Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Online «χάρτης» με τους διαθέσιμους φορτιστές

Τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση και τη διαθεσιμότητα των φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα έχουν έως το τέλος του μήνα οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων.

Τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση και τη διαθεσιμότητα των φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα έχουν έως το τέλος του μήνα οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων. Η χωροθέτηση και η καταγραφή των δημόσιων σημείων φόρτισης έχουν ήδη ξεκινήσει προ μηνών, και η σχετική πλατφόρμα βρίσκεται εδώ και μία εβδομάδα «στον αέρα» σε δοκιμαστική λειτουργία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης (ΜΥΦΑΗ) θα είναι διαθέσιμο στο κοινό σε τρεις εβδομάδες.

Πρόκειται για μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων όπου εγγράφονται οι φορείς της αγοράς και στην οποία έχει πρόσβαση κάθε ενδιαφερόμενος. Μεταξύ αυτών μπορεί να είναι οδηγοί – ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενδιαφερόμενοι αγοραστές ηλεκτροκίνητων οχημάτων κ.ά. Οι πληροφορίες που θα περιλαμβάνονται στο μητρώο χωρίζονται σε στατικά και δυναμικά δεδομένα.

Τα στατικά δεδομένα θα είναι προσβάσιμα στο κοινό έως τα τέλη Μαΐου και περιλαμβάνουν τη θέση του φορτιστή (συντεταγμένες/διεύθυνση), τα χαρακτηριστικά φόρτισης (type, mode, ισχύς), τους διαθέσιμους connectors, τις ώρες λειτουργίας, τους τρόπους πληρωμής, τους τρόπους επικοινωνίας με τον εκμεταλλευτή του φορτιστή και τον κωδικό φορτιστή.

Το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης θα είναι διαθέσιμο στο κοινό σε τρεις εβδομάδες.

Τα δυναμικά δεδομένα, από την άλλη, τα οποία θα είναι προσβάσιμα στους ενδιαφερομένους έως τα τέλη του καλοκαιριού, περιλαμβάνουν στοιχεία διαθεσιμότητας των φορτιστών (εάν είναι ελεύθερος ή κατειλημμένος), λειτουργίας τους (σε λειτουργία ή εκτός) και το κόστος φόρτισης (ad-hoc charging).

Το μητρώο υποστηρίζει τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων και πληροφοριών όλων των δημόσιων προσβάσιμων φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων. Αποτελεί το εθνικό σημείο πρόσβασης για τους πολίτες των λοιπών κρατών-μελών της Ε.Ε. για την αντίστοιχη πληροφόρηση αναφορικά με τους φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων. Συμβάλλει και στη χωροθέτηση των φορτιστών, καθώς περιλαμβάνει το σύνολο των δημόσιων σημείων φόρτισης, ενώ η εγκατάσταση κάθε νέου φορτιστή θα «περνάει» μέσα από το μητρώο.

1.200 σημεία φόρτισης

Η χώρα μας διαθέτει σήμερα 1.200 σημεία φόρτισης, εκ των οποίων τα 118 βρίσκονται στις εθνικές οδούς, στα πρατήρια υγρών καυσίμων των ΣΕΑ. Η ελάχιστη απαίτηση από την Ευρωπαϊκή Ενωση για εγκατάσταση σημείου επαναφόρτισης ανά 60 χλμ. βρίσκεται σε διαδικασία επανεξέτασης, γιατί πολλές χώρες αδυνατούν να αντεπεξέλθουν. Στόχος είναι τα υφιστάμενα 1.200 σημεία φόρτισης να γίνουν 12.000 το 2025 και να φθάσουν πέντε χρόνια αργότερα τις 25.000.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρόδος: Στο Μαντράκι επέστρεψε πριν από λίγο ανακαινισμένο το ιστορικό πλωτό εστιατόριο “ΚΟΝΤΙΚΙ”

Μετά από μήνες εντατικών εργασιών ανακατασκευής, το θρυλικό πλωτό εστιατόριο «ΚΟΝΤΙΚΙ» είναι πλέον έτοιμο να υποδεχθεί ξανά τους επισκέπτες της Ρόδου ως SWAN. Η επένδυση άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ, που περιελάμβανε και ειδική ξυλεία υψηλής ποιότητας, σεβόμενη πλήρως την

Καρνάγια: Τα ξύλινα ναυπηγεία που σβήνουν, μαζί τους μια Ελλάδα που χάνεται

Μια αρχαία τέχνη σβήνει αργά και σιωπηλά. Τα καρνάγια – οι ταρσανάδες που κάποτε γέμιζαν τις ακτές του Αιγαίου και του Ιονίου με ήχους σφυριών και άρωμα πεύκου – μετρούν πια τις τελευταίες τους ανάσες. Από τα περίπου 300 ξύλινα ναυπηγεία που λειτουργούσαν

Η αγορά των δεξαμενόπλοιων σε κρίσιμο σταυροδρόμι

Σε ένα περιβάλλον έντονης αβεβαιότητας στις διεθνείς αγορές και συνεχών αλλαγών, πρόσφατη έκθεση της VesselsValue εστιάζει στις προοπτικές της αγοράς δεξαμενόπλοιων. Όπως επισημαίνει η έκθεση, οι γεωπολιτικές εντάσεις, οι κυρώσεις και οι μεταβολές των εμπορευματικών ροών αποτελούν τη νέα νόρμα

Κικίλιας από Μύκονο: «Ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι της Μυκόνου – Σε 15 ημέρες ολοκληρώνεται η εργολαβία στο παλιό λιμάνι»

«Προχωράει ένα ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι και όλες τις λιμενικές υποδομές. Ζήτησα από τον κύριο Λιμενάρχη, τον κύριο Διοικητή της 6ης ΠΕ.ΔΙ.Λ.Σ και τις δυνάμεις μας στο νησί να προχωρήσουμε τάχιστα και τα υπόλοιπα λιμενικά έργα, θέτοντας ως

Μετάβαση στο περιεχόμενο