Και η κοροϊδία σε βάρος των τρίτεκνων αστυνομικών… συνεχίζεται


Δημοσιεύουμε κείμενο αστυνομικού – αναγνώστη του bloko.gr: Στην Ελλάδα του 2018 , όπου η υπογεννητικότητα της χώρας αποτελεί μείζον πρόβλημα , οι τρίτεκνοι και πολύτεκνοι Αστυνομικοίσυνεχίζουν να ταλαιπωρούνται στο έπακρο . Επανειλημμένα έχουν αναφερθεί οι ευεργετικές Διατάξεις του Άρθρου 12 του Π.Δ. 100/2003 ως τροποποιήθηκε το 2016 . Συγκεκριμένα , αναφέρεται πως ειδικές κατηγορίες α)πολύτεκνοι, β) έχοντες μέλος της ιδίας οικογένειας με αναπηρία 67% τουλάχιστον ή με αναπηρία Α.ΜΕ.Α., γ) έχοντες τρία (3) τέκνα, μετατίθενται στον τόπο επιλογής τους ακόμη και όταν δεν έχουν προκηρυχτεί κενές θέσεις προς κάλυψη . Το περίεργο όλων είναι πως εφαρμόστηκε ο Νόμος σε όλες τις Διευθύνσεις Αστυνομίας εκτός των Δ.Α. Λαρίσης , Πιερίας και Τρικάλων . Το πιο περίεργο συνέβη στις Μεταθέσεις για Δ.Α Λαρίσης, όπου τρίτεκνοι Ανθυπαστυνόμοι-Αρχιφύλακες μετατέθηκαν προς αυτή, παρόλο που δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις στις τακτικές μεταθέσεις – εμφανίζοντας ξαφνικά πως έχει κενές οργανικές θέσεις προς κάλυψη!!! , σε αντίθεση με τους τρίτεκνους Αστυφύλακες – Υπαρχιφύλακες – Αρχιφύλακες , που ενώ υπήρχαν θέσεις στις Τακτικές Μεταθέσεις , παρ ‘ όλα αυτά μέχρι στιγμής δεν μετατίθενται. Το λυπηρό στην όλη υπόθεση είναι πως και η Π.Ο.ΑΣ.Υ με τη στάση της και την απραξία της , είναι κι αυτή συνένοχη σε όλο αυτό, τηρώντας ‘’σιγή υχθύος’’. Ας σταματήσει επιτέλους αυτή η κοροϊδία και ο εμπαιγμός . Το ποιο τραγικό είναι, να έχουμε φτάσει στο μήνα Δεκέμβριο και να αναμένουμε πότε θα γίνει το επόμενο συμβούλιο για να δούμε αν θα δικαιωθούμε ή αν θα πρέπει να καταφύγουμε σε ένδικα μέσα, βάζοντάς μας σε νέο κύκλο ταλαιπωρίας, παρόλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Το ερώτημα είναι πως, μήπως τελικά οι τρίτεκνοι πρέπει και αυτοί να χωρίζουν παίρνοντας την επιμέλεια των παιδιών , ώστε να παίρνουν μετάθεση ;bloko.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο