Η ΕΠΛΣ/ΒΔΕ με Κουβέλη για το επίδομα παραμεθορίου στα στελέχη ΛΣ στις περιοχές της Κέρκυρας και Θεσπρωτίας


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΗ ΕΠΛΣ ΒΔ Ελλάδας πραγματοποίησε συνάντηση, παρουσία του Προέδρου και του Γεν. Γραμματέα της ΠΟΕΠΛΣ, με τον Υπουργό Ναυτιλίας Νησιωτικής Πολιτικής κ. Κουβέλη Φώτη με αποκλειστικό θέμα την επέκταση του παραμεθορίου επιδόματος σε όλες τις περιοχές, όπως αυτές αναφέρονται στην απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών και σε ότι αφορά της Ένωσή μας τους νομούς Κέρκυρας και Θεσπρωτίας.Από την πλευρά ο κ. Υπουργός επανέλαβε την δέσμευσή του, όπως είχε πράξει και κατά την διάρκεια της περιοδείας του στην περιοχή μας, ενημερώνοντάς μας ότι σχετική συζήτηση με θετικό πρόσημο έχει ήδη προχωρήσει και με το Υπουργείο Οικονομικών. Σχετική νομοθετική πρωτοβουλία για το θέμα θα αναπτυχθεί στις αρχές του επόμενου έτους σε νομοσχέδιο του ΥΝΑΝΠ.Ως Ένωση προκαλούμε τις εξελίξεις και τις παρακολουθούμε από κοντά.Είναι δίκαιο, αναμένουμε να γίνει πράξη. ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΤΣΟΜΙΤΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο