«Κυβέρνηση – COSCO – DPORT και τα συνδικαλιστικά τσιράκια τους βάζουν φωτιά στο λιμάνι»

«Κυβέρνηση – COSCO – D PORT και τα συνδικαλιστικά τσιράκια τους βάζουν φωτιά στο λιμάνι» τονίζει η ΕΝΕΔΕΠ με αφορμή τη σύγκληση του Συμβουλίου Κοινωνικής Ασφάλισης με σκοπό «να φτιάξουν νέα ειδικότητα λιμενεργάτη και με στόχο να χάσουμε τα πλήρη ασφαλιστικά μας δικαιώματα!»

«Τα νόμιμα δικαιώματά μας, την κείμενη νομοθεσία για τα ΒΑΕ και τον μόχθο μας στις προβλήτες τόσα χρόνια δεν θα επιτρέψουμε να γίνουν παιχνιδάκι για χάρη της εργοδοτικής ασυδοσίας!» τονίζει η ΕΝΕΔΕΠ.

Σε ανακοίνωσή της σημειώνει:

«Αυτοί που προσπαθούν από το 2018 να ακυρώσουν την ένταξή μας στα ΒΑΕ προχώρησαν με τις πλάτες της κυβέρνησης και του υπουργείου Εργασίας στην τελική επίθεση!

Η κυβέρνηση της ΝΔ σε αγαστή συνεργασία με την εργοδοσία COSCO-DPORT και το εργοδοτικό Συνδικάτο τους, ακυρώνουν τις σχετικές εγκυκλίους του ΕΦΚΑ και τις επίσημες γνωμοδοτήσεις των Υπουργείων Ναυτιλίας και Εργασίας από το 2018, σύμφωνα με τις οποίες εμείς οι λιμενεργάτες στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της COSCO υπαγόμαστε στα ΒΑΕ- όπως ακριβώς και οι συνάδελφοί μας λιμενεργάτες στην προβλήτα Ι του ΟΛΠ!

Με την κίνηση αυτή πάνε να κλέψουν τον ιδρώτα των λιμενεργατών, κόβουν και ράβουν αυθαίρετα και παράτυπα θεσμοθετημένες διαδικασίες για να βάλουν ταφόπλακα στον μόχθο μας και στα ασφαλιστικά μας δικαιώματα! Θέλουν η σύνταξη μας να υπολογίζεται με βάση τον κατώτατο μισθό και όχι με το καταβαλλόμενο που πληρωνόμαστε δηλαδή με τα 580 έως 800 ευρώ άρα μισή σύνταξη από αυτή που δικαιούμαστε.

Συνάδελφοι, τον Ιούνιο του 2018 με την μαζική και μεγαλειώδη 3ήμερη απεργία μας καθίσαμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων την εργοδοσία COSCO-DPORT με αιτήματα την υπογραφή ΣΣΕ και την ένταξη των λιμενεργατών στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στα ΒΑΕ, που μέχρι τότε παράνομα και άδικα μας στερούσαν.

Αναγκάσαμε την τότε κυβέρνηση να ασχοληθεί με την κατάφωρη αδικία που βιώναμε, με αποτέλεσμα των Οκτώβριο του 2018 τα αρμόδια Υπουργεία Ναυτιλίας και Εργασίας να εκδώσουν επίσημες γνωματεύσεις προς τον ΕΦΚΑ για να εκδώσει Εγκύκλιο, σύμφωνα με την οποία οι λιμενεργάτες στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της COSCO υπάγονται στο ίδιο ασφαλιστικό καθεστώς με τους λιμενεγάτες της προβλήτας I του ΟΛΠ, δηλαδή στα ΒΑΕ αφού πρόκειται για το ίδιο ακριβώς επάγγελμα εντός της Λιμενικής Ζώνης του ΟΛΠ.

Η απόφαση είχε αναδρομικό χαρακτήρα από τον Ιούλιο του 2018 και έτσι από τότε κολλήθηκαν τα πρώτα ΒΑΕ στους λιμενεργάτες στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της COSCO, ανοίγοντας μάλιστα των δρόμο της αναδρομικότητας από το 2012 κάτι το οποίο είναι πάγιο αίτημα μας. Με την νέα ειδικότητα που θέλουν να βγάλουν για κάτι που έχει ήδη βγάλει γνωμοδότηση το ΣΚΑ από το 2012 θέλουν τα ΒΑΕ από δω και πέρα για να μην πληρώνουν τα προηγούμενα. Καθαρή κλεψιά και όλοι μαζί.

Τότε ήταν που μπήκε σε εφαρμογή το σχέδιο του ΣΕΒ και της εργοδοσίας, με πρώτο στάδιο την ίδρυση ενός εργοδοτικού Συνδικάτου που θα λειτουργεί ως Πέμπτη φάλαγγα εντός των εργαζομένων για να βάλουν ταφόπλακα στα δίκαια και νόμιμα ασφαλιστικά μας δικαιώματα!

Ο γενικός διευθυντής του ΣΕΒ το 2018, κ. Σκέρτσος, μετά τις εκλογές του 2019 μεταπήδησε από τον ΣΕΒ στην θέση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργό στην κυβέρνηση της ΝΔ και αμέσως μετά τις εκλογές ο ΣΕΒ έκανε προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας την απένταξή μας από τα ΒΑΕ. Τυχαίο; Δεν νομίζουμε

COSCO και DPORT χέρι-χέρι με τον ΣΕΒ σταμάτησαν παράνομα να μας κολλάνε τα ΒΑΕ με την έωλη επιχειρηματολογία ότι εκκρεμεί η απόφαση του ΣτΕ, χωρίς βέβαια να έχουν κάνει ασφαλιστικά μέτρα.

Πολύτιμο γρανάζι στον μηχανισμό τους το εργοδοτικό Συνδικάτο, που αποτελεί από τότε την κασέτα των εργοδοτικών επιχειρημάτων και των βραχίονα των εργοδοτικών συμφερόντων ενάντια στα νόμιμα και θεσπισμένα ασφαλιστικά δικαιώματα των λιμενεργατών στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ.

Όλως περιέργως… το Συμβούλιο της Επικρατείας από το 2019 δεν έχει εκδόσει ακόμα απόφαση στην προσφυγή του ΣΕΒ, μία απόφαση που σύμφωνα με όλα τα νομικά στοιχεία και ισχυρισμούς δεν μπορεί να δικαιώσει τον ΣΕΒ, αφού από παντού προκύπτει ότι οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της COSCO αποτελούν Λιμενική Ζώνη και άρα αυτόματα οι λιμενεργάτες που εργάζονται σε αυτές, υπάγονται στα ΒΑΕ.

Συνάδελφοι, φτάσαμε στο σήμερα όπου προκλητικά και παράτυπα όλα τα γρανάζια του αντεργατικού μηχανισμού -Κυβέρνηση, ΣΕΒ, COSCO-DPORT και το εργοδοτικό Συνδικάτο τους- συγχρονίζονται για να εφεύρουν νέες διαδικασίες που έχουν ήδη γίνει, όπως είναι η σύγκληση του Συμβουλίου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΣΚΑ) με σκοπό να φτιάξουν νέα ειδικότητα λιμενεργάτη και με στόχο να χάσουμε τα πλήρη ασφαλιστικά μας δικαιώματα!

Συνάδελφοι, τα νόμιμα δικαιώματά μας- την κείμενη νομοθεσία για τα ΒΑΕ και τον μόχθο μας στις προβλήτες τόσα χρόνια δεν θα επιτρέψουμε να γίνουν παιχνιδάκι για χάρη της εργοδοτικής ασυδοσίας!

Αυτοί που μας κλέβουν τα ένσημα και δεν θέλουν να βγούμε σε σύνταξη όπως δικαιούμαστε, είναι οι ίδιοι που ζητάνε από το συνάδελφο Πέττα να επιστρέψει μέρος της αποζημίωσης που έλαβε από το εργατικό του ατύχημα.

Όσο για την πρόσκληση της εταιρείας για το θέμα των ΒΑΕ θα πάμε και σας καλούμε όλους τους εργαζόμενους να έρθετε και εσείς, να μιλήσουμε με ανοιχτά χαρτιά και όχι σε κλειστά γραφεία, για να μπει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Καλούμε βέβαια και την ηγεσία του νέου υπουργείου εργοδοτών γιατί αυτοί να μας πει επίσημα πως θα λύσει το ζήτημα μας.

Η φωτιά που ανάβουν στο λιμάνι είναι αποκλειστική ευθύνη τους!

Όλοι στην απεργία στις 17 Απρίλη.

Εμείς σαν Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου ΕΝΕΔΕΠ σηκώνουμε το γάντι όπως πάντα, δεν λουφάζουμε και βάζουμε μπροστά τις ανάγκες των λιμενεργατών».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπίστηκε μετά από 58 χρόνια το ναυάγιο της «Φαλκονέρας» – Η αιτία βύθισης του πλοίου

Μετά από 58 χρόνια εντοπίστηκε στα 700 μέτρα βάθος και σε απόσταση 20 ναυτικών μιλίων από την τοποθεσία στην οποία θεωρήθηκε αρχικά ότι είχε βυθιστεί, το ναυάγιο της «Φαλκονέρας». Το κύτος του οχηματαγωγού «Ηράκλειον» που βυθίστηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1966

Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγάρικου ηλεκτρικού καταμαράν στο Δούναβη

Ο δήμος της βουλγαρικής πόλης Σιλίστρα ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγαρικού ηλεκτρικού καταμαράν στον ποταμό Δούναβη. Το σκάφος, αξίας περίπου δύο εκατομμυρίων ευρώ, κατασκευάστηκε στο πλαίσιο ενός διασυνοριακού έργου μεταξύ της δημοτικής αρχής της Σιλίστρα και του νομαρχιακού συμβουλίου

Νησιά Άλαντ: Η «Αχίλλειος πτέρνα» της Φινλανδίας προκαλεί πονοκέφαλο στην Ευρώπη

Η στρατικοποίηση των ελληνικών νησιών στο Ανατολικό Αιγαίο, για την οποία η Τουρκία προβάλει συνεχώς τις αντιρρήσεις της, έχει κριθεί απαραίτητη εξαιτίας των άστατων ελληνοτουρκικών σχέσεων. Συχνά η ελληνική διπλωματία επικαλείται το ότι «η Ελλάδα δεν έχει τους γείτονες της Σουηδίας». Η εισβολή

ΜΤΝ: Αναρτήθηκαν οι βεβαιώσεις αποδοχών ΜΤΝ & ΕΚΟΕΜΝ 2023 για την Εφορία

Το ΜΤΝ ανάρτησε χτες (24/5/2024) τις Βεβαιώσεις Αποδοχών από το ΜΤΝ και από το ΕΚΟΕΜΝ για το Έτος 2023 που υποβάλλονται αυτούσιες στην Εφορία με τις φορολογικές δηλώσεις των μερισματούχων του Ταμείου. Στις Βεβαιώσεις Αποδοχών εξατομικευμένη πρόσβαση μπορεί να έχει

Μετάβαση στο περιεχόμενο