Μεταθέσεις Λ.Σ. :Η νομιμότητα της μη νομιμότητας

Προτού καταδικάσετε τα Λιμενικά Νέα για το παράδοξο του τίτλου του παρόντος, ζητάμε την κατανόησή σας, ώσπου να σας εξηγήσουμε τι εννοούμε…

Το έτος 2009 κάθισαν κάποιοι και συνέλαβαν την εγκεφαλική  ιδέα να φτιάξουν ένα Π.Δ. μεταθέσεων των στελεχών  του Λ.Σ. με κανόνες και κοινωνική ευαισθησία.

Όλοι  πανηγύρισαν για το θαύμα που επετεύχθη με το Π.Δ. 33/2009.

Όμως,  δεν άργησε ο καιρός και όλοι αντιλήφθηκαν ότι δεν ήταν θαύμα αλλά μια οικτρή παραίσθηση.

Έτσι  μπορεί η εγχείρηση να πέτυχε,  ο ασθενής όμως δεν γιατρεύτηκε.

Το εγκεφαλικό εφεύρημα απαιτούσε κάθε χρόνο να γίνονται πάνω από 3.000 μεταθέσεις στελεχών μόνο και μόνο για να ικανοποιηθούν οι απίστευτες απαιτήσεις των ρυθμίσεών του.

Το μισό Λ.Σ. με μια βαλίτσα στο χέρι… Χαράς ευαγγέλια για τις εταιρείες μεταφοράς θα μου πείτε…

Αμ δε. Για να γίνονταν οι προβλεπόμενες από το περίφημο Π.Δ.   μεταθέσεις, θα έπρεπε να υπάρχει ανάλογη κατανομή κονδυλίων… που όμως ποτέ δεν υπήρχαν.

Το χειρότερο από όλα είναι,  ότι οι εμπνευστές του συγκεκριμένου Π.Δ. ουδέποτε διαμαρτυρήθηκαν ή απαίτησαν να γίνει κατανομή κονδυλίων για την διενέργεια των μεταθέσεων.

Ευτυχώς που έβγαιναν αραιά και πού κάποιοι απόφοιτοι από τις παραγωγικές σχολές και μπορούσαν να ανασάνουν οι συνάδελφοι σε δυσπρόσιτες περιοχές της χώρας.

Κατά τα άλλα το συγκεκριμένο Π.Δ. λειτουργούσε μόνο στην Α΄ από τις τρεις φάσεις του, δηλαδή η εξέταση μόνο των αιτημάτων των συναδέλφων.

Η εξυπηρέτηση των  υπηρεσιακών αναγκών, πουθενά.

Ευαγές ίδρυμα το Λ.Σ..

Όλα πλέον γίνονται  μόνο με αποσπάσεις.

Δηλαδή πλήρης αδιαφορία για τα θέματα της δίκαιης και ίσης αντιμετώπισης του Προσωπικού. Απλά στη λογική της εποχής των παχιών αγελάδων κατασπατάληση δημόσιου χρήματος με το οποίο θα μπορούσαν να έχουν γίνει πολύ σημαντικά πράγματα αναφορικά με την διοικητική μέριμνα του προσωπικού.

Έτσι οι αποσπάσεις αποτέλεσαν  τον κανόνα με συνέπεια:

α) Το συγκεκριμένο Π.Δ. μεταθέσεων  να μην λειτουργήσει ποτέ,

β) Το Λιμενικό Σώμα να μην μπορεί ποτέ να σχεδιάσει την ανάπτυξη των δυνάμεών του ανάλογα με τις απαιτήσεις των αναγκών εκτέλεσης της αποστολής του,

γ) Όλοι να καμώνονται, ότι επιθυμούν την διόρθωση του Π.Δ. 33/2009 και όλοι, με πρωτοστάτες κυρίως τους εκπροσώπους των εργαζομένων, να πολεμούν λυσσαλέα κάθε προσπάθεια γι΄ αυτό.

Βλέπετε κάποιοι εκ των  εκπροσώπων των εργαζομένων, ως άριστοι συνδιοικητές με την εκάστοτε πολιτική ηγεσία, της προβάλλουν το δήθεν πολιτικό κόστος που θα έχει  αν προβεί σε αλλαγές…

Που να αλλάξουν τέτοιο θησαυρό.

Για Π.Δ. μεταθέσεων πήγαιναν και Π.Δ. μη μεταθέσεων τους βγήκε. Μπίνκοοο.

Είδατε  λοιπόν πόσο σωστός είναι ο τίτλος και ότι «το μπάχαλο είναι οργανωμένο και αυστηρά επιτηρούμενο», όπως έλεγε παλιά κάποιος καλός συνάδελφος.

 

Κύρια αποστολή σήμερα λοιπόν κάποιων, είναι να επιβάλλουν την ετσιθελική επιθυμία τους ως νομιμότητα διατήρησης μια μη νόμιμης κατάστασης.

Έτσι το σύστημα που επιβάλλουν,  αναγκάζει  την ηγεσία του Λ.Σ. σε χρονοβόρες διαδικασίες οι οποίες στο τέλος καταλήγουν να ακυρώνονται οι όποιες μεταθέσεις έχουν αποφασισθεί.

Παράδειγμα, μόλις προχθές(εκτός χρονοδιαγράμματος) κυρώθηκαν οι πίνακες των προσφυγών κατά  μεταθέσεων του έτους 2019, την στιγμή που έπρεπε εδώ και 2 μήνες με την νομοθεσία του κ. Δρίτσα , να έχει ξεκινήσει η διαδικασία των μεταθέσεων του 2020.

Μύλος δηλαδή.

Σαν να μην έφτανε αυτό να και οι κριτική προς την στρατιωτική ηγεσία…

Γάτος γ…., γάτος σκούζει, όπως λέει και ο λαός μας….

Να οι ανακοινώσεις για την μη σύγκληση του Συμβουλίου Έκτακτων μεταθέσεων επί δύο χρόνια…

Μα καλά έγιναν οι τακτικές  μεταθέσεις, για να σκίζουμε τα ιμάτιά μας για τις έκτακτες;

Έκτακτες μεταθέσεις δεν είναι αυτές που αφορούν το χρονικό διάστημα μεταξύ των τακτικών μεταθέσεων;

Οι έκτακτες μεταθέσεις δεν αφορούν λόγους υγείας των στελεχών και της οικογένειάς των;

Πως είναι δυνατόν να καλείται το Συμβούλιο να εξετάσει 600 αιτήματα για λόγους υγείας ή συνυπηρέτησης μέσα σε μόλις 6 μήνες από την διενέργεια των προηγούμενων τακτικών μεταθέσεων (άσχετα αν δεν έχουν τελεσφορήσει ακόμη);

Όλα μπορεί κανείς να τα περιμένει από  τους χειριστές του Π.Δ. μη μεταθέσεων  και τους γνωστούς  διαδρομιστές.

Έτοιμη είναι η απάντηση:

Φταίει ο Αρχηγός ή ο κακός  Υπαρχηγός ή ο ανίκανος δείνα …

Άρχιζαν να φωνάζουν έντονα  κάποιοι χθες κατά την συνεδρίαση του Συμβουλίου Έκτακτων Μεταθέσεων…

Φταίει ο Πετρής και ο Χατζηπετρής, θα προσθέταμε εμείς

Και ο χορός καλά κρατεί.

Αναρωτιόμαστε όμως, μήπως ήλθε επιτέλους ο καιρός η πολιτική και στρατιωτική  ηγεσία να λάβουν αποφασιστικές αποφάσεις;

  • Μήπως πρέπει να μπει τέλος σε μια νοσηρή κατάσταση με την θέσπιση συνδικαλιστικών διατάξεων, που θα εξυγιάνουν το σύστημα εκπροσώπησης των εργαζομένων στο Λ.Σ. και θα επιτρέψουν να προωθηθούν λύσεις για ουσιαστικά προβλήματα που αυτοί αντιμετωπίζουν;

 

  • Να μπει τέλος στην κοροϊδία  των στελεχών του Λ.Σ. από κάποιους  «δήθεν» εκπροσώπους του, οι οποίοι το μόνο που προσπαθούν είναι να διαιωνίζουν την παρουσία τους στους διαδρόμους του 5ου Ορόφου;

Γιατί να είναι το Λ.Σ. , το μόνο Σώμα που δεν έχει συνδικαλιστικό Νόμο;

 

Αναρωτιόμαστε μήπως επιτέλους ήλθε ο καιρός, ο κ. Υπουργός  ζητήσει να επισπευσθούν οι διαδικασίες για την θέσπιση των περιβόητων Π.Δ. για τις μεταθέσεις, την ιεραρχική εξέλιξη των στελεχών, το πειθαρχικό σύστημα κ.λ.π.;

Άμεσα και όχι σε 4 και 5 μήνες, όπως ισχυρίζονται κάποιοι   του 2ου  ορόφου εκεί στην Δραπετσώνα.

Στη βράση κολλάει το σίδερο… 

Τώρα αποφάσεις…

Αποτελούν  απαίτηση των πολλών για την έξοδο από το τέλμα…

Αποτελούν  ανάγκη  για τη  θέσπιση απλών κανόνων και κατανοητών από όλους…

Αποτελούν  ανάγκη για να δοθεί νέα πνοή για την επανεκκίνηση και τη λειτουργία του Λιμενικού Σώματος…

limenikanea.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ευχαρίστησε την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσφορά της στη Θεσσαλία με 50 εκατ.

Η Πρόεδρος της ΕΕΕ, Μελίνα Τραυλού συμμετείχε σε εκδήλωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στο Μουζάκι, για την παρουσίαση των έργων αποκατάστασης στις περιοχές της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας που δοκιμάστηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες. Τόσο ο Υπουργός Υποδομών

Σημαντικός ακτοπλοϊκός κόμβος το λιμάνι της Ραφήνας

ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ κόμβο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών λόγω της κοντινότερης απόστασής του από τις Κυκλάδες και την Εύβοια, αλλά και  μελλοντικής του σύνδεσης με τον σιδηρόδρομο και την Αττική οδό, εξελίσσεται το λιμάνι της Ραφήνας. Το ΤΑΙΠΕΔ, με την ιδιότητα της Αρχής

Απαγορευμένες ζώνες για τις μηχανότρατες και νέες προστατευόμενες περιοχές – Οι δεσμεύσεις για τις ελληνικές θάλασσες

Σε περίπου 780 εκατ. ευρώ έχει εκτιμηθεί ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση των  21 δεσμεύσεων της Ελλάδας για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης Our Ocean Conference 2024 που διεξήχθη στην Αθήνα.  Η… μερίδα του λέοντος, ήτοι 500 εκατ. ευρώ,

Μετάβαση στο περιεχόμενο