσεις, εκλογές κλπ. κλπ. κλπ.);;;

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρόδος: Στο Μαντράκι επέστρεψε πριν από λίγο ανακαινισμένο το ιστορικό πλωτό εστιατόριο “ΚΟΝΤΙΚΙ”

Μετά από μήνες εντατικών εργασιών ανακατασκευής, το θρυλικό πλωτό εστιατόριο «ΚΟΝΤΙΚΙ» είναι πλέον έτοιμο να υποδεχθεί ξανά τους επισκέπτες της Ρόδου ως SWAN. Η επένδυση άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ, που περιελάμβανε και ειδική ξυλεία υψηλής ποιότητας, σεβόμενη πλήρως την

Καρνάγια: Τα ξύλινα ναυπηγεία που σβήνουν, μαζί τους μια Ελλάδα που χάνεται

Μια αρχαία τέχνη σβήνει αργά και σιωπηλά. Τα καρνάγια – οι ταρσανάδες που κάποτε γέμιζαν τις ακτές του Αιγαίου και του Ιονίου με ήχους σφυριών και άρωμα πεύκου – μετρούν πια τις τελευταίες τους ανάσες. Από τα περίπου 300 ξύλινα ναυπηγεία που λειτουργούσαν

Η αγορά των δεξαμενόπλοιων σε κρίσιμο σταυροδρόμι

Σε ένα περιβάλλον έντονης αβεβαιότητας στις διεθνείς αγορές και συνεχών αλλαγών, πρόσφατη έκθεση της VesselsValue εστιάζει στις προοπτικές της αγοράς δεξαμενόπλοιων. Όπως επισημαίνει η έκθεση, οι γεωπολιτικές εντάσεις, οι κυρώσεις και οι μεταβολές των εμπορευματικών ροών αποτελούν τη νέα νόρμα

Κικίλιας από Μύκονο: «Ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι της Μυκόνου – Σε 15 ημέρες ολοκληρώνεται η εργολαβία στο παλιό λιμάνι»

«Προχωράει ένα ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι και όλες τις λιμενικές υποδομές. Ζήτησα από τον κύριο Λιμενάρχη, τον κύριο Διοικητή της 6ης ΠΕ.ΔΙ.Λ.Σ και τις δυνάμεις μας στο νησί να προχωρήσουμε τάχιστα και τα υπόλοιπα λιμενικά έργα, θέτοντας ως

Μετάβαση στο περιεχόμενο