Δεν επηρέασαν μόνο τορυμουλκό που προσάραξε, οι καιρικές συνθήκες, αλλά επιδρούν και στον τουρισμό κρουαζιέρας. Το πλοίοCOSTA MEDITERRANEA, δυναμικής 2.680 επιβατών έφτασε σήμερα το πρωί, στις 07.00, στο λιμάνι του Ηρακλείου, κι επρόκειτο να παραμείνει ως τις 17.00.”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 10.5px; font-family: pf_centro_slab_proregular; color: rgb(34, 34, 34); font-size: 18px; background-color: rgb(255, 255, 255);”>Ωστόσο οι ριπές του ανέμου, με δεδομένο και το μεγάλο ύψος του κρουαζιερόπλοιου δημιούργησαν μη ευνοϊκές συνθήκες για να “δέσει” το πλοίο. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΛΗ,Απόλλωνα Φιλιππή, ήδη έχουν γίνει δύο προσπάθειες, ενώ αυτή την ώρα το πλοίο βρίσκεται έξω από το λιμάνι, προσδοκώντας ύφεση των ανέμων για να προσπαθήσει εκ νέου.”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 10.5px; font-family: pf_centro_slab_proregular; color: rgb(34, 34, 34); font-size: 18px; background-color: rgb(255, 255, 255);”>Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες, τελικά, δεν το επιτρέψουν το κρουαζιερόπλοιο θα αποπλεύσει νωρίτερα για τη Σαουδική Αραβία, συνεχίζοντας το προγραμματισμένο του δρομολόγιο.”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 10.5px; font-family: pf_centro_slab_proregular; color: rgb(34, 34, 34); font-size: 18px; background-color: rgb(255, 255, 255);”>Όπως τονίζει ο κ.Φιλιππής, σε τέτοιες περιπτώσεις, το ιδανικό θα ήταν το εκάστοτε πλοίο που δε θα μπορεί να δέσει σε κάποιο λιμάνι του νησιού, να μη φεύγει από την Κρήτη, αλλά να μετακινείται σε άλλο λιμάνι, που πληροί τις προϋποθέσεις, κάτι που ωστόσο, είναι θέμα σχεδιασμού και απόφαση της πλοιοκτήτριας εταιρείας.”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 10.5px; background-color: rgb(255, 255, 255);”>cretalive.gr

Ν. Ανδρουλάκης: «Είναι ένα επιτελικό κράτος του θράσους και της συγκάλυψης»
Ο Νίκος Ανδρουλάκης μιλώντας απόψε σε συγκέντρωση στο Κιλκίς κατέκρινε την δήλωση άγνοιας του παραιτηθέντα υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, για την ύπαρξη εγγράφου της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας το οποίο εντόπιζε ευθύνες υπηρεσιακών παραγόντων για την πρόοδο των εργασιών ασφαλείας στους