Η κρουαζιέρα, το film office και ο ιστορικός τουρισμός στο νέο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας

Η κρουαζιέρα, το film office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ο ιστορικός τουρισμός περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας που αφορά το 2024 και εγκρίθηκε σήμερα από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας.

Αναφερόμενη στον κλάδο της κρουαζιέρας η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Όλγα Χριστίνα Γούλα επισήμανε ότι το 2022 ήρθαν 61 κρουαζιερόπλοια στη Θεσσαλονίκη ενώ το 2023 68 και του χρόνου αναμένονται περισσότερα. Σε ό,τι αφορά τον ιστορικό τουρισμό ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στον τουρισμό ιστορικής μνήμης κάνοντας λόγο για επέκταση των σχετικών δράσεων με στόχο και την ανάδειξη της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Για τον χώρο των οπτικοακουστικών παραγωγών σημείωσε ότι το film office την περασμένη τριετία επέδειξε πολύ σημαντικό έργο ενώ προανήγγειλε υποστηρικτικές δράσεις προβολής του γραφείου με στόχο την προσέλκυση νέων κινηματογραφικών παραγωγών.

Στο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας για την νέα χρονιά περιλαμβάνονται ακόμη η συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις και στα σημαντικότερα φεστιβάλ κινηματογράφου, η προβολή του γαστρονομικού τουρισμού, των μακεδονικών προϊόντων και της μακεδονικής κουζίνας, η ανάδειξη του αθλητικού τουρισμού και των αθλητικών υποδομών της Κεντρικής Μακεδονίας και η διοργάνωση αθλητικών γεγονότων. Παράλληλα αναμένονται η διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για την απόκτηση εμπειριών από ανθρώπους του τουρισμού, ο σχεδιασμός, η παραγωγή και προμήθεια προωθητικού υλικού αλλά και η διαχείριση της ιστοσελίδας και του λογαριασμού των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Περιφέρειας ειδικά στον τομέα του τουρισμού.

Σε ό,τι αφορά την συνδιαφήμιση, η αντιπεριφερειάρχης τόνισε ότι είναι κάτι καινούριο ενώ όπως είπε, σύμφωνα με τη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση πλέον υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και συνεργασίας της Περιφέρειας με αεροπορικές εταιρείες, μέσα μαζικής ενημέρωσης και άλλους εξειδικευμένους εταίρους της τουριστικής αγοράς.

Π.Γ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: Ποιοι κινδυνεύουν με κάθειρξη 10 ετών

Ο νέος ποινικός κώδικας, που ψηφίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη Βουλή, περιλαμβάνει αλλαγές και στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και συγκεκριμένα αυστηροποιεί τις ποινές που ορίζονται στην περίπτωση παραβίασης κόκκινου σηματοδότη καθώς και σε άλλες παραβάσεις, όπως η κατανάλωση αλκοόλ. Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο

Κλεμμένα αυτοκίνητα: Με ποια μέθοδο τα πουλάνε οι επιτήδειοι

Σε μάστιγα έχουν εξελιχθεί οι κλοπές αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αφού υπολογίζεται πως κάθε χρόνο στην Ελλάδα κλέβονται 30.000 αυτοκίνητα, τα περισσότερα από αυτά στην Αττική. Ωστόσο, η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι και η επινοητικότητά τους προκειμένου να διαθέσουν τα κλεμμένα αυτοκίνητα στην αγορά ξεπερνά κάθε φαντασία.

Αποκαλύψεις από την υφυπουργό Ναυτιλίας της Κύπρου: «Πέραν της Τουρκίας είχαμε να αντιμετωπίσουμε το ρωσικό μπλοκ στον ΙΜΟ»

Τα παραπάνω δήλωσε την Τρίτη η Υφυπουργός Ναυτιλίας Μαρία Χατζημανώλη. Σε συζήτηση στο 7o συνέδριο Capital Link, του οποίου το ΚΥΠΕ είναι χορηγός επικοινωνίας, η κ. Χατζημανώλη χαρακτήρισε την εκλογή ως σημαντική, αφού η Κύπρος κατάφερε να διατηρήσει όλες της

Μετάβαση στο περιεχόμενο