Κέρδη ρεκόρ για τις εταιρείες – κολοσσούς μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Η ναυλαγορά θα παραμείνει κερδοφόρα και το 2022 για τις εταιρείες τακτικών γραμμών-Liners που καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Ας δούμε τα οικονομικά στοιχεία σημειώνοντας ότι η κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών-Liner η MSC, δεν δημοσιεύει τα οικονομικά της αποτελέσματα.

Cosco

H κινεζική Cosco το τέταρτο μεγαλύτερο Liner Group αναμένει καθαρά κέρδη για το α’ εξάμηνο του 2022 ύψους 9,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυξημένα κατά 74% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Τα κέρδη του β’ τριμήνου θα ανέλθουν στα 5,53 δισ. δολαρίων το οποίο είναι το πιο κερδοφόρο τρίμηνο στην ιστορία του Ομίλου. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν από το γ’ τρίμηνο του 2021 στα 4,55 δισεκατομμύρια. Στο β’ τρίμηνο του 2022 η Cosco κέρδισε όσα το α’ εξάμηνο του 2021.

Evergreen και Yang Ming

Υψηλούς τζίρους παρά τα πιο χαμηλά ναύλα παρουσίασαν και ο ταϊβανέζικοι όμιλοι Evergreen και Yang Ming.

Η Yang Ming, η ένατη παγκοσμίως εταιρεία ocean carrier, σημείωσε το β’ τρίμηνο του 2022 ύψους 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τον Ιούνιο παρουσίασε τα υψηλότερα μηνιαίως έσοδα ύψους 1,3 δισεκατομμυρίου.

Η Evergreen, η έκτη παγκοσμίως μεγαλύτερη εταιρεία, το β’ τρίμηνο του 2022 έκανε ρεκόρ εσόδων ύψους 5,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Maersk, Hapag-Lloyd

Οι Ευρωπαίοι μεταφορείς θα κοινοποιήσουν τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου στα τέλη Αυγούστου. Όμως τραπεζικοί αναλυτές αναμένουν νέα ρεκόρ για τη Maersk, δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο και η Hapag-Lloyd υπ’ αριθμόν 5.

Τα ακαθάριστα έσοδα της Maersk’s αναμένεται το β’ τρίμηνο του 2022 να φθάσουν τα 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια καταρρίπτοντας το ρεκόρ της που είχε από το α’ τρίμηνο ύψους 9,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Για τη Hapag-Lloyd’s το β’ τρίμηνο του 2022 τα ακαθάριστα έσοδα θα φθάσουν στα 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια λίγο πάνω από το επίπεδο του α’ τριμήνου.

Το 2021 οι ναυτιλιακές μεταφοράς containers κατέγραψαν λειτουργικά κέρδη-ρεκόρ, με τις κορυφαίες εταιρείες να εμφανίζουν μέσα περιθώρια κέρδους άνω του 50%. Πιο συγκεκριμένα, η Yang Ming είχε 61,3%, η EMC 59,3%, η HMM 56,5%, η Wan Hai 56,1%, η ZISS 54,2%, η ONE 52,8%, η COSCO 44%, η CMA CGM 42,7%, η HL 42,2 % και η Maersk Line 37,2%.

Η MSC ξεπέρασε τη Maersk Line σε όρους χωρητικότητας στόλου, καθώς κινήθηκε επιθετικά στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, ενισχύοντας τον στόλο με περισσότερα από 170 containerships από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και τον Μάρτιο του 2022.

Μηνάς Τσαμόπουλος

Κέρδη ρεκόρ για τις εταιρείες – κολοσσούς μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΑΛΣ: Σε ζεστή, φιλική ατμόσφαιρα η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΕΑΛΣ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Σε μια ζεστή, φιλική ατμόσφαιρα, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024, η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΕΑΛΣ, στον κατάμεστο από μέλη, φίλους και προσκεκλημένους της Ένωσης φιλόξενο χώρο του bar – restaurant “Μαντζάρου 3” στο Κολωνάκι.

Η κοπή της πίτας του Συλλόγου Αποστράτων Λιμενικού Σώματος Κρήτης και Δωδ/σων (φωτο)

Μέσα σε ζεστό οικογενειακό και συναδελφικό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες 24-2-24 η κοπή της πίτας του Συλλόγου Αποστράτων Λιμενικού Σώματος Κρήτης και Δωδ/σων στη Ταβέρνα ΑΛΩΝΑΚΙ. Η εκδήλωση μας έχει γίνει πλέον θεσμός και αυτό το δείχνει η αθρόα και μαζική

ΕΛΣΤΑΤ: Συνεχίζεται η συρρίκνωση του ελληνικού νηολογίου

Περαιτέρω μείωση κατά 0,5% (9 πλοία) κατέγραψε ο αριθμός των υπό ελληνική σημαία πλοίων (άνω των 100 κοχ) το Δεκέμβριο 2023 (1816 πλοία) σε σύγκριση με τον αντίστοιχο αριθμό του Δεκεμβρίου 2022 (1825 πλοία), σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή

Χολέρα: Lockdown σε κρουαζιερόπλοιο λόγω κρουσμάτων

Τουλάχιστον 15 άτομα έχουν απομονωθεί λόγω «ύποπτης ασθένειας», ενώ επιβάτης ανέφερε ότι ο καπετάνιος τον ενημέρωσε ότι πρόκειται για χολέρα. Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές του Μαυρικίου. Το κρουαζιερόπλοιο Norwegian Dawn παραμένει ανοικτά του λιμανιού αφού του έχει απαγορευτεί να δέσει

Μετάβαση στο περιεχόμενο