Μεγάλη επιχείρηση διάσωσης στη Δήλο – Διασώθηκαν 108 αλλοδαποί

Ευρείας κλίμακας επιχείρηση έρευνας και διάσωσης αλλοδαπών βρίσκεται σε εξέλιξη από τις βραδινές ώρες χθες στην θαλάσσια περιοχή δύο ναυτικά μίλια Νότια της Δήλου υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Έως τώρα έχουν διασωθεί 108 αλλοδαποί, ενώ σύμφωνα πάντα με τις δηλώσεις των διασωθέντων αγνοούνται άλλοι τέσσερις. Από τους 108 διασωθέντες οι 24 είναι γυναίκες, τα 21 είναι παιδιά και οι 63 άνδρες, ενώ τρεις από τους παραπάνω έχουν ήδη μεταφερθεί στο Κέντρο Υγείας Μυκόνου.

Συγκεκριμένα βραδινές ώρες χθες το ΕΚΣΕΔ/ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. ενημερώθηκε για την ύπαρξη ιστιοφόρου σκάφους όπου επέβαινε ικανός αριθμός ατόμων και το οποίο έπλεε ακυβέρνητο 1,8 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Δήλου, ενώ στην περιοχή έπνεαν άνεμοι 6-7 μποφόρ.

Άμεσα το ΕΚΣΕΔ/ ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. κινητοποίησε τρία περιπολικά σκάφη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ., παραπλέοντα πλοία, ενώ την ίδια ώρα απέπλευσε ρυμουλκό σκάφος από την Μύκονο.

Αρχικά το ρυμουλκό σκάφος προσέδεσε το ιστιοφόρο, ενώ στην συνέχεια λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και του γεγονότος πως στο ιστιοφόρο σημειώνονταν εισροή υδάτων αποφασίσθηκε να οδηγηθεί στη νησίδα Αγίου Γεωργίου, δυτικά του λιμένα Μυκόνου, για την μεταφορά των αλλοδαπών με επιβατικές λάντζες.

Εν τέλει τις πρώτες πρωινές ώρες οι 108 αλλοδαποί μεταφέρθηκαν με ασφάλεια στην Μύκονο, ενώ συνεχίζονται και βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι έρευνες με πλωτά και εναέρια μέσα, όσο και με ιδιωτικά σκάφη για τον εντοπισμό των άλλων τεσσάρων αγνοουμένων. Στην περιοχή επικρατούν ισχυροί άνεμοι έντασης 6-7 μποφόρ.

Σημειώνεται ότι ουδείς από το σύνολο των διασωθέντων δεν έφερε σωσίβιο, ενώ το ιστιοφόρο σκάφος δεν έφερε κανέναν σωστικό εξοπλισμό. Από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ.Γιάννης Πλακιωτάκης ο οποίος και έδωσε εντολή να κινητοποιηθεί άμεσα κάθε πρόσφορό μέσο για την διάσωση των αλλοδαπών.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο