Λ.Σ.- ΕΛ. ΑΚΤ. Οι ακοίμητοι φρουροί των θαλάσσιων συνόρων της πατρίδας μας. Οι άνθρωποι που με αυταπάρνηση έσωσαν εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες

Ασταμάτητες είναι οι επιχειρήσεις του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ τα τελευταία χρόνια προκειμένου να αποτρέψουν τις προσπάθειες για παράνομη διακίνηση προσφύγων και μεταναστών προς τη χώρα μας, με την ανοχή των Τουρκικών Αρχών. Σεβόμενοι πάντα τη Διεθνή νομοθεσία, τις Διεθνείς συμβάσεις και την ανθρώπινη ζωή , με αυταπάρνηση και αυτοθυσία, ψυχραιμία αλλά και ετοιμότητα, κατάφεραν να διασώσουν εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες και να στέκουν πάντα ακοίμητοι φρουροί των θαλάσσιων συνόρων της πατρίδας μας. 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ – ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΛΚΙΤΗ

Το μεγαλύτερο προσφυγικό κύμα που «χτύπησε» την Ευρώπη, μετά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο πέρασε από τις «πλάτες» του Λιμενικού Σώματος . Όλο αυτό το διάστημα , οι άνδρες και οι γυναίκες του Σώματος, όπως καταδεικνύουν οι τόσες επιτυχίες τους, επέδειξαν θάρρος, ψυχραιμία, επαγγελματισμό και επιχειρησιακή ετοιμότητα και αντιμετώπισαν πρωτόγνωρες προκλήσεις. Η Ελληνική Ακτοφυλακή, πάντα στην πρώτη γραμμή συνεργάζεται άριστα με τη FRONTEX , για να υπερασπιστεί με σθένος, τα ιδανικά και τις αξίες μας, στην πιο μεγάλη επιχείρηση φύλαξης των συνόρων μας, που είναι ταυτόχρονα τα ανατολικά σύνορα ολόκληρης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στις Υπηρεσίες του Ανατολικού Αιγαίου (εκτός των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού), υπηρετούν περισσότερα από 1.200 στελέχη, ενώ περιπολούν συνολικά 57 πλωτά του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΠΑΘ – ΠΠΛΣ – ΠΛΣ – Ν/Γ), καθώς και 11 πλωτά του οργανισμού FRONTEX, πέραν των πλοίων και σκαφών Π.Ν. και Ε.Σ. που συνδράμουν ομοίως.

Επιπλέον, ο συνολικός αριθμός των ατόμων που παρασχέθηκε βοήθεια εντός της περιοχής ευθύνης Παροχής Υπηρεσιών Έρευνας και Διάσωσης της χώρας μας (Search and Rescue Region/SRR), ανέρχεται σε 1.965 άτομα σε 45 περιστατικά το έτος 2022 έως αρχές Νοεμβρίου (07/11/2022) ,σε σχέση με 1215 άτομα σε 26 περιστατικά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του έτους 2021. Όπως φαίνεται από τα στοιχεία και όπως επιβεβαιώνει με τη δήλωσή του ο Εκπρόσωπος Τύπου Α.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΣ., Αντιπλοίαρχος Λ.Σ. ΚΟΚΚΑΛΑΣ Νικόλαος, το τελευταίο διάστημα η πίεση από τις μεταναστευτικές ροές είναι καθημερινή και συνεχιζόμενη.

Το καθήκον που επιτελούν οι Λιμενικοί μας είναι ένα καθήκον πολυσχιδές. Η καθοριστική συμβολή τους στην διαφύλαξη των θαλάσσιων συνόρων, η αντιμετώπιση των καθημερινών προκλήσεων από τους Τούρκους, η αλληλεγγύη τους προς τις ανθρώπινες ψυχές που τα οργανωμένα εγκληματικά δίκτυα στοιβάζουν και στέλνουν στο θάνατο, το κοινωνικό τους έργο με τη στήριξη ευπαθών ομάδων, η μεταφορά ασθενών σε επείγοντα περιστατικά κ.α. συμπεριλαμβάνονται στις καθημερινές επιχειρησιακές τους δραστηριότητες. Σημαντικό είναι το έργο τους και στην αποτροπή του οργανωμένου εγκλήματος και την επιβολή του νόμου με κίνδυνο πολλές φορές την ίδια τους τη ζωή, όπως η εξάρθρωση κυκλωμάτων ναρκωτικών και τόσα άλλα!!!

ΔΗΛΩΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΥΠΟΥ – ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΥ Λ.Σ. κ. ΚΟΚΚΑΛΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Γραφείο Επικοινωνίας και Ενημέρωσης

Το τελευταίο χρονικό διάστημα υφίσταται συνεχιζόμενη και καθημερινή πίεση στις μεταναστευτικές ροές. Τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος βρίσκονται σε εγρήγορση προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις κάθε φύσεως προκλήσεις, στις εντάσεις των φαινομένων καθώς και στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες. Το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. έχει αυξήσει σημαντικά τα μέσα και το προσωπικό στις νευραλγικές περιοχές των ανατολικών μας συνόρων. Από Έβρο έως Καστελόριζο έχουν διατεθεί περισσότερα από 1.200 στελέχη καθώς και περισσότερα από 60 πλωτά, χερσαία και εναέρια μέσα ενώ πολύ σημαντική θεωρείται και η συνδρομή του οργανισμού FRONTEX που μέσω της μεγαλύτερης επιχείρησης που διεξάγει και είναι η επιχείρηση «ΠΟΣΕΙΔΩΝ», έχει διαθέσει εναέρια, πλωτά και χερσαία μέσα.

Παράλληλα, λαμβάνονται σταθερά όλα τα απαραίτητα μέτρα, με σκοπό την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και την παροχή συνδρομής σε οποιοδήποτε πρόσωπο που κινδυνεύει. Όλες οι ενέργειές των στελεχών του Λιμενικού Σώματος διενεργούνται με απόλυτο σεβασμό στην διεθνή νομοθεσία και τις διεθνείς συμβάσεις, για την αποτελεσματική επιτήρηση και προστασία των θαλασσίων συνόρων της Ελλάδας που αποτελούν παράλληλα και σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα οργανωμένα εγκληματικά δίκτυα δεν έχουν κανένα ενδοιασμό και αναστολή στο να στοιβάζουν σε τελείως αναξιόπλοα σκάφη όλων των τύπων (φουσκωτά, ιστιοφόρα, αλιευτικά) χωρίς τον στοιχειώδη σωστικό εξοπλισμό, υπεράριθμα άτομα, εγκύους, βρέφη, άτομα με κινητικά προβλήματα και να τα στέλνουν καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας σε «οργανωμένα ταξίδια θανάτου» από τα τουρκικά παράλια ακόμα και με εξαιρετικά δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

Ο Εκπρόσωπος Τύπου Α.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΣ.
Αντιπλοίαρχος Λ.Σ. Κοκκάλας Νικόλαος

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΥ Λ.Σ – ΛΙΜΕΝΑΡΧΗ ΚΑΛΥΜΝΟΥ κ. ΤΣΑΓΚΑΡΗ ΘΕΟΦΙΛΟΥ
Ο Αντιπλοίαρχος Θεόφιλος Τσαγκάρης ανέλαβε καθήκοντα Υπολιμενάρχη στο Λ/Χ Καλύμνου την 01/09/2016 και καθήκοντα Λιμενάρχη στις 22/05/2020. Ο κ. Τσαγκάρης διετέλεσε Διοικητής στην ΑΕΝ Καλύμνου από τον Δεκέμβριο του 2018 έως τον Μάιο του 2020.

1.Υπάρχει αυξητική τάση όσο αφορά στις μεταναστευτικές ροές τον τελευταίο καιρό. Το ίδιο ισχύει και με τη ρητορική των “γειτόνων” μας οι οποίοι γίνονται όλο και πιο προκλητικοί.  Είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μια σχεδιαζόμενη από την Τουρκία απότομη αύξηση στις ροές μεταναστών και να διαφυλάξουμε τα σύνορά μας ώστε να μην αντικρίσουμε εικόνες όπως στο παρελθόν;

Το Λιμενικό Σώμα με τα Μέσα και την τεχνογνωσία που διαθέτει είναι τώρα περισσότερο έτοιμο παρά ποτέ να αντιμετωπίσει καταστάσεις παρόμοιες με αυτές του 2014-2015 όταν η Τουρκία εργαλειοποιώντας το μεταναστευτικό είχε στείλει εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες στα σύνορα μας. Η ιδιαιτερότητα βέβαια των θαλάσσιων συνόρων έγκειται στο γεγονός πως η προστασία τους είναι ιδιαιτέρως δύσκολη και η αποτελεσματική τους φύλαξη απαιτεί, όπως έχει αποδειχτεί, την συνεργασία των χωρών και στις δύο πλευρές των συνόρων.

2.΄Eχει συμβάλει η συνεργασία με τη Frontex ουσιαστικά, στις επιχειρήσεις αποτροπής της εισόδου μεταναστών στη χώρα μας;

Η FRONTEX λειτουργεί υποβοηθητικά προκειμένου τα κράτη-μέλη της Ευρώπης να φυλάξουν αποτελεσματικά τα σύνορά τους. Η FRONTEX με τα Μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό της συνδράμει στις εθνικές προσπάθειες προκειμένου οι έλεγχοι στα εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης να είναι εξονυχιστικοί και αποτελεσματικοί.

3. Εκτός από τις επιχειρήσεις φύλαξης των θαλάσσιων συνόρων μας και διάσωσης μεταναστών, σε ποια άλλα “πεδία” επιχειρεί το Λ.Σ., ποια άλλα ζητήματα είναι στις αρμοδιότητές του;

Το Λιμενικό Σώμα πέρα από την φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων είναι επιφορτισμένο με την γενικότερη αστυνόμευση του θαλάσσιου χώρου, των πλοίων και των πάσης φύσεως πλωτών ναυπηγημάτων, των λιμένων και της Χερσαίας Ζώνης αυτών. Το Λ.Σ. καθημερινά καλείται να αντιμετωπίσει ένα εύρος περιστατικών που περιλαμβάνουν ποινικά αδικήματα, ρύθμιση της τροχαίας κίνησης, θαλάσσια ρύπανση, επιβατική κίνηση, ακτοπλοϊκές συνδέσεις, έλεγχο της αλιείας, στελέχωση και επιθεώρηση των πλοίων, παράνομα έργα κ.α.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΥ Λ.Σ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Ο κ. Οικονομίκος Δημήτριος είναι Υποπλοίαρχος Λιμενικού Σώματος-
Ελληνικής Ακτοφυλακής. Τα τελευταία 7 χρόνια υπηρετεί στο Λιμεναρχείο
Καλύμνου ως προϊστάμενος στο πλωτό ΠΛΣ-613.

1. Περιγράψτε μου μια δύσκολη ημέρα δράσης που αποτυπώθηκε στη μνήμη σας όταν χρειάστηκε να επιχειρήσετε για τη διάσωση μεταναστών.

Στα 20 χρόνια υπηρεσίας μου στο Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή, λόγω του ότι υπηρετούσα πάντοτε σε μάχιμες υπηρεσίες, είναι πάρα πολλές οι ημέρες που θα μπορούσα να τις περιγράψω ως «δύσκολες» αλλά και «επικίνδυνες» κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων για τη διάσωση μεταναστών . Είναι δύσκολο να επιλέξω να σας περιγράψω μία από αυτές για το λόγο ότι ο βαθμός δυσκολίας τους είναι το ίδιο σχεδόν έντονος σε όλες. Ωστόσο μπορώ να σας πω ότι τη μεγαλύτερη δυσκολία την αντιμετώπιζα όταν κατά τη διάρκεια της διάσωσης και λόγω των έντονων δυσμενών καιρικών συνθηκών που αναγκαζόμουν πολλές φορές να επιχειρώ, η βάρκα των Π.Ε.Π. έπαιρνε νερά και εν τέλει βυθιζόταν με αποτέλεσμα όλοι οι επιβαίνοντες να βρεθούν στη θάλασσα μεταξύ των οποίων τις περισσότερες φορές υπήρχαν μικρά παιδιά διαφόρων ηλικιών (από μερικών μηνών έως 15-16 χρονών), γυναίκες εγκυμονούσες ακόμα και άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ).

Όπως καταλαβαίνετε ο βαθμός δυσκολίας σε τέτοιες περιπτώσεις αυξανόταν κατακόρυφα και θα έπρεπε ως προϊστάμενος να διαχειριστώ μια τέτοια κατάσταση και να πάρω αποφάσεις όσο το δυνατόν πιο σύντομα ώστε να μην υπάρξει ούτε μία απώλεια ανθρώπινης ζωής , πράγμα το οποίο το κατάφερνα σχεδόν πάντα με επιτυχία 100%. Εδώ θα πρέπει να σας τονίσω ότι για να έχουμε αυτό το ποσοστό επιτυχίας η συνεργασία που είχα με το πλήρωμά μου ήταν ΄άψογη΄. Γιατί η δουλειά πάνω στο σκάφος μας είναι πάντα ομαδική και ποτέ ατομική. Επιχειρούμε πάντα ως μια γροθιά και ποτέ μεμονωμένα. Παρόλα αυτά υπήρξαν και περιπτώσεις που δεν κατάφεραν όλοι οι Π.Ε.Π. να αντέξουν την κούραση και το κρύο της θάλασσας και να αναγκαστούμε να τους ανασύρουμε από το νερό χωρίς τις αισθήσεις τους.

2. Ποιες είναι οι σκέψεις και ποια τα συναισθήματα τις στιγμές αυτές;

Σε τέτοιες στιγμές δεν χωράνε συναισθηματισμοί. Είμαστε επαγγελματίες και ως
Έλληνες επαγγελματίες Λιμενικοί πρέπει να λειτουργούμε. Κάθε φορά που έπρεπε να ανασύρω νεκρούς από τη θάλασσα η σκέψη μου ήταν μία και μόνο μία. Να συνεχίσω γιατί στο νερό υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι και μόνο εγώ με το πλήρωμά μου είμαι εκεί να τους σώσω.

3. Ποιες είναι οι σκέψεις και τα συναισθήματα όταν πρέπει να αποτρέψετε την είσοδο μεταναστών και δουλεμπόρων.

Στην περίπτωση που έπρεπε να αντιμετωπίσω ένα περιστατικό κατά το οποίο
υπήρχαν δουλέμποροι οι οποίοι επιχειρούσαν να περάσουν μετανάστες παράνομα στην Ελληνική επικράτεια αυτό που έπρεπε να κάνω ήταν να εκτελέσω τα καθήκοντά μου σύμφωνα με τις πάγιες διαταγές που έχω λάβει από την υπηρεσία μου. Να φυλάξω τα σύνορα της πατρίδας μου και κατ΄ επέκταση τα ευρωπαϊκά σύνορα καθώς και την παροχή της βοήθειας μας σε οποιοδήποτε άτομο βρίσκεται σε κίνδυνο.

4. Πόσο επικίνδυνες είναι αυτές οι επιχειρήσεις για τις ζωές σας.

Όπως σας ανέφερα και προηγουμένως κατά τη διάρκεια μιας επιχείρησης
διάσωσης υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για τις ζωές μας. Και αυτό γιατί τις
περισσότερες φορές επιχειρούμε με δυσμενείς καιρικές συνθήκες όπου υπάρχει
έντονος κυματισμός και έτσι η πιθανότητα να βρεθούμε και εμείς οι ίδιοι στη
θάλασσα ή να έχουμε κάποιο ατύχημα πάνω στο σκάφος είναι μεγάλη, πράγμα το οποίο δεν έχει γίνει ευτυχώς ποτέ στην 20ετή καριέρα μου. Τέλος θα ήθελα να σας πω ότι το επάγγελμά μου ως Έλληνας Λιμενικός μπορεί να είναι δύσκολο, επικίνδυνο και να απαιτεί πολλές ώρες απασχόλησης τις οποίες τις στερώ από την οικογένειά μου αλλά δεν θα το άλλαζα ποτέ και αυτό θα το έκανα
για την Πατρίδα μου!!!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΠΙΚΕΛΕΥΣΤΗ Λ.Σ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
Ο Επικελευστής Λ.Σ. Διονυσίου Ιωάννης υπηρετεί στην Λιμενική Αρχή Καλύμνου από το 2009 έως και σήμερα. Την περίοδο 2014-2016 ως κυβερνήτης στο ΠΛΣ -1012 μαζί με το έτερο ΠΛΣ της Λιμενικής Αρχής ήρθε αντιμέτωπος με το σύνολό των περιστατικών που αφορούσαν μεταναστευτικές ροές από τις έναντι τουρκικές ακτές . Πλέον υπηρετεί ως κυβερνήτης στο νεοαποκτηθέν σκάφος ΠΛΣ 1061 τύπου RAFNAR της Λιμενικής Αρχής Καλύμνου και όπως μας αναφέρει η έλευση των νέων σκαφών έχει αυξήσει κατακόρυφα τις επιχειρησιακές δυνατότητες των πληρωμάτων.

1.Περιγράψτε μου μια δύσκολη ημέρα δράσης που αποτυπώθηκε στη μνήμη σας όταν χρειάστηκε να επιχειρήσετε για τη διάσωση μεταναστών.

Από το σύνολο των περιστατικών που έχουμε κληθεί να διαχειριστούμε από το 2014 έως και σήμερα το μόνο περιστατικό, το οποίο μου έχει μείνει ανεξίτηλα χαραγμένο στη μνήμη μου και το οποίο θα με στοιχειώνει για το υπόλοιπο της ζωής μου, ήταν το ναυάγιο που συνέβη στην θαλάσσια περιοχή της Καλολίμνου στις 22-01-2016 όπου ξύλινο ιστιοφόρο σκάφος το οποίο είχε αποπλεύσει από τις έναντι τουρκικές ακτές και μετέφερε 70 ΠΕΠ, κάτω από αδιευκρίνιστα αίτια και υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες βούλιαξε στην ανωτέρω περιοχή.

Στο συγκεκριμένο ναυάγιο βρήκαν τον θάνατο 35 άτομα μεταξύ των οποίων 12 παιδιά. Την νύχτα εκείνη τα πλωτά της Υπηρεσίας μας με την συνδρομή ιδιωτικών σκαφών και υπό την καθοδήγηση και τις εντολές του ΕΚΣΕΔ διεξήγαμε έρευνα και διάσωση από την οποία διασώθηκαν 24 άτομα ενώ 35 άτομα ανασύρθηκαν νεκρά και 11 άτομα ακόμα και σήμερα αγνοούνται. Ανάμεσα στους νεκρούς το πλήρωμα μου και εγώ ανασύραμε την σορό ενός κοριτσιού μόλις τριών ετών. Έγιναν προσπάθειες ανάνηψης αλλά μάταια. Εκείνη την στιγμή μου ήρθε στο μυαλό η εικόνα των τεσσάρων μου κοριτσιών αλλά έπρεπε να παραμείνω ψύχραιμος προκειμένου να μπορέσω να ανταποκριθώ στο καθήκον μου. Έκτοτε η εικόνα παιδιών κυριολεκτικά στοιβαγμένων επάνω σε πλωτά φέρετρα πραγματικά με εξοργίζει και ταυτόχρονα με υποκινεί να δράσω όσο πιο άμεσα γίνεται για την σωτηρία τους.

2. Ποιες είναι οι σκέψεις και ποια τα συναισθήματα τις στιγμές αυτές;

Κατά την διάρκεια εκτέλεσης επιχειρήσεων διάσωσης προσπαθώ να αποβάλλω τυχόν συναισθήματα και σκέψεις που μπορούν να δράσουν αρνητικά στην έκβαση του επιθυμητού αποτελέσματος που δεν μπορεί να είναι άλλο από την διαφύλαξη της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα.

3. Ποιες είναι οι σκέψεις και τα συναισθήματα όταν πρέπει να αποτρέψετε την είσοδο μεταναστών και δουλεμπόρων.

Κατά την φύλαξη των θαλασσίων συνόρων από παράνομη είσοδο μεταναστών και δουλεμπόρων όπως προανέφερα δεν χωρούν σκέψεις και συναισθήματα διότι πρέπει να εκτελέσω τα καθήκοντά μου σύμφωνα με τις πάγιες διαταγές που έχω λάβει από την Υπηρεσία μου. Κύριο μέλημα μας είναι η διαφύλαξη της ανθρώπινης ζωής και η ακεραιότητα των Ελληνικών και συνάμα Ευρωπαϊκών συνόρων.

4. Πόσο επικίνδυνες είναι αυτές οι επιχειρήσεις για τις ζωές σας.

Παρά το γεγονός ότι συχνά αντιμετωπίζουμε δύσκολες καταστάσεις που οφείλονται τόσο στην επιθετικότητα της γείτονος χώρας αλλά και στις μεταναστευτικές ροές δεν θυμάμαι να υπήρξε κάποιο χαρακτηριστικό γεγονός κατά το οποίο να απειλήθηκε η σωματική μου ακεραιότητα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αυστηρή τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών ,την ψυχραιμία και τον επαγγελματισμό που διέπει τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος αλλά και στις αναβαθμισμένες δυνατότητες που μας παρέχουν τα σύγχρονα μέσα επιτήρησης.

Συγχαίρουμε και εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας στα στελέχη, άνδρες και γυναίκες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. για το έργο που επιτελούν, υπό αντίξοες συνθήκες , με αυταπάρνηση, εντιμότητα και ψυχραιμία απέναντι στις συνεχώς αυξανόμενες προκλήσεις των «γειτόνων» μας.

Ευχαριστούμε θερμά το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής-Γραφείο Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και τον Αντιπλοίαρχο κ. Κοκκάλα Νικόλαο για την έγγραφη έγκριση προκειμένου να ασχοληθούμε με το ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ και τη δράση της και για τα στοιχεία που μας προσκόμισε, όπως επίσης το ΛΣ Καλύμνου και τον Λιμενάρχη κ. Τσαγκάρη Θεόφιλο για την ουσιαστική συμβολή του. 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

     

(Οι φωτογραφίες είναι από πραγματικά περιστατικά)

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόθεν Έσχες: Παρατείνεται έως 15 Ιανουαρίου η προθεσμία υποβολής

Παρατείνεται μέχρι και την 15η Ιανουαρίου 2023 η προθεσμία υποβολής πόθεν έσχες. Η παράταση αφορά στην υποβολή δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης και οικονομικών συμφερόντων, (αρχικές με απόκτηση ιδιότητας υπόχρεου από την 1η.1.2022 έως και την 15η.10.2022 και ετήσιες του έτους 2022

Η αγορά δεξαμενόπλοιων “κλέβει την παράσταση”

Οι Έλληνες εφοπλιστές από την αρχή του έτους έως τις αρχές Νοεμβρίου είναι πρώτοι στον κόσμο στις αγορές, αλλά και στις πωλήσεις πλοίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο οίκος Allied, οι “Greeks” αγόρασαν 223 πλοία και πλήρωσαν 4.859,6

Λάρισα: Δημιουργείται αμερικανική βάση με UAV στην 110 ΠΜ – Θα παρακολουθούν όλο το Αιγαίο

Νέα δεδομένα όσον αφορά την επιτήρηση στο Αιγαίο δημιουργεί η αμερικανική βάση στην 110 Πτέρυγα Μάχης στη Λάρισα από την οποία θα απογειώνονται και θα επιχειρούν τα εξελιγμένα MQ-9 Reaper, ό,τι πιο εξελιγμένο υπάρχει στην τεχνολογία των μη επανδρωμένων αεροσκαφών

Καραμανλής: Μείωση στα 2,50 ευρώ για τα διόδια στην Αττική Οδό

Όπως αναφέρει ο υπουργός Μεταφορών, «η απόφαση της Κυβέρνησης για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού στη νέα σύμβαση, όχι μόνο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια αντιμετώπισης του κόστους διαβίωσης, αλλά κλείνει κι ένα κύκλο ανεδαφικών απόψεων περί κλιμακωτών διοδίων, χωρίς να