Κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή ο νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει – Τα 6 κύρια σημεία

Ο νέος ΚΟΚ -που κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή, έως το τέλος Σεπτεμβρίου-, σύμφωνα με πηγές εισάγει αυστηρότερες ποινές για σοβαρές παραβάσεις, όπως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, καθώς και η μη χρήση ζώνης ασφαλείας ή κράνους.

Οι αλλαγές αποσκοπούν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την ενίσχυση της υπευθυνότητας των οδηγών.

Η βασική φιλοσοφία του νέου Κ.Ο.Κ σύμφωνα με τις ίδιες πηγές είναι: «Στηρίζουμε τη μοτοσικλέτα, προστατεύουμε τους αναβάτες της και επιδιώκουμε την μεγαλύτερη ασφάλεια των αναβατών με την καθολική χρήση του κράνους. Το κράνος αποτελεί βασικό μέσο προστασίας και η χρήση του για εμάς είναι αδιαπραγμάτευτη. Η ασφάλεια του μοτοσικλετιστή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη χρήση κράνους. Δεν πρόκειται απλώς για έναν νομικό κανόνα, αλλά για έναν κανόνα ζωής.»

Τα 6 κύρια σημεία που τονίζουμε με τον νεο κ.οκ είναι:

«1. Η υποχρεωτική χρήση του κράνους, τόσο για τις μεγάλες όσο και για τις μικρότερες μοτοσικλέτες. Αυστηρές ποινές στους υπότροπους παραβάτες

2. Η μείωση της ταχύτητας στον αστικό ιστό. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι η ταχύτητα πρέπει να μειωθεί, καθώς τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν στις πόλεις, με το 74% αυτών να προκαλούν νεκρούς ή τραυματίες. Η μείωση της ταχύτητας είναι ένα κρίσιμο μέτρο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

3. Η διαμόρφωση των οδών με στόχο τη μείωση της ταχύτητας και την προώθηση της μικροκινητικότητας. Η δημιουργία ασφαλών δρόμων θα συμβάλει στη μείωση της ταχύτητας και θα προωθήσει τη χρήση ποδηλάτων και πατινιών, πάντα με όρους ασφάλειας. Μιλάμε για ταχύτητες των έως 25 km/h σε τέτοιου είδους οχήματα, με κράνος και όλους τους κανόνες ασφαλείας.

Επιπλέον, δίνουμε έμφαση στη διήθηση της κυκλοφορίας των μοτοσικλετιστών. Με τη νέα προσέγγιση, οι μοτοσικλετιστές θα μπορούν να κινούνται με ασφάλεια χωρίς να παρεμποδίζονται από τη συμφόρηση των αυτοκινήτων. Η μικροκινητικότητα, λοιπόν, είναι ένα κρίσιμο σημείο, και προωθούμε τη χρήση ποδηλάτων και ηλεκτρικών πατινιών, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τις κατάλληλες συνθήκες για την ασφαλή τους χρήση.

4. Αντικοινωνική συμπεριφορά – υποτροπιάζουσα παραβατική συμπεριφορά.

5. Απενοχοποίηση οχημάτων και υπευθυνότητα οδηγών

6. Υψηλή τιμωρία: α) κόκκινο, β) κράνος, γ) αλκοόλ, δ) ζώνη, ε) το κινητό.»

ΠΗΓΗ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργισμένος ο Σχοινάς στο ΕΚ στη συζήτηση για τη Frontex: «Όχι σε στείρες συζητήσεις, οι χωρικοί του Έβρου δίνουν την απάντηση»

«Άκουσα πάρα πολλά σε αυτή τη συζήτηση και άκουσα πάρα πολλά που ακόμα προσπαθώ να τα χωνέψω στο μυαλό μου», ανέφερε αρχικά. «Άκουσα από εδώ», είπε δείχνοντας προς τη μία πλευρά του Ευρωκοινοβουλίου, «ότι η Frontex είναι εγκληματική οργάνωση». «Άκουσα

ΣΥΡΙΖΑ: Στα χαρακώματα οι Kasselistas και οι «87» ενόψει της Κεντρικής Επιτροπής

Νέο «σίριαλ» μεταξύ των υποστηρικτών του Στέφανου Κασσελάκη και των «87» είναι σε εξέλιξη, μόλις λίγα 24ωρα πριν  τη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, αυτό το Σάββατο (12/10/24). Έντονη είναι η αντίδραση των «87» μετά το προβοκατόρικο SMS που είδε το φως

Συνελήφθη αστυνομικός για δωροληψία

Στη σύλληψη ενός αστυνομικού προχώρησε χθες, Τετάρτη, η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας Βορείου Ελλάδος, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, για το αδίκημα της δωροληψίας. Σύμφωνα με καταγγελία οδηγού, το απόγευμα της Τρίτης, 8 Οκτωβρίου, σε περιοχή της Θεσσαλίας, ο αστυνομικός

15νθήμερη φυλάκιση σε φαντάρους γιατί πήγαν στη διαδήλωση

Στο… «λάθος» να συμμετάσχουν στην αντιπολεμική διαδήλωση που έγινε το περασμένο Σάββατο στο κέντρο της Αθήνας, υπέπεσαν τρεις οπλίτες θητείας. Η αντίδραση του ΓΕΣ ήταν να υποβάλει τους φαντάρους σε… πειθαρχικό έλεγχο, για παραπτώματα που αφορούν τον κανονισμό πειθαρχίας του στρατεύματος.

Μετάβαση στο περιεχόμενο