Μέλη της ΕΑΑΛΣ σε γεύμα με τον ΥΠΕΘΟΟ κ. Κωστή Χατζηδάκη

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Έντονη δραστηριότητα και ενεργό συμμετοχή στο δημόσιο διάλογο καταγράφουν ο Προϊστάμενος Υπηρεσιών του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΝΕΕ) Αντιναύαρχος ΛΣ (εα) κ. Γεώργιος Μπαρκάτσας (δεξιά) και ο Διευθυντής του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) Υποναύαρχος ΛΣ (εα) κ. Κων/νος Γκώνιας (πίσω από τον ΥΠΕΘΟΟ), αμφότεροι δραστήρια μέλη της ΕΑΑΛΣ.

Υπενθυμίζεται ότι, ο κ. Κ. Γκώνιας προήδρευσε της ιστορικής Γενικής Συνέλευσης της ΕΑΑΛΣ, που πραγματοποιήθηκε στις 3/2/2024 για πρώτη φορά εκτός κέντρου, στη Θεσσαλονίκη.

Πρόσφατα, τα δύο μέλη της ΕΑΑΛΣ και διακεκριμένα μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας του Πειραιά, εθεάθησαν στις 20 Μαρτίου 2024 στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά να παρακάθονται σε γεύμα εργασίας που παρατέθηκε προς τιμήν του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Τέλος, λίγες ημέρες αργότερα, στις 28 Μαρτίου 2024, ο Προϊστάμενος Υπηρεσιών του ΝΕΕ κ. Γ. Μπαρκάτσας εντοπίστηκε στη συνεδρίαση του ΔΣ/ΝΕΕ, που την ημέρα εκείνη διεξήχθη παρουσία του Διοικητή του ΝΑΤ κ. Κων/νου Τσαγκαρόπουλου.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανησυχία για το νέο μέτωπο του μεταναστευτικού

Την ώρα που αποτυπώνεται στη χώρα μας νέα μείωση των μεταναστευτικών ροών, σύμφωνα με στοιχεία του Μαρτίου, ένα νέο μεταναστευτικό μέτωπο άνοιξε κάνοντας δύο μυστικές υπηρεσίες, την ΕΥΠ και την ΚΥΠ (Κυπριακή Υπηρεσία Πληροφοριών), να θέσουν τις δυνάμεις τους σε κόκκινο

ΟΛΘ: Η κοινοπραξία METKA – ΤΕΚΑΛ προσωρινός ανάδοχος για τον 6ο προβλήτα – Στα €20,3 εκατ. τα καθαρά κέρδη το 2023

Η ΟΛΘ ανακοίνωσε πως τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου για το έτος 2023 αυξήθηκαν σε €85,9 εκατ., από €85,3 εκατ. το 2022. Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα €59,8 εκατ.), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης

Οι Κυκλάδες κινδυνεύουν – Ένταξη στους επτά απειλούμενους ευρωπαϊκούς τόπους

Όπως αναφέρεται, οι  Κυκλάδες, φημισμένες για τη μοναδική γοητεία και τον πλούσιο πολιτισμό τους βρίσκονται αντιμέτωπες με μια πληθώρα προκλήσεων, που προέρχεται από την έξαρση της τουριστικής ανάπτυξης και η ανεξέλεγκτη δόμηση. Έτσι, παρά την οικονομική ανάπτυξη που επιτυγχάνεται, δημιουργείται

Εκτός Top 10 τα ευρωπαϊκά λιμάνια – Είχαν άνοδο μόνο Πειραιάς και Gioia Tauro

Η κορυφαία τριάδα του Ρότερνταμ, της Αμβέρσας-Μπριζ και του Αμβούργου είναι αρκετά κυρίαρχη ώστε να μην αμφισβητείται η θέση τους. Όπως και το 2022, τα τρία λιμάνια της βόρειας περιοχής καταγράφουν παρόμοια κυκλοφοριακή τάση, με μείωση περίπου 7% το 2023». Τα

Μετάβαση στο περιεχόμενο