Λιμάνι Πάτρας: Κόβουν καράβια, στον βυθό τα φορτία

Σοβαρές αντιδράσεις και αναταράξεις προκαλεί στον κλάδο των τοπικών εξαγωγικών επιχειρήσεων και των διεθνών μεταφορών, για μια ακόμα φορά, η απόφαση των ναυτιλιακών εταιρειών Grimaldi Lines και Minoan, για περικοπή δρομολογίων στην γραμμή Πάτρα – Ανκόνα.

Οι δύο ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν σε σχεδόν μονοπωλιακό βαθμό τις γραμμές της Αδριατικής, αρχής γενομένης από τις 19 Ιουλίου μέχρι και τις αρχές Σεπτεμβρίου τροποποιούν, τα δρομολόγια Πέμπτης και Παρασκευής και από την Ανκόνα, θα φτάνουν πλέον μόνο μέχρι την Ηγουμενίτσα, ενώ ενδιάμεσα θα γίνεται στάση και στο λιμάνι της Κέρκυρας.

Η αναστάτωση που προκαλείται είναι μεγάλη, καθώς τα δρομολόγια της Πέμπτης και της Παρασκευής για Ανκόνα, είναι αυτά που έχουν και την περισσότερη κίνηση σε εμπορεύματα.

Η ενέργεια αυτή επαναλαμβάνεται τα τρία τελευταία χρόνια, όμως φέτος έχει προκαλέσει κύμα αντιδράσεων από επιχειρήσεις της Δυτικής Ελλάδας που εξάγουν σε τακτική βάση νωπά προϊόντα και φυσικά από μεταφορείς που τις εξυπηρετούν. Να σημειωθεί ότι παρόμοιες αντιδράσεις είχαν προκληθεί πριν από μερικούς μήνες, όταν έγιναν πάλι περικοπές δρομολογίων και στην γραμμή Πάτρα Πρίντεζι.

Είναι γεγονός ότι η αναστολή των δρομολογίων, προκαλεί πλήγμα, σε μια περίοδο κατά την οποία οι τοπικές εξαγωγές βρίσκονται στο «φουλ», και ενώ όλοι οι οικονομικοί και πολιτικοί παράγοντες, συζητούν για την παραγωγική ανασυγκρότηση της περιοχής, με στροφή προς τις εξαγωγές. Είναι προφανές ότι οι δύο ναυτιλιακές εταιρείες, εκμεταλλεύονται την οιονεί ολιγοπωλιακή τους θέση και ελλείψει ανταγωνισμού «κερδίζουν» από ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα μεταξύ Ανκόνα και Ηγουμενίτσας, ρίχνοντας το βάρος στην κάλυψη της επιβατικής κίνησης, που αυτή την περίοδο είναι ιδιαίτερα αυξημένη από τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης, κυρίως με Τούρκους μετανάστες, που πηγαίνουν στην πατρίδα τους για τις καλοκαιρινές διακοπές.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συντάξεις: To 2027 έρχεται αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης; Η αναφορά Τσακλόγλου

Το 2027 «έδειξε» ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, Πάνος Τσακλόγλου, για την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, ομολογώντας επί της ουσίας ότι βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της κυβέρνησης και ότι θα είχε ήδη δρομολογηθεί αν δεν ήταν ο κορωνοϊός. Πιο συγκεκριμένα, απαντώντας

Σε επιφυλακή για την κακοκαιρία – Ήχησε το 112 σε Καρδίτσα, Λάρισα και Λέσβο

Προειδοποιητικό μήνυμα από το 112 έλαβαν ήδη στα κινητά τους οι κάτοικοι της Λάρισας, της Καρδίτσας αλλά και των νησιών του Βορείου Αιγαίου για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα, λόγω της επερχόμενης κακοκαιρίας. Με “εξαιρετικά επείγουσα ειδοποίηση” οι κάτοικοι σε Λέσβο και Χίο δέχτηκαν

Times: Η ελληνική οικονομία συγκαταλέγεται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες της ΕΕ

«Σχεδόν δέκα χρόνια μεταρρυθμίσεων και σκληρών μέτρων λιτότητας τελικά απέδωσαν καρπούς», για την Ελλάδα τονίζει μεταξύ άλλων η εφημερίδα Times σε ένα εκτενές ρεπορτάζ στο οποίο παρουσιάζονται τα οικονομικά στοιχεία τα οποία καταδεικνύουν πως η χώρα μας «στάθηκε ξανά στα

Έκθεση αγιογραφίας στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, στον αίθριο χώρο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τελετή έναρξης έκθεσης αγιογραφίας με έργα του Υποπλοιάρχου Λ.Σ. Πατεράκη Γεωργίου, μέρος των οποίων θα διατεθεί προς ενίσχυση του σωματείου ναυτικών γονέων ατόμων με αναπηρίες «Η ΑΡΓΩ». Στην τελετή,

Μετάβαση στο περιεχόμενο