Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Online «χάρτης» με τους διαθέσιμους φορτιστές

Τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση και τη διαθεσιμότητα των φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα έχουν έως το τέλος του μήνα οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων.

Τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τη θέση και τη διαθεσιμότητα των φορτιστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα έχουν έως το τέλος του μήνα οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων. Η χωροθέτηση και η καταγραφή των δημόσιων σημείων φόρτισης έχουν ήδη ξεκινήσει προ μηνών, και η σχετική πλατφόρμα βρίσκεται εδώ και μία εβδομάδα «στον αέρα» σε δοκιμαστική λειτουργία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης (ΜΥΦΑΗ) θα είναι διαθέσιμο στο κοινό σε τρεις εβδομάδες.

Πρόκειται για μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων όπου εγγράφονται οι φορείς της αγοράς και στην οποία έχει πρόσβαση κάθε ενδιαφερόμενος. Μεταξύ αυτών μπορεί να είναι οδηγοί – ιδιοκτήτες ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενδιαφερόμενοι αγοραστές ηλεκτροκίνητων οχημάτων κ.ά. Οι πληροφορίες που θα περιλαμβάνονται στο μητρώο χωρίζονται σε στατικά και δυναμικά δεδομένα.

Τα στατικά δεδομένα θα είναι προσβάσιμα στο κοινό έως τα τέλη Μαΐου και περιλαμβάνουν τη θέση του φορτιστή (συντεταγμένες/διεύθυνση), τα χαρακτηριστικά φόρτισης (type, mode, ισχύς), τους διαθέσιμους connectors, τις ώρες λειτουργίας, τους τρόπους πληρωμής, τους τρόπους επικοινωνίας με τον εκμεταλλευτή του φορτιστή και τον κωδικό φορτιστή.

Το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης θα είναι διαθέσιμο στο κοινό σε τρεις εβδομάδες.

Τα δυναμικά δεδομένα, από την άλλη, τα οποία θα είναι προσβάσιμα στους ενδιαφερομένους έως τα τέλη του καλοκαιριού, περιλαμβάνουν στοιχεία διαθεσιμότητας των φορτιστών (εάν είναι ελεύθερος ή κατειλημμένος), λειτουργίας τους (σε λειτουργία ή εκτός) και το κόστος φόρτισης (ad-hoc charging).

Το μητρώο υποστηρίζει τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων και πληροφοριών όλων των δημόσιων προσβάσιμων φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων. Αποτελεί το εθνικό σημείο πρόσβασης για τους πολίτες των λοιπών κρατών-μελών της Ε.Ε. για την αντίστοιχη πληροφόρηση αναφορικά με τους φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων. Συμβάλλει και στη χωροθέτηση των φορτιστών, καθώς περιλαμβάνει το σύνολο των δημόσιων σημείων φόρτισης, ενώ η εγκατάσταση κάθε νέου φορτιστή θα «περνάει» μέσα από το μητρώο.

1.200 σημεία φόρτισης

Η χώρα μας διαθέτει σήμερα 1.200 σημεία φόρτισης, εκ των οποίων τα 118 βρίσκονται στις εθνικές οδούς, στα πρατήρια υγρών καυσίμων των ΣΕΑ. Η ελάχιστη απαίτηση από την Ευρωπαϊκή Ενωση για εγκατάσταση σημείου επαναφόρτισης ανά 60 χλμ. βρίσκεται σε διαδικασία επανεξέτασης, γιατί πολλές χώρες αδυνατούν να αντεπεξέλθουν. Στόχος είναι τα υφιστάμενα 1.200 σημεία φόρτισης να γίνουν 12.000 το 2025 και να φθάσουν πέντε χρόνια αργότερα τις 25.000.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν η ΕΛ.ΑΣ. συλλαμβάνει την ΕΛ.ΑΣ.

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η είδηση πως ο αστυνομικός φρουρός του Αστυνομικού Τμήματος Αγίων Αναργύρων, ο οποίος φέρεται να έμεινε απαθής μπροστά στη γυναικοκτονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα, που έλαβε χώρα κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια του, είχε καταδικαστεί σε οκτώ

«My coast»: Η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες – Τέσσερις αποφάσεις για την εφαρμογή των νέων κανόνων

Τέσσερις υπουργικές αποφάσεις, με τις οποίες εξειδικεύονται όλοι οι νέοι κανόνες για τη δημόσια περιουσία στις παραλίες, διασφαλίζουν την πρόσβαση των πολιτών στη θάλασσα και κατοχυρώνουν όρους διαφάνειας στην παραχώρηση του αιγιαλού και της παραλίας, με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος,

Υπ. Κλιματικής Κρίσης: Συνεδριάζει η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται συνεδρίαση της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων που αναμένεται να πλήξουν περιοχές της χώρας, σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προγνώσεις. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης

Χρονικά όρια εργασίας: Υπερεργασία και Υπερωρία

Ο επιτρεπόμενος χρόνος εργασίας είναι ένα θέμα που καθορίζεται από κανόνες δημοσίου δικαίου και αυτό γιατί πρόκειται για ένα κρίσιμο ζήτημα, αν λάβει κανείς υπόψη και τη διαφορά δυναμικής των δύο πλευρών (εργοδότη και εργαζόμενου) σε μια σύμβαση εργασίας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο