Μαυρίστε το πολιτικό μάρκετινγκ – Δεν διαλέγετε γιαούρτι, για τη ζωή σας αποφασίζετε

Ψηφίστε περιεχόμενο πολιτικού προγράμματος, όχι διαφημίσεις

Εάν η πολιτική χρειάζεται μάρκετινγκ τότε, να πούμε ότι δεν έχουμε υποψηφιότητες αλλά τοποθετήσεις προϊόντων σε μια βιτρίνα.

Ότι δεν παίρνουμε πολιτικές αποφάσεις, αλλά διαλέγουμε γιαούρτι.

Ότι δεν κρίνουμε το μέλλον της χώρας, αλλά το είδος χαρτιού που θέλουμε στην τουαλέτα.

Δεν θα πω σε κανέναν τι θα ψηφίσει.

Μπορώ, όμως, να του πω ότι στο κόμμα που θα διαλέξει πρέπει να μαυρίσει τους υποψηφίους που συμπεριφέρονται ως προϊόντα.

Που έχουν κάνει τους διαφημιστές χαρούμενους και τους ψηφοφόρους απελπισμένους γιατί ψάχνουν να βρουν κάποια ή κάποιον που έχει κάτι να πει και δεν χαϊδεύει απλώς γατιά ή δεν χαμογελάει ή δεν χορεύει ή τραγουδά.

Και μην μου πει κανείς «ναι, αλλά τα views είναι χιλιάδες και οι κοινοποιήσεις πολλές δεκάδες», γιατί αυτό που δεν καταλαβαίνει είναι ότι οι άνθρωποι προφανώς και βλέπουν ή και κοινοποιούν πλήθος από χαζομάρες, χωρίς προφανώς να τις παίρνουν σοβαρά.

Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έπρεπε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.

Σε άλλες εποχές ήταν πολύ πιο σαφές ότι οι πολίτες μπορούσαν να καταλάβουν τι είναι προεκλογικό μάρκετινγκ και τι είναι προεκλογική εκστρατεία.

Όμως, δεν ζούμε σε κανονικές συνθήκες.

Είναι τέτοιος ο καταιγισμός του πολιτικού μάρκετινγκ που οι ψηφοφόροι έχουν χάσει το μέτρο.

Αρχίζουν και πιστεύουν ότι αυτό είναι πια η πολιτική επικοινωνία.

Αυτό δεν πρέπει να γίνει.

Κάθε κόμμα έχει το περιεχόμενό του και τη στρατηγική του.

Και έχει και υποψηφίους που κυρίως έδωσαν έμφαση στο περιεχόμενο και υποψηφίους που επένδυσαν στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ.

Στηρίξτε τους πρώτους και μαυρίστε τους δεύτερους.

Προσπεράστε το μάρκετινγκ, και ψάξτε την ουσία.

Είτε διαλέγετε κόμμα, είτε διαλέγετε υποψήφιο.

Το ξαναλέω: δεν διαλέγετε γιαούρτι, για τη ζωή σας αποφασίζετε.

Για το μέλλον το δικό σας αποφασίζετε και για το μέλλον των παιδιών σας, για τη χώρα στην οποία θέλετε να ζείτε, τη δημοκρατία που θέλετε να έχετε, το κοινωνικό κράτος που έχετε ανάγκη.

Μη χαραμίσετε την ψήφο σας.

Μην σπαταλήσετε τη δύναμή σας

«Η ψήφος είναι πιο δυνατή από τη σφαίρα. Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με την ψήφο μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου».

Αβραάμ Λίνκολν – Αμερικανός πρόεδρος

Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτα «ΨΑΡΑ»: Η ολονύχτια μάχη απέναντι σε drones και βαλλιστικούς πυραύλους

Ήταν η πιο δύσκολη έως τώρα νύχτα για την φρεγάτα «ΨΑΡΑ» στον Κόλπο του Άντεν, με το πλοίο να βρίσκεται συνεχώς σε «κόκκινο» συναγερμό και το σύνολο του πληρώματος σε θέσεις μάχης, καθώς είχε να αντιμετωπίσει ένα μπαράζ επιθέσεων όχι μόνο

Η διάρκεια στον χρόνο αποδεικνύει την αξία της…(*)

Από την υπογραφή της Συνθήκης της Ουάσιγκτον στις 4 Απριλίου 1949 για την ίδρυση της Βόρειο-Ατλαντικής Συμμαχίας, μέχρι και την προχθεσινή πανηγυρική Σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Ουάσιγκτον, η αποτροπή του τότε Σοβιετικού και νυν Ρωσικού επεκτατισμού αποτελούσε κοινή πρόκληση για

«Εδώ είναι άγριες οι θάλασσες»

Η πρώτη ειδοποίηση έφτασε το απόγευμα της Κυριακής 7 Ιουλίου. Ένα ακατάλληλο σκαρί γεμάτο ανθρώπους θαλασσόδερνε ανοιχτά της Γαύδου. Το επείγον σήμα βρήκε τον καπετάν Στράτο στη γέφυρα του επιβατηγού «Δασκαλογιάννης». Μετέφερε κοντά στα 400 άτομα, κυρίως τουρίστες, στο παράκτιο

Μετάβαση στο περιεχόμενο