Λιμάνι Πάτρας: Κόβουν καράβια, στον βυθό τα φορτία

Σοβαρές αντιδράσεις και αναταράξεις προκαλεί στον κλάδο των τοπικών εξαγωγικών επιχειρήσεων και των διεθνών μεταφορών, για μια ακόμα φορά, η απόφαση των ναυτιλιακών εταιρειών Grimaldi Lines και Minoan, για περικοπή δρομολογίων στην γραμμή Πάτρα – Ανκόνα.

Οι δύο ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν σε σχεδόν μονοπωλιακό βαθμό τις γραμμές της Αδριατικής, αρχής γενομένης από τις 19 Ιουλίου μέχρι και τις αρχές Σεπτεμβρίου τροποποιούν, τα δρομολόγια Πέμπτης και Παρασκευής και από την Ανκόνα, θα φτάνουν πλέον μόνο μέχρι την Ηγουμενίτσα, ενώ ενδιάμεσα θα γίνεται στάση και στο λιμάνι της Κέρκυρας.

Η αναστάτωση που προκαλείται είναι μεγάλη, καθώς τα δρομολόγια της Πέμπτης και της Παρασκευής για Ανκόνα, είναι αυτά που έχουν και την περισσότερη κίνηση σε εμπορεύματα.

Η ενέργεια αυτή επαναλαμβάνεται τα τρία τελευταία χρόνια, όμως φέτος έχει προκαλέσει κύμα αντιδράσεων από επιχειρήσεις της Δυτικής Ελλάδας που εξάγουν σε τακτική βάση νωπά προϊόντα και φυσικά από μεταφορείς που τις εξυπηρετούν. Να σημειωθεί ότι παρόμοιες αντιδράσεις είχαν προκληθεί πριν από μερικούς μήνες, όταν έγιναν πάλι περικοπές δρομολογίων και στην γραμμή Πάτρα Πρίντεζι.

Είναι γεγονός ότι η αναστολή των δρομολογίων, προκαλεί πλήγμα, σε μια περίοδο κατά την οποία οι τοπικές εξαγωγές βρίσκονται στο «φουλ», και ενώ όλοι οι οικονομικοί και πολιτικοί παράγοντες, συζητούν για την παραγωγική ανασυγκρότηση της περιοχής, με στροφή προς τις εξαγωγές. Είναι προφανές ότι οι δύο ναυτιλιακές εταιρείες, εκμεταλλεύονται την οιονεί ολιγοπωλιακή τους θέση και ελλείψει ανταγωνισμού «κερδίζουν» από ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα μεταξύ Ανκόνα και Ηγουμενίτσας, ρίχνοντας το βάρος στην κάλυψη της επιβατικής κίνησης, που αυτή την περίοδο είναι ιδιαίτερα αυξημένη από τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης, κυρίως με Τούρκους μετανάστες, που πηγαίνουν στην πατρίδα τους για τις καλοκαιρινές διακοπές.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση Αρχηγού Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής με την Υπουργό Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Δανίας

Η διαχείριση του μεταναστευτικού ζητήματος στο ελληνικό θαλάσσιο πεδίο συζητήθηκε κατά τη συνάντηση που είχε σήμερα στο Αρχηγείο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχος Λ.Σ. Γεώργιος Αλεξανδράκης με την Υπουργό Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Δανίας κα. Marie

Απάντηση προέδρου ΕΑΑΛΣ σε ψευδείς επικλήσεις μέλους του Δ.Σ

Αγαπητοί Συνάδελφοι, Αναγκάζομαι σήμερα ,παρ ότι δεν το συνηθίζω, να παρέμβω για μια σειρά ψευδών επικλήσεων, με αποκορύφωση τελευταίες αναρτήσεις του μέλους του Δ.Σ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ Γ. που συνειδητά προσπάθησε να παραπληροφορήσει τα μέλη μας για προφανείς σκοπούς . Διαδίδει ότι

Από το 2010 μέχρι σήμερα έχουμε πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά μας, αλλά το χρέος χρέος…

Από το 2010 μέχρι σήμερα έχουμε πληρώσει τα μαλλιοκέφαλά μας, το χρέος χρέος αλλά όμως με παρηγορεί ότι η οικονομία πάει συνεχώς όλο και καλύτερα… Και εμείς χωρίς τους μισούς μισθούς και συντάξεις, τα δώρα και άλλα τέτοια ενοχλητικά δεν

Γηράσκει ο παγκόσμιος στόλος: Άνω των 16 ετών το 47% των δεξαμενόπλοιων και 29% των φορτηγών

Γηράσκει ο στόλος των φορτηγών πλοίων και των δεξαμενόπλοιων που διαπλέουν τις θάλασσες του κόσμου. Το 2025, τα πλοία προσθέτουν ένα ακόμη έτος στην ηλικία τους, επηρεάζοντας σημαντικά τη συζήτηση γύρω από τις ηλικιακές ομάδες του στόλου. Τον Ιανουάριο του

Μετάβαση στο περιεχόμενο