Η νέα γενιά θαλάσσιου υδροπτερύγου «KOMETA 120M»

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Ρωσικού ναυπηγείου Joint Stock Company (JSC) «Vympel Shipyard», το νέας γενιάς υδροπτέρυγο θαλάσσιας κλάσης «KOMETA 120M» είναι διαθέσιμο και ήδη το πρώτο σκάφος «KOMETA 120M», είναι σε εμπορική λειτουργία στην Μαύρη Θάλασσα, με την ονομασία «ΣΕΒΑΣΤΟΥΠΟΛΗ».

Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για την νέας γενιάς θαλάσσιου υδροπτερύγου «KOMETA 120M», η οποία είναι εφοδιασμένη με πιστοποίηση κλάσης του Ρωσικού Νηογνώμονα, o οποίος έχει σε ισχύ στην τελευταία του έκδοση (2008, 2011) κανόνες ανώτερους από τον HSC 2000, βάση του οποίου επιτρέπεται η δρομολόγηση της συγκεκριμένης κλάσης του σκάφους στην Ελλάδα.

11009_originalimage_kometa-120m

Το πρωτότυπο της «KOMETA 120M» ξεκίνησε να ναυπηγείται τον Αύγουστο 2013.

Οι παρακάτω φωτό είναι από την τελετή έναρξη ναυπήγησης της «KOMETA 120M».

19587099

IMG_9412

Δείτε σε φωτο την διαδικασία ναυπήγησης της «KOMETA 120M», στις εγκαταστήσεις του Ρωσικού ναυπηγείου Joint Stock Company (JSC) «Vympel Shipyard»:

moshnosti_8

ком1(2)

Kometa_03-2015_9

spk-kometa-120m-peremeshchayut

komet-120m

Kometa_03-2015_8

f_d3d3LnZ5bXBlbC1yeWJpbnNrLnJ1L3dwLWNvbnRlbnQvdXBsb2Fkcy9Lb21ldGEtMTIwXzA3LTIwMTVfMy5qcGc_X19pZD02NTIxMw==

Τα βασικά χαρακτηριστικά και πληροφορίες για την νέα γενιάς υδροπτερύγων θαλάσσιας κλάσης, «KOMETA 120M»:

Τύπος σκάφους:

Σκάφος υδροπτέρυγο θαλάσσιας κλάσης, με σύστημα πρόωσης που αποτελείται από δύο μηχανές πετρελαίου, που μεταφέρουν την κίνηση μέσω δύο αξόνων

Χρήση σκάφους:

Μεταφορά επιβατών κατά την διάρκεια της ημέρας σε κλειστούς χώρους εφοδιασμένους με καθίσματα αεροπορικού τύπου

Περιοχή λειτουργίας:

Θαλάσσιες περιοχές με γενικό κλιματικό τύπο.

Αποστάσεις μέχρι 50 ναυτικά μίλια, από προφυλαγμένες περιοχές σε ανοικτή θάλασσα.

Αποστάσεις μέχρι 100 ναυτικά μίλια, ανάμεσα σε προφυλαγμένες περιοχές

Συνθήκες λειτουργίας:

Η πλοήγηση σε κατάσταση λειτουργίας με την χρήση των πτερυγίων είναι εγγυημένα ασφαλής με ύψος κύματος μέχρι hw3% = 2,0 μέτρα και με άνεμο δύναμης 5 στην κλίμακα μποφόρ.

Σε ύψος κύματος μέχρι hw3% =
2,5 μέτρα και με άνεμο δύναμης 8 στην κλίμακα μποφόρ και μέχρι 17.8
μέτρα/δευτ. η πλοήγηση είναι εγγυημένα ασφαλής σε κατάσταση λειτουργίας
εκτοπίσματος.

Θερμοκρασία
περιβάλλοντος από +5° μέχρι +30°С, με ατμοσφαιρική υγρασία στο 80% και
σε θερμοκρασία +30°С, με θερμοκρασία νερού πάνω από +5°С.

Κατηγορία σκάφους σύμφωνα με τους κανόνες του Ρωσικού νηογνώμονα (RMRS):

КМ . [2] Hydrofoil Vessel Passenger – A.

Το υδροπτέρυγο μπορεί να κατηγοριοποιηθεί εκ νέου στους κανόνες του νηογνώμονα που επιθυμεί ο πελάτης.

Αριθμός ομάδας σκάφους σύμφωνα με τους κανονισμούς των θαλάσσιων σκαφών:

No. 4

Κύριες διαστάσεις και βασικά χαρακτηριστικά

Μήκος (L.O.A.), μέτρα ………………………………………………………………..

35,2

Συνολικό πλάτος (μαζί με τα πτερύγια), μέτρα ………………………………

10,3

Πλάτος σκελετού, μέτρα…………………….………………………………………..

6,3

Συνολικό ύψος (από την επιφάνεια) με χρήση των πτερυγίων, μέτρα .

11,8

Βύθισμα σε λειτουργία εκτοπίσματος, μέτρα…………………….……………

3,5

Εκτόπισμα, σε τόνους:

Πλήρες………………………………………………………………..

73,0

Άφορτο………………………………………………………………..

58,2

Αριθμός επιβατών (Σύνολο)………………….……………………………………..

120

Πλήρωμα…………………..………………………………………………………………

5

Ταχύτητα ταξιδιού, κόμβοι (knots)…………………..…………………………….

35

Ονομαστική ισχύς κυρίων μηχανών, kW……………………….………………

2 х 1.150

Ισχύς των κύριων μηχανών σε κατάσταση λειτουργίας, kW…………….

2 х 820

Κατανάλωση καυσίμου ανά ώρα, κιλά/ώρα .

340 – 360

Εμβέλεια με πλήρες φορτίο, ναυτικά μίλια…………………….……………….

200

Αυτονομία, ώρες……………………..………………………………………………….

8

Ολική καταχωρημένη χωρητικότητα , τόνοι ……………………………………

186

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Κανόνες Σχεδίασης και Κανονισμοί

Το υδροπτέρυγο σκάφος «KOMETA-120M» έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί σύμφωνα με τα ακόλουθα:

· Κανόνες
και Κανονισμοί για την Κατασκευή και Ταξινόμηση θαλάσσιων Σκαφών,
κεφάλαιο 1,2 και 3 (Κανονισμοί του Ρωσικού Νηογνώμονα RMRS
Shipping/High-Speed Vessel)

· Κανόνες
και Κανονισμοί για την Κατασκευή και Ταξινόμηση των Υψηλής Ταχύτητας
Σκαφών 2008 (Regulations of Russian Maritime Registry of
Shipping/High-Speed Vessel)

· Κανονισμοί Εξοπλισμού των θαλασσίων Σκαφών, 2011 (Regulations of Russian Maritime Registry of Shipping / Equipment)

· Κανονισμοί Μετρήσεων των Θαλασσίων Σκαφών 2006

· Διεθνής Κανονισμοί Αποφυγής Συγκρούσεων στην Θάλασσα 1972 (MPPSS-72) Consolidated Edition 2002

· Τεχνικούς Κανονισμούς αναφορικά με την Ασφάλεια των Θαλάσσιων Εγκαταστάσεων Μεταφοράς

· Κανονισμοί Πρόληψης της Ρύπανσης από Πλοία Λειτουργούντα σε Θαλάσσιες Περιοχές και Εσωτερικά Ύδατα της Ρωσικής Ομοσπονδίας, 2010

καθώς
και σε συμφωνία με τις απαιτήσεις της GOST (Κρατικά πρότυπα), OST
(Πρότυπα της ναυπηγικής βιομηχανίας) και την τεχνική τεκμηρίωση
σχετιζόμενη με την δημιουργία κλάσης επιβατικών θαλάσσιων Σκαφών Υψηλής
Ταχύτητας.

Κατασκευή ενός Υδροπτερύγου Σκάφους

Το υδροπτέρυγο σκάφος «KOMETA-120M» κατασκευάζεται κάτω από την επίβλεψη από κοινού με εκπροσώπους του Ρωσικού Νηογνώμονα (RMRS)
και του σχεδιαστή πάνω σε ένα λεπτομερές πακέτο σχεδίων που έχει
εγκριθεί μεταξύ του Ρωσικού Νηογνώμονα και της Ρωσικής Υπηρεσίας για τα
δικαιώματα και την Υγεία του Καταναλωτή.

Οι
τύποι του εξοπλισμού ολοκλήρωσης, οι μηχανισμοί και τα υλικά αποτελούν
μέρος των κατασκευαστικών προδιαγραφών και μπορεί να αλλάξουν μόνο με
ταυτόχρονη διατήρηση των χαρακτηριστικών λειτουργίας των επιδόσεων του
υδροπτερύγου σκάφους .

Δοκιμές Αποδοχής

Οι δοκιμές αποδοχής του υδροπτερύγου σκάφους «KOMETA-120M»,
έχουν πραγματοποιηθεί σε συμφωνία με το Πρόγραμμα Δοκιμών Αποδοχής, το
οποίο είχε συμφωνηθεί με τον Ρωσικό Νηογνώμονα και με την παρουσία του
πελάτη, του σχεδιαστή, του ναυπηγείου και της Ρωσικής Υπηρεσίας για τα
δικαιώματα και την Υγεία του Καταναλωτή. Οι δοκιμές αυτές έλαβαν μέρος
την άνοιξη (2018) στην Μαύρη Θάλασσα.

Τεκμηρίωση

Το
συγκεκριμένο υδροπτέρυγο σκάφος, έχει παραδοθεί στον πελάτη, μαζί με
ένα Πιστοποιητικό Αποδοχής με τα δεδομένα από τις δοκιμές του
υδροπτερύγου σκάφους τύπου «KOMETA-120M»
και μια σειρά εγγράφων από την Τεκμηρίωση Λειτουργίας του Σκάφους (στα
Ρωσικά και σε άλλη γλώσσα όπου απαιτείται) που θα αναπτυχθούν εντός των
σκοπών και των απαιτήσεων του Ρωσικού Νηογνώμονα καθώς και Πιστοποιητικό
Πλοϊμότητας του σκοπού και των απαιτήσεων των Κανονισμών του Ρωσικού
Νηογνώμονα.

id=”:r7″ class=”ii gt”> id=”:r6″ class=”a3s aXjCH ” role=”gridcell” tabindex=”-1″> lang=”EL”> class=”m_-7975019042294626416WordSection1″>

Συμπληρωματικές πληροφορίες

Η σταθερότητα
του υδροπτερύγου σε όλες τις καταστάσεις λειτουργίας επιτρέπεται από
τις τεχνικές προδιαγραφές και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης είναι βάση
των κανονισμών του Ρωσικού Νηογνώμονα.

Το υδροπτέρυγο είναι εξασφαλισμένο ότι δεν θα βυθιστεί
όταν δύο ή λιγότερα γειτονικά στεγανά διαμερίσματα πλημυρίσουν στην
περίπτωση μέρος του δαπέδου υποστεί ζημιά εντός ευαίσθητων περιοχών σε
διαμήκη ζημιά.

Ευελιξία και δυνατότητες πηδαλιούχησης
– Το σύστημα ελέγχου λειτουργίας του υδροπτερύγου εξασφαλίζει επαρκείς
δυνατότητες πηδαλιούχησης και ευελιξίας κάτω από όλες τις καταστάσεις
λειτουργίας βάσει των προδιαγραφών.

Στις παρακάτω φωτό μπορείτε να δείτε τον θάλαμο διακυβέρνησης του υδροπτερύγου σκάφους θαλάσσιας κλάσης «KOMETA-120M»:

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Α.Φωκά: Στη σωστή κατεύθυνση οι πρωτοβουλίες του Υπ. Ναυτιλίας για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου βάσει της έκθεσης Ντράγκι

Προς τη σωστή κατεύθυνση κινούνται οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας για την ανανέωση και το “πρασίνισμα” του ακτοπλοϊκού στόλου με βάση την πρόσφατη έκθεση του πρώην επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι. Αυτό επεσήμανε η προϊσταμένη

Πολεμικό Ναυτικό: Δοκιμές εν πλω για το πρώτο περιπολικό κλάσης «Island»

Σύμφωνα με ανακοίνωση των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, που αποδέσμευσε επίσης και φωτογραφίες, το πρώτο παράκτιο περιπολικό τύπου «Island» του Πολεμικού Ναυτικού ολοκλήρωσε με επιτυχία δοκιμές εν πλω. To πρώτο από τα σκάφη έχει ονομαστεί  “Υποκελευστής Ιωάννης Μαντούβαλος” (P197).

Έλεγχος στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα – Σαλαμίνα

ΘΕΜΑ:  Αιφνιδιαστικός επιτόπιος έλεγχος της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας) – Πέραμα (Αττικής) Η Επιτροπή Ανταγωνισμού («ΕΑ») διενήργησε αιφνιδιαστικό επιτόπιο έλεγχο στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας), αναφορικά

Το «ουκρανικό μοντέλο» είναι η λύση για το Προσφυγικό και όχι το κλείσιμο των συνόρων από τη Γερμανία (*)

Η απόφαση του Βερολίνου να επαναφέρει από 16/9/2024 έως 15/3/2025 τους μεθοριακούς ελέγχους στα χερσαία σύνορά της με Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και Δανία, προκειμένου να αντιμετωπίσει λέει τις μεταναστευτικές ροές που κατακλύζουν τη Γερμανία, αναμφίβολα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση μιας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο