Ηεπιστολή που ακολουθεί εστάλη εχθές από αστυνομικό – αναγνώστη, στη σελίδα του Policenet.gr στο fb:
“Καλησπέρα, θα ήθελα νακαταγγείλω όπως συνάδελφοι επανειλημμένως έχουν καταδείξει, τη γύμνια του συστήματος με τη μετακίνησή μας ατελώς στα μέσα μαζικής μεταφοράς μέσω ενός ακόμη περιστατικού.
Συγκεκριμένα σήμερα, Κυριακή 26-08-2018 και ώρα16:25στο σταθμό Νερατζιωτίσσης, έχοντας χάσει δύο συρμούς λόγω της αδιαφορίας του υπεύθυνου του σταθμού (και επειδή αρνούμαι να πηδάω τις πύλες ωσάν λαθρεπιβάτης, ή να ακολουθώ άλλους επιβάτες οι οποίοι κάνουν χρήση του Αυστηρά ατομικού τους εισιτηρίου) αποφάσισα να επισημάνω την όλη ταλαιπωρία στον αρμόδιο υπάλληλο του ΗΣΑΠ που ήταν παρών.
Η μόνη απάντηση που έλαβα είναι πως γνωρίζει εξ ιδίας πείρας ότι όλοι όσοι υπηρετούμε στα σώματα ασφαλείας είμαστε οξύθυμοι και αγενείς και η ευθύνη είναι δική μας που ταλαιπωρούμαστε.
Και όλα αυτά με φωνές και λόγο αγενή που αντιβαίνει στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.
Θα σταματήσει άραγε ποτέ αυτό το πιγκ-πογκ των ευθυνών και κατ επέκταση η ταπείνωσή μας;”