Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 7.129.956,11 ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 1.021.053,64 ευρώ, ήτοι 16,71% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση που ήταν 6.108.902,47 ευρώ. Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στην άνοδο της επιβατικής κίνησης του κεντρικού λιμένα και των καταφυγίων σκαφών (Σύβοτα, Πλαταριά, Σαγιάδα), που οδήγησε και στην αύξηση των πλοίων για την εξυπηρέτηση τους.
Επίσης, άνοδο παρουσίασε και η διακίνηση ασυνόδευτων φορτίων, μέσω του λιμένα Ηγουμενίτσας.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 932.172,91 ευρώ, έναντι 1.577.410,18 ευρώ της προηγούμενης χρήσης, ήτοι μείωση κατά 40,90%, οφειλόμενη κυρίως στη διαγραφή παγίων εξαιτίας του επανακαθορισμού της χερσαίας ζώνης αρμοδιότητας της ΟΛΗΓ Α.Ε. μετά την εφαρμογή του Ν.5048/2023 και από το γεγονός ότι, με την επικύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης, η εταιρεία υπόκειται πλέον σε φορολογητέες δραστηριότητες.
Σχετικά με το έργο «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας – Γ1 Φάση», ο Οργανισμός αναφέρει ότι είναι υπό εκτέλεση και έχει συνολικό προϋπολογισμό 48,4 εκατ. ευρώ.
Χρηματοδοτείται κατά 98,75% από την Ευρωπαϊκή Ένωση (απόφαση της Επιτροπής C(2019) 7064), το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας.
Το υπόλοιπο ποσό καλύφθηκε με ίδια συμμετοχή της ΟΛΗΓ Α.Ε., με ποσό 602.439,20 ευρώ, το οποίο καταβλήθηκε ήδη από την ΟΛΗΓ Α.Ε σε προηγούμενες χρήσεις.
Το έργο προβλέπεται να παραχωρηθεί προς χρήση στην εταιρεία εντός του 2024.
Σύμφωνα με ναυτιλιακούς αναλυτές, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, θα ενισχυθεί στον τομέα της ακτοπλοΐας, τόσο επιβατών, όσο και φορτηγών, καθώς στόχος του Ομίλου είναι να αναβαθμίσει τη σημασία του, όχι μόνο στις μεταφορές μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας, αλλά των Βαλκανίων.