Μετάφραση-απόδοση κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ
Ενημερωτικό σημείωμα προς τους πελάτες της που χρησιμοποιούν τις τακτικές γραμμές της OC1 με βόρεια και νότια κατεύθυνση μεταξύ Ωκεανίας και Αμερικανικής ηπείρου, εξέδωσε η Maersk.
Tα πλοία της, που μέχρι πρότινος διέσχιζαν τη Διώρυγα του Παναμά, εφεξής θα την παρακάμπτουν και θα χρησιμοποιούν “χερσαία γέφυρα” (“land bridge”) με σιδηροδρομική μεταφορά των φορτίων της εντός Παναμά στα 80 χιλιόμετρα απόσταση ως την άλλη πλευρά.
Η αλλαγή αυτή δημιουργεί δύο επιμέρους τακτικές γραμμές, μια στον Ατλαντικό και μια στον Ειρηνικό ωκεανό. Τα πλοία του Ειρηνικού θα καταπλέουν στο λιμένα Balboa, Παναμά, εκφορτώνοντας φορτία με προορισμό τη Λατινική και Βόρεια Αμερική και φορτώνοντας φορτία για Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.
Τα πλοία του Ατλαντικού θα καταπλέουν στο λιμένα Manzanillo, Παναμά, εκφορτώνοντας φορτία για Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία και φορτώνοντας φορτία για Λατινική και Βόρεια Αμερική.
Η Δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών δήλωσε ότι δεν θα σημειωθούν καθυστερήσεις στις διαδρομές πλοίων που καταπλέουν στους λιμένες Philadelphia και Charleston με βόρεια κατεύθυνση, ενώ σε πλοία με νότια κατεύθυνση ενδέχεται να υπάρξουν κάποιες καθυστερήσεις.
Η Maersk δήλωσε ότι απότοκος των μεταβολών είναι η παράλειψη του λιμένα Cartagena της τακτικής γραμμής OC1, ο οποίος, όπως δήλωσε, θα εξυπηρετείται από εναλλακτικά πλοία.
“Θα συνεχίσουμε τη λειτουργία της τακτικής γραμμής PANZ (Παναμάς, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία) μέσω των Δυτικών Ακτών ΗΠΑ προς την Ωκεανία, ώστε να παρέχεται εξυπηρέτηση αμφότερων των ακτών. Επιπρόσθετα, θα συνδέουμε λιμένες του Κόλπου του Μεξικού με την τακτική γραμμή μας OC1 με τον ίδιο τρόπο που γίνεται σήμερα,” πρόσθεσε η Maersk.