Οι εικόνες από τη Σαντορίνη κάνουν το γύρο του διαδικτύου και δίνουν
τροφή για συζητήσεις. Οι ταξιδιώτες θέλουν να προλάβουν το πλοίο και
κάνουν τα πάντα
Οι εικόνες από τη Σαντορίνη έκαναν το γύρο του διαδικτύου και έδωσαν
τροφή για συζητήσεις. Η κίνηση στο λιμάνι ήταν απελπιστική, προχθές
(28-09-2018) και οι ταξιδιώτες έδωσαν μάχη για να μην χάσουν το πλοίο
της γραμμής.
Η μέρα ξεκίνησε στραβά καθώς μετά από δυο μέρες χωρίς πλοίο λόγω
καιρού, στις 09.00 το πρωί έδεσε το Blue Star 1. Επρόκειτο για έκτακτο
δρομολόγιο με πολλές νταλίκες από τον Πειραιά. Για να διευκολυνθεί η
κίνηση των φορτηγών, οι λιμενικοί δεν επέτρεπαν σε όσους ήθελαν να
φύγουν να κινηθούν προς το λιμάνι. Έτσι δημιουργήθηκε μια τεράστια ουρά
που έφτανε στη διασταύρωση του δρόμου Πύργου – Περίσσας.
Για να φτάσει κανείς στο λιμάνι από τη διασταύρωσε ήθελε πάνω από μία
ώρα. Όταν έφτανε δεν είχε που να παρκάρει. Η κατάσταση αυτή συνεχίστηκε
μέχρι την αναχώρηση του Blue Star Delos.
Οι νέες εικόνες την ώρα της ταλαιπωρίας
Δυστυχώς αυτή είναι η εικόνα ενός νησιού κοσμήματος, ενός νησιού που
είναι πόλος έλξης εκατομμυρίων επισκεπτών, ενός νησιού που δέχεται το 5%
των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα. Κατά τους καλοκαιρινούς
μήνες σε καθημερινή βάση, το λιμάνι της Σαντορίνης υποδέχεται από τις
07:00 μέχρι και τις 15:30 από 8 έως 11 επιβατηγά πλοία με αποτέλεσμα
μεταξύ 10:30 και 14:30 να επικρατεί ένα πραγματικό χάος.
Επιβάτες που περιμένουν να αναχωρήσουν, τουριστικά λεωφορεία που
παραλαμβάνουν ή αποβιβάζουν επιβάτες, λεωφορεία του ΚΤΕΛ Σαντορίνης,
κάθε είδους βανάκια που πραγματοποιούν τα γνωστά και αμαρτωλά transfer
από και προς το λιμάνι, αυτοκίνητα των επιβατών που ταξιδεύουν, όλα μαζί
προσπαθούν όχι μόνο να χωρέσουν αλλά και να σταθμεύσουν μέσα και έξω
από το λιμάνι.
Τα βίντεο από το λιμάνι στη Σαντορίνη
Η άλλη όψη του νομίσματος στη Σαντορίνη
Το περιεχόμενο του βίντεο αναδεικνύει με περίτεχνο τρόπο τις παροχές
φιλοξενίας που προσφέρει ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην Σαντορίνη,
καταφέρνοντας να κερδίσει το χρυσό βραβείο ανάμεσα σε 50 συμμετοχές απ’
όλο τον κόσμο που έλαβαν μέρος στο φεστιβάλ.
Το 9th Cannes Corporate MediaTv Awards που διεξήχθη 26-27
Σεπτεμβρίου στις Κάννες θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα φεστιβάλ στην
κινηματογραφική βιομηχανία των εταιρικών φιλμ και η εταιρία παραγωγής
“NeedAFixer” ελληνικών συμφερόντων με έδρα το Λονδίνο και παραρτήματα σε
20 χώρες, είναι μια απο τις κορυφαίες εταιρίες παραγωγής σε διεθνές
επίπεδο.
Πηγή:nautilia.gr