Και δεύτερη τουρκική κορβέτα στη δυνητική ελληνική ΑΟΖ

Τις τελευταίες ημέρες σας έχουμε κρατήσει ενήμερους για την κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και δη εντός δυνητικής ελληνικής ΑΟΖ όπου εκτελεί εργασίες πόντισης καλωδίου οπτικών ινών το ιταλικό πλοίο «Teliri».

Από τη στιγμή που εισήλθε εντός δυνητικής ελληνικής ΑΟΖ το πλοίο συνοδευόταν από μια ελληνική πυραυλάκατο («Γρηγορόπουλος») και μια τουρκική κορβέτα («Bozcaada»).

Κάποια στιγμή νωρίς χθες το πρωί το τουρκικό ναυτικό αποφάσισε να στείλει και δεύτερη κορβέτα, την «Beykoz», η οποία πλέει κατά τα συνήθη, δηλαδή επιτηρώντας τις εργασίες χωρίς περαιτέρω παρέμβαση.

Από την Αθήνα η κατάσταση παρακολουθείται με ψυχραιμία, καθώς οι εργασίες συνεχίζονται απρόσκοπτα για ένα έργο που –ούτως ή άλλως– είναι ουσιαστικά ιταλοκυπριακό.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση του Δημάρχου Δελφών με το νέο Λιμενάρχη Ιτέας

Το νέο Λιμενάρχη Ιτέας, Πλωτάρχη Λιμενικού Σώματος Πρέντζα Γεώργιο, υποδέχθηκε την Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024, στο γραφείο του στο Δημαρχείο της Άμφισσας, ο Δήμαρχος Δελφών κ. Παναγιώτης Ταγκαλής.  Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ανάληψης των καθηκόντων του νέου Λιμενάρχη, στον

Η Μεταπολίτευση μετά τη δοκιμασία της οικονομικής κρίσης (*)

Η πεντηκοστή επέτειος της Μεταπολίτευσης ως μετάβασης από τη δικτατορία στη δημοκρατία  και τα πενήντα χρόνια της περιόδου από το 1974 έως σήμερα μας επιβάλλουν να ξανασκεφτούμε τη σχέση μας με τον ιστορικό χρόνο. Για την ακρίβεια, θα έλεγα, ότι

ΠΑΘ 080: Στη Χαλκίδα για τη Ναυτική Εβδομάδα

Στη Χαλκίδα έφθασε χτες, Κυριακή 21 Ιουλίου 2024, το περιπολικό πλοίο ανοιχτής θαλάσσης (Π.Α.Θ.) του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής 080 «Άγιος Ευστράτιος», μήκους 60 μέτρων, για την έναρξη της Ναυτικής Εβδομάδας Χαλκίδας 2024, που διοργανώνει ο Δήμος Χαλκιδέων, σε συνδιοργάνωση με

Τα αυθαίρετα και «ορφανά» λιμάνια, μια ανοιχτή πληγή… Η περίπτωση των Κυθήρων και άλλων πολλών λιμένων (*)

Υπάρχουν επίσης λιμάνια, στα οποία δεν υπάρχουν κιόσκια, υπηρεσίες για τους επιβάτες, τουαλέτες, κυλικεία, στέγαστρα, τουαλέτες, σε χώρους υποδοχής των επιβατών, αλλά και στα περισσότερα λιμάνια δεν υπάρχουν συστήματα πυρόσβεσης. Υπάρχουν και λιμάνια που δεν εφαρμόζουν σε όλες τις διατάξεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο