Υπάρχει ή δεν υπάρχει Λιμενικό Ταμείο για την Άνδρο; Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν αυτοί που μας εκπροσωπούν;

Πόσα χρόνια έχουν να γίνουν κάποια έργα στο λιμάνι του Γαυρίου; Σύμφωνα με τον πρώην λιμενάρχη Γ. Τρανάκο πάνω από 10ετία! Υπάρχει ή δεν υπάρχει λιμενικό ταμείο για την Άνδρο; Κι αν υπάρχει γιατί δεν υπάρχουν οι περισσότεροι από αυτούς που μάς εκπροσωπούν; Ερωτήματα με αναφορά ένα την χθεσινή απίστευτη συνεδρίαση που για μια ακόμα φορά κατέληξε στο πουθενά. Αλήθεια τι θα γίνει την επόμενη χρονιά με το Γαύριο; (Φωτ. Εν Άνδρω).Τελικά το Λιμενικό Ταμείο Τήνου-Άνδρου λειτουργεί σύμφωνα με τον τίτλο του ή είναι μόνο Λιμενικό Ταμείο Τήνου. Γιατί Λιμενικό Ταμείο για την Άνδρο εδώ και πολύ καιρό δεν υπάρχει. Κι αν υπάρχει δεν λειτουργεί. Κι αν λειτουργεί υπάρχουν ή δεν υπάρχουν σε αυτό αυτοί που εκπροσωπούν την Άνδρο. Γιατί στη χτεσινή συνεδρίαση ήταν παρόντες μόνο δύο από τους πέντε που έχει διορίσει ο δήμαρχος Άνδρου. Απλως να σημειώσουμε πως τα τελευταία χρόνια δεν έχει υπάρξει ούτε μία μελέτη και εκτέλεση έργου ή έστω υποτυπώδη παρέμβαση για τα τέσσερα λιμάνια της Άνδρου, Γαύριο, Μπατσί, Χώρας, Κορθίου.Μάλιστα η κατάσταση στα τελευταία δύο χρόνια πλέον είναι σχεδόν τραγική. Καταστάσεις τις οποίες η Λιμενική Αρχή Άνδρου εδώ και πολύ καιρό έχει καταγράψει και αναφέρει εγγράφως στους αρμόδιους αλλά χωρίς καμία ανταπόκριση (ούτε καν έκανε στον “κόπο” να απαντήσει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο αν σχεδιάζει ή πρόκειται να κάνει κάτι).Κακή κατάσταση των κρηπιδωμάτων, σε βαθμό υψηλής επικινδυνότητας για επιβάτες, επισκέπτες και πλοία, έλλειψη φωτισμού και φανών ναυσιπλοΐας, ανοικτές καλωδιώσεις, είναι μερικές από τις υφιστάμενες ελλείψεις. Αν σε αυτές προστεθούν και η άμεση ανάγκη για έργα εκβάθυνσης και αποκατάστασης υποσκαφών των κρηπιδωμάτων που παραμένουν χωρίς συντήρηση εδώ και πολλά χρόνια, είναι κατανοητό ότι το νησί της Άνδρου κινδυνεύει να μείνει πίσω σε θέματα υποδομών και να δυσκολευτεί να ανταποκριθεί στην αυξημένη τουριστική κίνηση και επισκεψιμότητα τον επόμενο χρόνο.Τα προβλήματα φάνηκαν ιδιαίτερα κατά τη φετινή χρονιά, χωρίς όμως το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, ο Πρόεδρός του και όσοι το συγκροτούν να κατανοήσουν τα ανωτέρω προβλήματα και να κάνουν κάτι. Η χθεσινή συνεδρίαση του Λιμενικού Ταμείου ήταν και πάλι άκαρπη ως προς τις παραπάνω παρεμβάσεις που αφορούν την Άνδρο.Όσο και να προσπάθησε ο Λιμενάρχης της Άνδρου να επαναφέρει τα θέματα αυτά ζητώντας απαντήσεις και πράξεις κανείς δεν έδωσε σημασία. Μάλιστα από τα πέντε τακτικά μέλη του Δήμου της Άνδρου μόνο δύο μέλη προσήλθαν μόνο στο συμβούλιο. Οι υπόλοιποι είναι “παρόντες” μόνο στα ψηφοδέλτια.Και εκεί που η πλειοψηφία είναι υπέρ της Άνδρου και οι αποφάσεις θα μπορούσαν να κινούνται προς θετική κατεύθυνση για το νησί, στο τέλος βρέθηκε ο Λιμενάρχης μόνος να προσπαθεί ματαίως να ζητά απαντήσεις για τα προβλήματα στα λιμάνια της Άνδρου. Να ζητά κυκλοφοριακής και συγκοινωνιακή μελέτης για το Γαύριο. Για την ασφαλή αποθήκευση και προστασία του αντιρρυπαντικού εξοπλισμού του λιμένα Γαυρίου εν όψει και της επικείμενης χειμερινής περιόδου και για υποστήριξη του Ταμείου σε μια ολιγοδάπανη συντήρηση του πλωτού του Λιμεναρχείου.Και όχι μόνο δεν δίνονται απαντήσεις αλλά και προκλητικά το Λιμενικό Ταμείο της Τήνου και ο υπάλληλος του να αρνούνται να ακούσουν οτιδήποτε και στο τέλος ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου και Δήμαρχος Τήνου να φεύγει σαν λαγός (αφού πρώτα πήρε αυτά που ήθελε για την Τήνο, γιατί να ακούσει την Άνδρο;). Κύριε δήμαρχε Άνδρου που έχετε την ευθλυνη τα ξέρετε όλα αυτά;ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: Γιατί η συμμετοχή του Δήμου Άνδρου στο τόσο σημαντικό για το νησί φορέα που ονομάζεται Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Τήνου-Άνδρου είναι σχεδόν ανύπαρκτη; Γιατί για το νησί δεν προχωρούν ποτέ εδώ και χρόνια μελέτες και μεγάλα έργα για τα λιμάνια του νησιού; Ποιοι ευθύνονται για αυτό; Γιατί κάθε συνεδρίαση του Λιμενικού Ταμείου δεν οδηγεί πουθενά για την Άνδρο; Γιατί η Άνδρος έχει επιδοθεί μόνο στον αγώνα να διαχωριστεί το Λιμενικό Ταμείο αλλά σε όλη αυτή τη διαδικασία έχουν παύσει τα πάντα για τα λιμάνια; Ποιες ενέργειες γίνονται ώστε τα μέλη που απουσιάζουν να αντικαθίστανται από τα αναπληρωματικά τους και ποιες είναι οι πραγματικές προτάσεις της Άνδρου για την υφιστάμενη κατάσταση στις λιμενικές υποδομές κυρίως του Γαυρίου, της Χώρας και του Κορθίου; «ΕΝ ΑΝΔΡΩ»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο