ΛΣ: Υπάρχει ελπίδα…

Υπάρχει ελπίδα…..

Με την παραλαβή των σκαφών αυτών δικαιώνεται- έστω και με μεγάλη καθυστέρηση– η προσπάθεια εκείνων που μαζί με την υποστήριξη του τότε Επιτρόπου Αβραμόπουλου έδωσαν μάχη για την εξασφάλιση των κοινοτικών πιστώσεων. Όπως είναι γνωστό οι προδιαγραφές των σκαφών είχαν ετοιμαστεί από τον Δεκέμβριο του 2015…

Τώρα για το γιατί τα στερήθηκε το Λιμενικό…. τουλάχιστον εδώ και 4 χρόνια, την απάντηση ίσως δεν την πάρουμε ποτέ… Όπως δεν θα πάρουμε και για την πλήρη απραξία για την υλοποίηση του υπόλοιπου επενδυτικού προγράμματος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ της περιόδου 2014-2021.

Βλέπετε το κυρίαρχο έργο του ΕΣΟΘΕ οι προηγούμενες κυβερνήσεις το έριξαν στα βράχια….

Και ας ήξεραν ότι θα αντιμετώπιζαν στο επόμενο διάστημα τους μηχανισμούς επιθεώρησης της Ε.Ε. για την εφαρμογή της Συνθήκης ΣΕΝΓΚΕΝ…

Ήταν βλέπετε οι εποχές που κάποιοι που θα κτυπούσαν τα νταούλια και θα έκαναν τους ξένους να χορεύουν στο σκοπό του ζουρνά τους…

Ήταν βλέπετε η εποχή που η χώρα δεν είχε θαλάσσια σύνορα…

Ήταν η εποχή των καλών ΜΚΟ και των ανοικτών συνόρων, που δεν πολυ-απαιτούσε την θωράκιση του Λιμενικού Σώματος…

Γι’ αυτό και οι καθυστερήσεις, γι’ αυτό και η μη προώθηση των διαδικασιών προμήθειας και εγκατάστασης του ΕΣΟΘΕ, γι’ αυτό και όλες οι σχεδιασμένες και εγκεκριμένες από την Ε.Ε στις αρχές του 2015 προμήθειες σήμερα βρίσκονται λίγο πριν το κόκκινο, με κίνδυνο να χαθούν πολύτιμες πιστώσεις…

Αυτήν την στιγμή ένα είναι βέβαιο: Το προσωπικό θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποφύγει τις συνέπειες των καθυστερήσεων των προηγούμενων ετών.

Χρειάζεται όμως την καθημερινή υποστήριξη της ηγεσίας, η οποία θα επιλύει τα καθημερινά προβλήματα, ώστε να μην χαθεί ούτε μία ημέρα. Για να γίνει αυτό σε καθημερινή βάσει πρέπει να μετριούνται τα βήματα προόδου.

Αυτό βέβαια δεν μπορεί να γίνει με πρόσωπα που υποστήριξαν από καίριες θέσεις τις πολιτικές των ανοικτών συνόρων. Χρειάζονται αλλαγές, πρόσωπα με γνώση, επιμονή και πίστη στους στόχους και τα αναπτυξιακά προγράμματα του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ…

Μόνο έτσι μπορεί να υπάρχει ελπίδα…

Και βέβαια δεν έχουμε να κάνουμε μόνο για το λήγον το 2021 χρηματοδοτικό πρόγραμμα….

Ήδη θα πρέπει να μελετώνται οι τρόποι υλοποίησης του επόμενου προγράμματος 2021-2027….

Οι προκλήσεις σήμερα και στο άμεσο μέλλον στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο επιφυλάσσουν αυξημένες υποχρεώσεις στο Λ.Σ.-ΕΛ-ΑΚΤ.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επενδύσεις $4,1 δισ. στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων από τους Έλληνες εφοπλιστές

Της Αναστασίας Βαμβακά Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι επενδύσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων από τους Έλληνες εφοπλιστές, με τα στοιχεία της Allied Shipping Research να αναφέρουν πως έχουν επενδύσει μέσα στο 2022 ήδη 4,157 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 196

Αυξημένο διεθνές ενδιαφέρον για κορυφαία ναυτιλιακή συνάντηση στην Αθήνα

Το φετινό Ετήσιο Διεθνές Συνέδριο του International Propeller Club of the United States ολοκληρώθηκε με επιτυχία την περασμένη εβδομάδα στην Αθήνα, ενώπιον εκατοντάδων αντιπροσώπων από όλο τον κόσμο που παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα υψηλού επιπέδου συζητήσεων και κεντρικών ομιλιών από αξιωματούχους

Πόλεμος προσφορών στα σούπερ μάρκετ αλλά και νέο «τσουνάμι» ανατιμήσεων

Έως και το 50% των προϊόντων στα ράφια βγαίνουν σε προσφορά με όλο και μεγαλύτερα ποσοστά εκπτώσεων, την ώρα που οι προμηθευτές και οι αλυσίδες παύουν να συγκρατούν τις αυξήσεις στις τιμές. Στο 3% εκτιμάται ότι θα φθάσει η μείωση

Βραζιλία: Τουλάχιστον τρεις νεκροί, 14 τραυματίες, πολλοί αγνοούμενοι στην κατάρρευση γέφυρας

Τουλάχιστον τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 14 τραυματίστηκαν όταν κατέρρευσε γέφυρα στην πολιτεία Αμαζόνας της Βραζιλίας, ανακοίνωσαν οι αρχές, που δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ο απολογισμός των θυμάτων να γίνει ακόμη πιο βαρύς, καθώς αγνοούνται αρκετοί ακόμη.