Η Chemnav πρόσθεσε στο βιβλίο παραγγελιών της ένα ακόμη τάνκερ

Στην παραγγελία ενός ακόμη τάνκερ μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου προχώρησε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η ναυτιλιακή Chemnav Shipmanagement συμφερόντων του εφοπλιστή Παύλου Κορώνη αυξάνοντας τα υπό κατασκευή πλοία της σε τρία.

Πρόκειται για option που ενεργοποίησε φέτος η εταιρεία, σε συνέχεια προηγούμενης παραγγελίας που πραγματοποίησε το καλοκαίρι του 2023, στο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας, K Shipbuilding.

Συγκεκριμένα, τον περασμένο Ιούνιο, η ναυτιλιακή έκλεισε συμφωνία για την κατασκευή δύο τάνκερ MR χωρητικότητας 50,000 dwt.

To κόστος κατασκευής τους εκτιμήθηκε στα 47 εκατ. δολάρια έκαστο, ενώ για την νέα προσθήκη, η τιμή δεν έγινε γνωστή.

Τα τρία τάνκερ θα είναι εξοπλισμένα με scrubber, θα έχουν την δυνατότητα χρήσης μεθανόλης και LNG και θα παραδοθούν στη Chemnav το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με το tradewinds.

Η Chemnav ιδρύθηκε το 2006 και από τότε υπήρξε υπεύθυνη για την λειτουργία σχεδόν 30 πλοίων, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της.

Σήμερα διαχειρίζεται μικτό στόλο με δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού και προϊόντων πετρελαίου, ενώ επισημαίνει ότι έχει υπό κατασκευή δύο νεότευκτα τάνκερ MR, τα οποία θα παραλάβει στις αρχές του 2025.

Σύμφωνα με την VesselsValue, η προηγούμενη φορά που η ναυτιλιακή είχε κλείσει συμφωνία για νεότευκτα πλοία με το ναυπηγείο  Sekwang Heavy Industries, πριν από 17 χρόνια και αφορούσε σε τάνκερ μεταφοράς χημικών προϊόντων χωρητικότητας 13,000 dwt.

Ωστόσο, έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια επιλεκτικές κινήσεις στην second hand αγορά.

Mεταξύ άλλων, τον Φεβρουάριο 2022, σύμφωνα με την VV, εξαγόρασε έναντι 18,25 εκατ. δολάρια το LR2 Phoenix Hopeχωρητικότητας 105,600 dwt, που κατασκευάστηκε το 2008.

Τον Οκτώβριο του 2022, πούλησε το LR2 Keros Voyager, χωρητικότητας 105,600 dwt και κατασκευής 2008, στην τιμή των 35 εκατ. δολαρίων.

Kατά άλλες πληροφορίες απέκτησε τον Μάρτιο toy 2023 το LR1 Nordic Geneva χωρητικότητας 73,700 dwt και κατασκευής 2009, στην τιμή των 23,5 εκατ. δολαρίων.

Στον εφοπλιστή Παύλο Κορώνη ανήκει και η εταιρεία PrimeBulk Shipmanagement, η οποία διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίο.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποχρεωτική θητεία των γυναικών: αναγκαία και αναπόδραστη

Όταν προ ημερών ο υπουργός Εθνικής Άμυνας μίλησε για στελεχώσεις μονάδων στο  20-30%, εμμέσως πλην σαφώς αναγνώρισε ότι ο Στρατός Ξηράς είναι τόσο υποστελεχωμένος  που θέτει σε κίνδυνο την εδαφική μας ακεραιότητα. Μια που παρά την αλλαγή του γεωπολιτικού περιβάλλοντος

Τι περιλαμβάνει το πακέτο μέτρων €870 εκατ. – Ποιοι θα δουν ελαφρύνσεις και αυξήσεις

Ο σχεδιασμός του 2025 είναι τελικά πιο φιλόδοξος από τις αρχικές παραδοχές του οικονομικού επιτελείου. Ακόμα κι έτσι, όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές, δεν διαταράσσονται οι δημοσιονομικοί στόχοι, οι οποίοι, πάντως, θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Το «πακέτο» των μόνιμων εισοδηματικών

Μισθοί: Τράπεζες και υψηλή τεχνολογία προσφέρουν τις καλύτερες αμοιβές

Ποιοι κλάδοι δίνουν τις καλύτερες αμοιβές; Ποιες παροχές επιλέγουν να προσφέρουν οι εταιρείες στους εργαζόμενούς τους, με δεδομένη την έλλειψη προσωπικού; Τι ζητά από τους εργοδότες η νέα γενιά; Στα παραπάνω ερωτήματα απαντά η Director Advisory της KPMG, Γεωργία Καλεμίδου επικαλούμενη την πρόσφατη

Νέες τουρκικές βολές για το ελληνικό θαλάσσιο πάρκο στο Αιγαίο

Ο αναπληρωτής πρόεδρος και τομεάρχης Άμυνας του κεμαλικού Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP) της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Γιανκί Μπαγτζίογλου, εκτόξευσε νέες βολές σχετικά με το θέμα της δημιουργίας από την ελληνική κυβέρνηση θαλάσσιου πάρκου περιβαλλοντικής προστασίας στο Αιγαίο. Σε συνέντευξή του στην αντιπολιτευόμενη

Μετάβαση στο περιεχόμενο