Κατάταξη δύο Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ. σε εκτέλεση Δικαστικών Αποφάσεων

ΑΠΟΦΑΣΗ

Σε εκτέλεση των υπ’ αριθμ. Α677/2017 και Α762/2017 Αποφάσεων του Διοικητικού Εφετείου Πειραιώς και κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 12 του άρθρου 33 του Ν.4256/2014 (ΦΕΚ Α΄ 92), όπως ισχύει, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 1 του Ν.3079/2002 (ΦΕΚ Α΄311), κατατάσσουμε στη Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής τους προερχόμενους από τον από 26-11-2014 Πίνακα Επιλαχόντων υποψηφίων Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ. έτους 2014, ΚΑΛΛΕΡΓΗ Κωνσταντίνα του Γεωργίου και ΑΒΤΖΟΓΛΟΥ Ευστάθιο του Σάββα.

Οι εν λόγω κατατάσσονται στη Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. την 03-09-2018, ημέρα Δευτέρα, οριζόμενης ως ημερομηνία παρουσίασής τους στη Σχολή για έναρξη εκπαίδευσης. Η δε ημερομηνία κατάταξης στο πλαίσιο της διοικητικής αποκατάστασής τους λογίζεται η 03-02-2016, ήτοι η αντίστοιχη ημερομηνία κατάταξης στη Σχολή της Εκπαιδευτικής Σειράς Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ. 2016-2017.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζουν όλα στη λιμενική πολιτική; Προς παραχώρηση δραστηριοτήτων αντί πώλησης μετοχών;

Πριν αρκετά χρόνια, όταν ιδιωτικοποιούταν το λιμάνι του Πειραιά και στη συνέχεια, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ένα μεγάλο ερώτημα ταλάνιζε την εγχώρια ναυτιλιακή αγορά / βιομηχανία: Πώληση μετοχών ή παραχώρηση επιμέρους δραστηριοτήτων; Τελικά, οι ελληνικές κυβερνήσεις (ίσως, επειδή «πιέστηκαν» δημοσιονομικά,

Κρήτη: Δύο πλοία που έγραψαν ιστορία, το Kriti I και το Kriti II ετοιμάζονται για διάλυση (video)

Μπορεί η φράση να είναι “Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν” αλλά κακά τα ψέματα έχει ουκ ολίγες εφαρμογές στην καθημερινότητά μας.. Οπως στη περίπτωση της ακτοπλοϊας. Συχνά βλέπουμε πλοία δεμένα στην είσοδο του λιμανιού του Πειραιά, στη Δραπετσώνα έτοιμα να πάρουν

Φρεγάτες: Το ξέρετε πως τις ελληνικές FDI μπορείς να τις μεγαλώσεις για να πάρουν πάνω τους drone;

Με λίγα λόγια αν το θέλει η Αθήνα μπορεί να πάρει μεγαλύτερη πλοίο και να βάλει επάνω και drone. Οι φρεγάτες FDI του γαλλικού και του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού έχουν πλήρωμα 125 ατόμων, συμπεριλαμβανομένων 15 για την αεροπορική πτέρυγα. Παρέχεται

Τετράμηνη καθυστέρηση στην παράδοση της ΚΙΜΩΝ (F 601)

Από Σάββας Δ. Βλάσσης Μια γενική εικόνα για την πρόοδο του προγράμματος ναυπηγήσεως φρεγατών FDI, έδωσε η Naval Group σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε στις 30 Οκτωβρίου, ενόψει της εκθέσεως ναυτικών εξοπλισμών EURONAVAL 2024. Το πρόγραμμα εξελίσσεται βάσει των συμβάσεων

Μετάβαση στο περιεχόμενο