ΛΣ: Υπάρχει ελπίδα…

Υπάρχει ελπίδα…..

Με την παραλαβή των σκαφών αυτών δικαιώνεται- έστω και με μεγάλη καθυστέρηση– η προσπάθεια εκείνων που μαζί με την υποστήριξη του τότε Επιτρόπου Αβραμόπουλου έδωσαν μάχη για την εξασφάλιση των κοινοτικών πιστώσεων. Όπως είναι γνωστό οι προδιαγραφές των σκαφών είχαν ετοιμαστεί από τον Δεκέμβριο του 2015…

Τώρα για το γιατί τα στερήθηκε το Λιμενικό…. τουλάχιστον εδώ και 4 χρόνια, την απάντηση ίσως δεν την πάρουμε ποτέ… Όπως δεν θα πάρουμε και για την πλήρη απραξία για την υλοποίηση του υπόλοιπου επενδυτικού προγράμματος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ της περιόδου 2014-2021.

Βλέπετε το κυρίαρχο έργο του ΕΣΟΘΕ οι προηγούμενες κυβερνήσεις το έριξαν στα βράχια….

Και ας ήξεραν ότι θα αντιμετώπιζαν στο επόμενο διάστημα τους μηχανισμούς επιθεώρησης της Ε.Ε. για την εφαρμογή της Συνθήκης ΣΕΝΓΚΕΝ…

Ήταν βλέπετε οι εποχές που κάποιοι που θα κτυπούσαν τα νταούλια και θα έκαναν τους ξένους να χορεύουν στο σκοπό του ζουρνά τους…

Ήταν βλέπετε η εποχή που η χώρα δεν είχε θαλάσσια σύνορα…

Ήταν η εποχή των καλών ΜΚΟ και των ανοικτών συνόρων, που δεν πολυ-απαιτούσε την θωράκιση του Λιμενικού Σώματος…

Γι’ αυτό και οι καθυστερήσεις, γι’ αυτό και η μη προώθηση των διαδικασιών προμήθειας και εγκατάστασης του ΕΣΟΘΕ, γι’ αυτό και όλες οι σχεδιασμένες και εγκεκριμένες από την Ε.Ε στις αρχές του 2015 προμήθειες σήμερα βρίσκονται λίγο πριν το κόκκινο, με κίνδυνο να χαθούν πολύτιμες πιστώσεις…

Αυτήν την στιγμή ένα είναι βέβαιο: Το προσωπικό θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποφύγει τις συνέπειες των καθυστερήσεων των προηγούμενων ετών.

Χρειάζεται όμως την καθημερινή υποστήριξη της ηγεσίας, η οποία θα επιλύει τα καθημερινά προβλήματα, ώστε να μην χαθεί ούτε μία ημέρα. Για να γίνει αυτό σε καθημερινή βάσει πρέπει να μετριούνται τα βήματα προόδου.

Αυτό βέβαια δεν μπορεί να γίνει με πρόσωπα που υποστήριξαν από καίριες θέσεις τις πολιτικές των ανοικτών συνόρων. Χρειάζονται αλλαγές, πρόσωπα με γνώση, επιμονή και πίστη στους στόχους και τα αναπτυξιακά προγράμματα του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ…

Μόνο έτσι μπορεί να υπάρχει ελπίδα…

Και βέβαια δεν έχουμε να κάνουμε μόνο για το λήγον το 2021 χρηματοδοτικό πρόγραμμα….

Ήδη θα πρέπει να μελετώνται οι τρόποι υλοποίησης του επόμενου προγράμματος 2021-2027….

Οι προκλήσεις σήμερα και στο άμεσο μέλλον στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο επιφυλάσσουν αυξημένες υποχρεώσεις στο Λ.Σ.-ΕΛ-ΑΚΤ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ευχαρίστησε την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσφορά της στη Θεσσαλία με 50 εκατ.

Η Πρόεδρος της ΕΕΕ, Μελίνα Τραυλού συμμετείχε σε εκδήλωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στο Μουζάκι, για την παρουσίαση των έργων αποκατάστασης στις περιοχές της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας που δοκιμάστηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες. Τόσο ο Υπουργός Υποδομών

Σημαντικός ακτοπλοϊκός κόμβος το λιμάνι της Ραφήνας

ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ κόμβο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών λόγω της κοντινότερης απόστασής του από τις Κυκλάδες και την Εύβοια, αλλά και  μελλοντικής του σύνδεσης με τον σιδηρόδρομο και την Αττική οδό, εξελίσσεται το λιμάνι της Ραφήνας. Το ΤΑΙΠΕΔ, με την ιδιότητα της Αρχής

Απαγορευμένες ζώνες για τις μηχανότρατες και νέες προστατευόμενες περιοχές – Οι δεσμεύσεις για τις ελληνικές θάλασσες

Σε περίπου 780 εκατ. ευρώ έχει εκτιμηθεί ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση των  21 δεσμεύσεων της Ελλάδας για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης Our Ocean Conference 2024 που διεξήχθη στην Αθήνα.  Η… μερίδα του λέοντος, ήτοι 500 εκατ. ευρώ,

Μετάβαση στο περιεχόμενο