Η χαρτογράφηση του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων

Η αγορά των δεξαμενόπλοιων βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος όχι μονάχα του ναυτιλιακού Τύπου, αλλά και ναυτιλιακών ερευνητών και αναλυτών, ελέω των γεωπολιτικών εξελίξεων που λαμβάνουν χώρα στη Μέση Ανατολή.

Εντός των συγκεκριμένων συγκυριών, η ναυλομεσιτική Braemar προχωρά σε μια ακτινογραφία του παγκόσμιου στόλου tankers. Ο στόλος αριθμεί 5.880 πλοία, εκ των οποίων 871 είναι Handysizes, 1.854 MRs, 447 Panamaxes/LR1s, 1.147 Aframaxes/LR2s, 659 Suezmaxes/LR3s και 902 VLCCs.

Από τα πλοία αυτά, μόλις 98 είναι διπλού καυσίμου, ενώ 1.259 είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Αξίζει να αναφερθεί ότι από τα 902 VLCCs τα 435 φέρουν scrubbers.

Όσον αφορά το orderbook, κυμαίνεται από 5% έως 15% ως ποσοστό επί του στόλου, με τα υψηλότερα ποσοστά να καταγράφονται στα MRs, στα Aframaxes και στα Suezmaxes (13%, 14% και 15% αντίστοιχα). Από την άλλη, τα ποσοστά για Handysizes, Panamaxes και VLCCs διαμορφώνονται σε 5%, 8% και 6% αντίστοιχα.

Η τωρινή εικόνα του orderbook, καθώς και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης πλοίων, κάνει λόγο για παραδόσεις 621 πλοίων έως και το γ’ τρίμηνο του 2028.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Π.Ο.Λ. και τα Νοσοκομεία…

Με έκπληξη διαβάζει κανείς την ανακοίνωση της συνδικαλιστικής (;) οργάνωσης Π.Ο.Λ. που εκδόθηκε χθες (14-5-2025) με αφορμή την ψήφιση την περασμένη εβδομάδα του ν. 5195/2025 για τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία. Ευτυχία και χαρά για τις χάντρες που τους χάρισαν. Θα αποκτήσουν

Ανακοίνωση πρωτοβάθμιων ενώσεων για το 27ο τακτικό συνέδριο της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.

Η Διοίκηση της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ., επιλέγοντας για μια ακόμα φορά τη μοναχική πορεία και αγνοώντας σταθερά τις ανάγκες και τη φωνή των πρωτοβάθμιων Ενώσεων, επιβεβαιώνει την έλλειψη θεσμικής υπευθυνότητας και τον πλήρη παραγκωνισμό των μελών της.   Προχωρά στη διεξαγωγή του

ΠΕΑΛΣ:Ο Νόμος Δένδια υποβαθμίζει υγειονομικά τα στελέχη Λ.Σ. -ΕΛ.ΑΚΤ. και τα φέρνει σε δεύτερη μοίρα – Απαιτούμε Ισότιμη Μεταχείριση

Την έκπληξη και τον βαθύ προβληματισμό των στελεχών του Λιμενικού Σώματος έχει προκαλέσει η διάταξη του άρθρου 34 (παρ. 5) του πρόσφατα ψηφισθέντος νόμου 5195/2025, με την οποία ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νίκος Δένδιας καθιερώνει σειρά προτεραιότητας στην υγειονομική εξυπηρέτηση υπέρ των

ΕΕΝ | Εθνικό Πλοίο & Επανεκκίνηση της Ναυπηγικής Βιομηχανίας

Συμμαχίες με ναυπηγική πυξίδα: Προς την υλοποίηση ενός «Εθνικού Πλοίου» Με όραμα τη δημιουργία ενός σύγχρονου ελληνικού πλοίου, ικανού να καλύψει τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού και να λειτουργήσει ως εξαγώγιμο τεχνολογικό προϊόν, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων κ.

Μετάβαση στο περιεχόμενο