Καζάν – καζάν στο καζάνι του Αιγαίου…

Η επισήμανση των στελεχών του Λιμενικού Σώματος που συναντήθηκαν πριν από λίγες μέρες στην Χίο με στελέχη της Τουρκικής Ακτοφυλακής ότι την τελευταία περίοδο, παρόμοια προβλήματα με αυτά που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι με τους διακινητές αντιμετωπίζουν πλέον και οι Τούρκοι είναι ένα στοιχείο που θα πρέπει να μας απασχολήσει λίγο παραπάνω…

Μέχρι τώρα αυτό που γνωρίζαμε εδώ στην Ελλάδα είναι πως η Τουρκική Ακτοφυλακή ή έκανε τα στραβά μάτια, ή δεν ασχολούνταν όσο θα θέλαμε εμείς μαζί τους. Και η παραδοχή εκ μέρους των Τούρκων πως τον τελευταίο καιρό και αυτοί έρχονται πλέον αντιμέτωποι με τους διακινητές μάλλον σημαίνει ότι έχουν μεταβληθεί τα χαρακτηριστικά της παράνομης διακίνησης.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία που έχουν συλλεγεί και στις δύο πλευρές του Αιγαίου από τις αρμόδιες αρχές οι διακινητές είναι κατά βάση κακοποιά στοιχεία, πρώην τρόφιμοι φυλακών για βαριά ποινικά αδικήματα.

Θα έλεγε κανείς πως αυτό είναι το ιδανικό προφίλ όλων εκείνων που θα ήταν διαθέσιμοι για να «στρατολογηθούν» προκειμένου να συμμετέχουν σε μια πιο οργανωμένη και δυναμική μεταφορά παράτυπων μεταναστών τόσο στην Τουρκία, όσο και στην Ελλάδα.

Καθώς εντείνεται στην Ευρώπη η αντίδραση των ευρωπαίων πολιτών απέναντι στην αθρόα είσοδο μεταναστών των περασμένων ετών και με Μέση Ανατολή να φλέγεται ανατροφοδοτώντας αυτή την αντίδραση, δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας να υποθέσει κανείς ότι ετούτοι εδώ οι διακινητές δεν έχουν καμία σχέση με τους διακινητές πως ως τώρα γνωρίζαμε.

Εμμέσως πλην σαφώς το επιβεβαιώνουν οι ίδιοι οι Τούρκοι οι οποίοι μέχρι πρόσφατα ήλεγχαν τους διακινητές. Ήξεραν δηλαδή ποιος κάνει τι, πότε και πως. Σήμερα, όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι, δεν τους ελέγχουν και όχι μόνο δεν τους ελέγχουν αλλά συγκρούονται και μαζί τους στην προσπάθεια τους να τους σταματήσουν.

Πάντως αυτή η προσέγγιση των δύο Ακτοφυλακών είναι ένα καλό νέο. Και εμάς βοηθά να βάλουμε ένα φρένο στην παράνομη μετανάστευση και τους Τούρκους να δείξουν πόσο καλά και συνεργάσιμα παιδιά είναι, μέχρι νεωτέρας φυσικά…

Πηγή: Reporter.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο