Λεωνίδας Δημητριάδης Ευγενίδης: Πρέπει να αλλάξει το πλαίσιο επιδοτήσεων στην ακτοπλοΐα

Μιλώντας σε συνέδριο για τις μεταφορές ο κ. Ευγενίδης, που δρομολογεί φέτος στις Δυτικές Κυκλάδες το επιβατηγό–οχηματαγωγό «Άνεμος», χαρακτήρισε την όλη εικόνα «ως «τραγωδία» και πρόσθεσε ότι «είναι πολύ αποθαρρυντική και θλιβερή η εικόνα».

«Τραγωδία» είναι η λέξη που χρησιμοποίησε ο Πρόεδρος του Ομίλου Ευγενίδη Λεωνίδας Δημητριάδης Ευγενίδης, για να περιγράψει την εικόνα που παρουσιάζει το καθεστώς δρομολογήσεων και επιδοτήσεων στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Μιλώντας σε συνέδριο για τις μεταφορές ο κ. Ευγενίδης, που δρομολογεί φέτος στις Δυτικές Κυκλάδες το επιβατηγό–οχηματαγωγό «Άνεμος», χαρακτήρισε την όλη εικόνα «ως «τραγωδία» και πρόσθεσε ότι «είναι πολύ αποθαρρυντική και θλιβερή η εικόνα».

«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν νησιά που για τεχνικούς λόγους δεν έχουν δρομολόγια. Επίσης εγκρίνονται δρομολόγια σε πλοία τα οποία ποτέ δεν θα δρομολογηθούν αλλά στόχο έχουν να μπλοκάρουν τις γραμμές σε άλλους. Έχει ξεχειλώσει η έννοια της τακτικής και έκτακτης δρομολόγησης. Πώς δίνονται οι επιδοτήσεις, ποια είναι τα κριτήρια; Εγώ ξέρω ένα πράγμα: η επιδότηση δίνεται  για την κοινωνική συνοχή, τα συμβατικά πλοία τα οποία θα καλύπτουν 12 μήνες τις ανάγκες των νησιών. Θέλω να καταλάβω ποια είναι η οπτική, με τις οποίες αποφασίζουμε και δίνουμε επιδοτήσεις, γιατί αυτό το νησί και όχι το άλλο, είπε ο κ. Ευγενίδης και ζήτησε ένα νέο θεσμικό πλαίσιο και μια εκ βάθρων αναδιάρθρωση και μια σωστή θεσμική αντιμετώπιση.

Έφερε μάλιστα ένα παράδειγμα λέγοντας ότι δεν μπορεί μία νταλίκα να πάει από τη Σίφνο  στη Σύρο γιατί το Υπουργείο επέλεξε να επιδοτήσει για την ενδοκυκλαδική συγκοινωνία ταχύπλοο και όχι το συμβατικό πλοίο

Από την πλευρά ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) κ. Σπύρος Πασχάλης σχολίασε με νόημα ότι το νομοθετικό πλαίσιο εφόσον τηρούνταν και ερμηνεύονταν σωστά δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Όμως το πλαίσιο δίνει την απόλυτη εξουσία στον υπουργό οποίος βρίσκεται ανάμεσα σε μια σύγκρουση συμφερόντων και πρέπει να κάνει τις επιλογές του.

Ο κ. Ευγενίδης αναφέρθηκε και στην έλλειψη ναυτικών στην ακτοπλοΐα σημειώνοντας ότι φέτος διαπιστώνουμε μια τεράστια έλλειψη πληρωμάτων. Δεν μπορούμε στην ακτοπλοΐα να βρούμε πληρώματα, είπε κ. Ευγενίδης για να συμφωνήσει και ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ. Σπύρος Πασχάλης ο οποίος συμπλήρωσε ότι όντως αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεγάλη κατολίσθηση βράχων στο Αλεποχώρι – Κλειστός ο δρόμος μέχρι την 1η Απριλίου

Μεγάλη κατολίσθηση σημειώθηκε στο Αλεποχώρι, με αποτέλεσμα να κλείσει ο δρόμος Σχοίνου – Αλεποχωρίου από το βράδυ της Τρίτης, με εντολή να παραμείνει κλειστός μέχρι την Δευτέρα 1η Απριλίου. Η σχετική εντολή δόθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μετά από αυτοψία, για την προστασία της

Έντεκα μετανάστες για κάθε 1.000 Ευρωπαίους

Μέσα σε μόλις ένα χρόνο ο αριθμός των ανθρώπων που αποφάσισαν για οποιονδήποτε λόγο να μεταναστεύσουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση διπλασιάστηκε. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε χθες η στατιστική υπηρεσία της Ε.E., Eurostat, το 2022, 5,1 εκατ. μετανάστες εισήλθαν στο «μπλοκ»

ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024: Αναρτήθηκε το μηνιαίο ενημερωτικό

Αναρτήθηκαν σήμερα (28/3/2024) τα μηνιαία ενημερωτικά σημειώματα πληρωμής σύνταξης για τον Απρίλιο 2024. Εξατομικευμένη πρόσβαση στο ενημερωτικό σημείωμα κάθε δικαιούχου, μπορεί να αποκτηθεί με είσοδο (με χρήση των προσωπικών κωδικών TAXISNET) στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e–EFKA κάνοντας κλικ ΕΔΩ: https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/pleromes/ektypose-meniaioy-enemerotikoy-semeiomatos-kyrias-syntaxes

Στρατιωτικοί και Σώματα Ασφαλείας δικαιούνται αναγνώριση πλασματικού χρόνου για μεγαλύτερες αποδοχές στην 25ετία

Κόστος εξαγοράς Τα 5 επιπλέον έτη προστίθενται ως συντάξιµα στη συνολική υπηρεσία στρατιωτικών και Σωµάτων Ασφαλείας και αυξάνουν σηµαντικά το ποσό της σύνταξης. Βασική προϋπόθεση εξαγοράς είναι να έχουν συµπληρωθεί τα 25 έτη πραγµατικής υπηρεσίας. Για τα Σώµατα Ασφαλείας (ΕΛΑΣ, ΛΣ,

Μετάβαση στο περιεχόμενο