«Grand Ocean»: Ένα μυθικό-πριγκιπικό γιοτ που βγαίνει στο σφυρί για 15 εκατ. δολ. (pics)

Ο πλειστηριασμός για το luxury yacht που μισθώνεται 766.000 δολάρια την εβδομάδα έχει προγραμματιστεί για τις 17 Απριλίου – Η περιγραφή του, ο Σαουδάραβας πρίγκιπας Khaled bin Sultan al Saud και πώς κατασχέθηκε στο Πέραμα

Το ακριβότερο γιοτ… όλων των εποχών που έχει βγει σε πλειστηριασμό στην Ελλάδα, «έπλευσε» προς την ηλεκτρονική πλατφόρμα με «ρότα» για τις 17 Απριλίου.

Ο λόγος για το “Grand Ocean” yacht, ένα από τα μυθικά σκαριά που οι περισσότεροι βλέπουμε στις τηλεοπτικές οθόνες να σκίζουν τα πέλαγα, μεταφέροντας rich and famous επιβάτες.

Για το συγκεκριμένο αρκεί να αναφερθεί ότι το κόστος ναύλωσής του φτάνει τις 766.000 δολάρια την εβδομάδα.

Ο πλειστηριασμός

Ο πλειστηριασμός που έχει οριστεί για τις 17 Απριλίου, εάν βέβαια μέχρι τότε δεν μεσολαβήσουν κινήσεις αναστολής (κάτι που θεωρείται εξαιρετικά πιθανό) στρέφεται κατά της εταιρείας Perlich Investments Ltd, με επισπεύδουσες την Roselton Shipping Ltd, που εδρεύει στην Κύπρο καθώς και την «Μ.Μ. Ναυπηγικές – Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Πειραιώς Α.Ε.» με διακριτικό τίτλο «M.M. ΝΑΒΕΠ Α.Ε.», η οποία εδρεύει στο Πέραμα Αττικής.

Όσο για την τιμή πρώτης προσφοράς είναι… 15 εκατ. δολάρια. Αποτελώντας έτσι το ακριβότερο σκάφος αναψυχής που έχει αναρτηθεί στην εγχώρια πλατφόρμα ηλεκτρονικών πλειστηριασμών.

Σημειώνεται ότι η οφειλέτιδα εταιρεία εδρεύει στις Βρετανικές Παρθένους Νήσους (British Virgin lslands), με κεντρικό πράκτορα και αντίκλητο στην Ελλάδα την εταιρεία “MIRA Yacths”, που εδρεύει στη Γλυφάδα.

Η τυπική περιγραφή

Σύμφωνα με την έκθεση πλειστηριασμού, πρόκειται για μηχανοκίνητο ντιζελοκίνητο επιβατηγό πλοίο – θαλαμηγό, υπό Σημαία Βερμούδων με το όνομα “Grand Ocean” με αριθμό Νηολογίου Χάμιλτον Βερμούδων (Hamilton, Bermuda) 715327.

Ναυπηγήθηκε στο Αμβούργο της Γερμανίας από την εταιρεία Blohm & Voss A.G. Hamburg, το 1990, εξ’ ολοκλήρου από ηλεκτροσυγκολλητό χάλυβα όσον αφορά το κύτος του και είναι χρώματος λευκού. Το πλοίο κατά την πράξη νηολόγησής του είχε μήκος μέτρων 73,45, πλάτος 12,80 μέτρων, βάθος από του καταστρώματος καταμετρήσεως 5,80 μέτρων και είναι ολικής χωρητικότητας (κ.ο.χ.) 1864 κόρων και καθαράς χωρητικότητας (κ.κ.χ.) 559 κόρων.

Είναι εφοδιασμένο με 2 ντιζελομηχανές εσωτερικής καύσεως ιπποδυνάμεως 4280 ΚW, της εταιρείας Klockner-Humboldt-Deutz A.G., κατασκευασμένες το έτος 1988.

Το “Grand Ocean” κατασχέθηκε στο Πέραμα Αττικής, στην μείζονα περιοχή του Λιμένα Πειραιά και στη θέση «Νέα Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» (Λ. Δημοκρατίας 34), «χωρίς τα παραρτήματα και συστατικά του, σωστικό, ηλεκτρολογικό, ηλεκτρονικό και βοηθητικό εξοπλισμό του».

Επίσης, σύμφωνα με επικυρωμένο αντίγραφο της πράξης νηολόγησής και Πιστοποιητικού Βαρών, που εκδόθηκε στις 26.02.2024 από τα Νηολόγια του Λιμένος Χάμιλτον Βερμούδων το πλοίο δεν έχει κανένα ενυπόθηκο βάρος.

Σημειώνεται ότι η κατάσχεση έγινε για ποσό 323.217,60 δολαρίων και ότι ο πλειστηριασμός θα διενεργηθεί σε συνάλλαγμα δολαρίων Η.Π.Α. και σύμφωνα με τους όρους και τις διατάξεις των σχετικών άρθρων του Κ.Πολ.Δ. και κάθε σχετικού Νόμου, για τον αναγκαστικό πλειστηριασμό πλοίου με ηλεκτρονικά μέσα.

Ακόμη, όπως αναφέρεται, οι επισπεύδουσες και ο Δικαστικός Επιμελητής, δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν κανένα νομικό ή πραγματικό ελάττωμα του πλειστηριαζομένου πλοίου και επομένως δεν φέρουν καμία σχετική ευθύνη, οπότε ο κάθε ενδιαφερόμενος συμμετέχει στον διενεργούμενο ηλεκτρονικό πλειστηριασμό αποκλειστικά με δική του ευθύνη αφού προηγουμένως κάνει τον απαιτούμενο έλεγχο. Τα τέλη και έξοδα μεταβίβασης, ο φόρος και ο ΦΠΑ βαραίνουν αποκλειστικά τον τελευταίο πλειοδότη – υπερθεματιστή.

Τι περιλαμβάνει το “Grand Ocean”

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε διεθνείς ιστοσελίδες ναύλωσης luxury yachts το μηχανοκίνητο σκάφος ‘Grand Ocean’ είναι 85 μέτρων, κατασκευάστηκε από το γερμανικό ναυπηγείο Blohm + Voss και μπορεί να φιλοξενήσει έως και 12 άτομα, ενώ το εσωτερικό του έχει διακοσμηθεί από τον Alberto Pinto, ενώ το Exterior design ανέλαβε η Platou Architects.

«Χτισμένο το 1990, το Grand Ocean είναι ειδικά κατασκευασμένο για ναύλωση στην κατηγορία πολυτελών γιοτ παγκόσμιας κλάσης, προσφέροντας πληθώρα ευρύχωρων χώρων καθιστικού και υπέροχων ανέσεων» τονίζεται. Είναι εξοπλισμένο με σαλόνι ομορφιάς, ανελκυστήρα και γυμναστήριο.

Το Grand Ocean προσφέρει διαμονή για έως και 12 άτομα σε 7 σουίτες που περιλαμβάνουν μια κύρια σουίτα, δύο διπλές καμπίνες και τέσσερις δίδυμες καμπίνες. Υπάρχουν συνολικά 11 κλίνες, εκ των οποίων 2 king, 1 διπλή και 8 μονές. Σε αυτό υπηρετούν έως και 22 μέλη πληρώματος προκειμένου να παρέχουν τις εξαιρετικές υπηρεσίες που υπόσχεται.

Το beauty salon διαθέτει όλες τις εγκαταστάσεις που απαιτούνται για μια σειρά από διαφορετικές θεραπείες ομορφιάς. Επιπλέον στιγμές χαλάρωσης μπορούν να απολαύσουν οι ταξιδιώτες στη σάουνα, την πισίνα, το τζακούζι και το πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο.
Ασφαλώς, διαθέτει ανελκυστήρα, καθιστώντας οποιοδήποτε μέρος του σκάφους γρήγορα και εύκολα προσβάσιμο, δορυφορικές επικοινωνίες, Wi-Fi και τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Το σκάφος ταξιδεύει άνετα στους 16 κόμβους και φτάνει σε μέγιστη ταχύτητα 18 κόμβους με εμβέλεια έως και 9.100 ναυτικά μίλια έχοντας δεξαμενές καυσίμου 220.000 λίτρων. Ακόμη, ένα ενσωματωμένο σύστημα σταθεροποίησης εξασφαλίζει άνεση όταν βρίσκεται σε εξέλιξη το ταξίδι.

Το Grand Ocean διαθέτει μέχρι και ένα ενυδρείο κοραλλιογενών υφάλων που ανεβαίνει μέσα από δύο επίπεδα του καταστρώματος.

Από… πρίγκιπα

Το γιοτ αρχικά βαφτίστηκε ως Golden Odyssey και είχε παραγγελθεί από τον Σαουδάραβα πρίγκιπα Khaled bin Sultan al Saud. Παθιασμένος με την ωκεανογραφία αποφάσισε να σχεδιάσει ένα ερευνητικό γιοτ για να εξερευνήσει τον βυθό της θάλασσας με τη βοήθεια του νορβηγικού αρχιτεκτονικού γραφείου Platou & Amble.


Στη συνέχεια πέρασε στην ιδιοκτησία του Nidal Karameh, ιδρυτή της Mikano International, και απέκτησε το όνομα Grand Ocean. Εκείνος φέρεται να το πούλησε στις αρχές του 2021.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

72,5 ετών στη σύνταξη οι σημερινοί έφηβοι

Ένας νέος που γεννήθηκε στην Ελλάδα μέσα στην κρίση και θα ενταχθεί στην αγορά εργασίας κάπου κοντά στο 2030 θα πρέπει να εργαστεί τουλάχιστον 38,5 χρόνια για να μπορέσει να συνταξιοδοτηθεί περίπου το 2070. Αν και η αύξηση του προσδόκιμου ζωής θεωρείται «βιολογικό προνόμιο» και

Άγιοι Ανάργυροι: Ολοκληρώνεται η ΕΔΕ για τους αστυνομικούς – Ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη, κανείς δεν… είδε

Σε ένα τραγικό πινγκ- πονγκ ευθυνών φέρεται να εξελίσσεται η υπόθεση της Κυριακής, που έχασε τη ζωή της έξω από το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων, με τους αρμόδιους αξιωματούχους των Αρχών λίγο πριν την ολοκλήρωση της ΕΔΕ να δηλώνουν άγνοια για

Σκύρος: Έτοιμη για την “πράσινη” ακτοπλοΐα – Πρόταση για ναυπήγηση πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα

Έτοιμο να πρωτοστατήσει στην πράσινη μετάβαση της ακτοπλοΐας, παρουσιάζοντας συγκεκριμένη πρόταση μελέτη μέσω του Πολυτεχνείου, για τη ναυπήγηση ενός νεότευκτου πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα, δηλώνει το νησί της Σκύρου. Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση

Αιφνίδιος θάνατος βαθμοφόρου: Διευκρινίσεις ΥΥ/ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

Προς διευκρίνιση των αναγκαίων λεπτομερειών για την ορθή ενημέρωση όλων και κατά το μέρος που αφορά την εμπλοκή της Υπηρεσίας Υγειονομικού (Υ.Υ.) Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ στην υπόθεση του αιφνίδιου θανάτου του συναδέλφου μας που υπηρετούσε στο Π.Α.Θ. 80, εκτός υπηρεσίας, σας γνωρίζουμε

Μετάβαση στο περιεχόμενο