Κρήτη: Στον Μπάλο οι τουρίστες μπαίνουν στο νερό μέχρι τον λαιμό για να φτάσουν στο πλοίο

Με σενάριο από τις επικίνδυνες αποστολές μοιάζει η κρουαζιέρα στον Μπάλο – Ακόμη δεν έχει μπει πλωτή εξέδρα όπως προβλέπεται από υπουργική απόφαση

Ντροπιαστικές εικόνες έρχονται από την Κρήτη και μία από τις δημοφιλέστερες παραλίες της, τον Μπάλο, καθώς οι επισκέπτες έρχονται αντιμέτωποι με κωμικοτραγικές καταστάσεις στη λιμνοθάλασσα και φεύγουν με τις χειρότερες εντυπώσεις από την περιοχή.

Το zarpanews φιλοξενεί δηλώσεις τουρίστριας από την Αμερική η οποία μιλά για «απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην αποβίβαση και επιβίβαση στο μεγάλο καράβι των 800- 900 επιβατών στο Μπάλο. Πρέπει οι άνθρωποι να περπατήσουν στο νερό μέχρι το λαιμό για να φτάσουν στην άκρη της θάλασσας. Τα μεγάλα σε ηλικία άτομα είναι αδύνατον να περπατήσουν», αναφέρει. «Οι περισσότεροι έμειναν στο πλοίο από φόβο. Μόνο καμιά 40αρια άτομα κατέβηκαν και όλοι γύρισαν πίσω θυμωμένοι και απογοητευμένοι», επισημαίνει η τουρίστρια.

Συγκεκριμένα, απουσία πλωτής εξέδρας και σίγουρα λόγω των ρηχών νερών που καθιστούν απαγορευτικές τις βουτιές κάποια ημερόπλοια κατέβασαν στη θάλασσα παραδοσιακές τεχνικές του βουνού, αποβιβάζοντας τον κόσμο με σχοινί, λέει το zarpanews.

Την ίδια ώρα, σε πρόσφατη υπουργική απόφαση που εκδόθηκε τον περασμένο Ιούνιο, ορίζεται ότι  «μέχρι την έκδοση του Σχέδιου Διαχείρισης καθώς και τη ρύθμιση θεμάτων καθολικής προσβασιμότητας, η προσέγγιση των επισκεπτών από τα πλωτά μέσα στην παραλία θα πραγματοποιείται με χρήση πλωτής εξέδρας» η οποία προφανώς δεν έχει ακόμα τοποθετηθεί.

Λίγες μέρες πριν, παρουσιάστηκαν δώδεκα μέτρα για την προστασία του Μπάλου από τον υπερτουρισμό, με 2.330 άτομα ανώτατο όριο επισκεπτών σε δύο βάρδιες, επιβολή εισιτηρίου και προκράτηση. Την πρόταση έκανε σχετική μελέτη για την περιοχή που ανατέθηκε στο Πολυτεχνείο Κρήτης μέσα από το πρόγραμμα του έργου «Ανάπτυξη Διασυνοριακού Δικτύου Προώθησης Αειφόρου Παράκτιου Τουρισμού», το οποίο εξασφαλίστηκε με τη χρηματοδότηση από το πρόγραμμα συνεργασίας «Interreg V-A Ελλάδα-Κύπρος 2014-2020». Τα μέτρα περιλαμβάνουν ακόμα ενίσχυση του καθαρισμού, αναδιαμόρφωση και μεταφορά του χώρου στάθμευσης, ανώτατο όριο επιτρεπόμενων δρομολογίων καραβιού/ημέρα, παρατηρητήριο για διαρκή ποιοτικό έλεγχο της περιοχής, ενημερωτικές πινακίδες κλπ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση του Δημάρχου Δελφών με το νέο Λιμενάρχη Ιτέας

Το νέο Λιμενάρχη Ιτέας, Πλωτάρχη Λιμενικού Σώματος Πρέντζα Γεώργιο, υποδέχθηκε την Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024, στο γραφείο του στο Δημαρχείο της Άμφισσας, ο Δήμαρχος Δελφών κ. Παναγιώτης Ταγκαλής.  Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ανάληψης των καθηκόντων του νέου Λιμενάρχη, στον

Η Μεταπολίτευση μετά τη δοκιμασία της οικονομικής κρίσης (*)

Η πεντηκοστή επέτειος της Μεταπολίτευσης ως μετάβασης από τη δικτατορία στη δημοκρατία  και τα πενήντα χρόνια της περιόδου από το 1974 έως σήμερα μας επιβάλλουν να ξανασκεφτούμε τη σχέση μας με τον ιστορικό χρόνο. Για την ακρίβεια, θα έλεγα, ότι

ΠΑΘ 080: Στη Χαλκίδα για τη Ναυτική Εβδομάδα

Στη Χαλκίδα έφθασε χτες, Κυριακή 21 Ιουλίου 2024, το περιπολικό πλοίο ανοιχτής θαλάσσης (Π.Α.Θ.) του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής 080 «Άγιος Ευστράτιος», μήκους 60 μέτρων, για την έναρξη της Ναυτικής Εβδομάδας Χαλκίδας 2024, που διοργανώνει ο Δήμος Χαλκιδέων, σε συνδιοργάνωση με

Τα αυθαίρετα και «ορφανά» λιμάνια, μια ανοιχτή πληγή… Η περίπτωση των Κυθήρων και άλλων πολλών λιμένων (*)

Υπάρχουν επίσης λιμάνια, στα οποία δεν υπάρχουν κιόσκια, υπηρεσίες για τους επιβάτες, τουαλέτες, κυλικεία, στέγαστρα, τουαλέτες, σε χώρους υποδοχής των επιβατών, αλλά και στα περισσότερα λιμάνια δεν υπάρχουν συστήματα πυρόσβεσης. Υπάρχουν και λιμάνια που δεν εφαρμόζουν σε όλες τις διατάξεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο