Μύκονος: Πήγε σε ταβέρνα, έφαγε και τώρα κινδυνεύει με…κατάσχεση του λογαριασμού του

Θύμα ενός απίστευτου περιστατικού έπεσε ένα ελεύθερος επαγγελματίας, που πήγε για φαγητό, ως πελάτης, σε ένα κατάστημα της Μυκόνου. Όλα έγιναν όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει και ζήτησε να του κόψουν τιμολόγιο για την παραγγελία που μόλις είχε πληρώσει.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που παρουσίασε το MEGA, το τιμολόγιο όταν κοπεί πηγαίνει αυτόματα στο σύστημα, και το σύστημα βλέπει εάν η επιχείρηση που εκδίδει το τιμολόγιο, έχει χρέη ή όχι. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και με αφορμή το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας χρωστούσε 50.000 ευρώ, κάνει στον… πελάτη αναγκαστική κατάσχεση εις χείρας τρίτων.

Θα πρέπει μέσα σε 8 εργάσιμες μέρες να μεταβεί ο πελάτης στο Ειρηνοδικείο της κατοικίας του με τον δικηγόρο του. να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να αποδείξει ότι δεν έχει παραπάνω συναλλαγές με τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας. Το σύστημα, μη γνωρίζοντας, πιστεύει ότι μπορεί να έχουν ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας και ο πελάτες, παραπάνω συναλλαγές, και επειδή χρωστάει στο δημόσιο και δεν τα πληρώνει, θα τα πάρει μέσω τρίτων που ουσιαστικά μπορεί να υπάρχουν συναλλαγές μεταξύ του πελάτη και του ιδιοκτήτη. Και έτσι, εάν έχει κάποιο υπόλοιπο ο ιδιοκτήτης, αντί να το πληρώσει εκείνος, θα το πληρώσει αυτός που έχει συναλλαγές μαζί του.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει βγει δικαστική εντολή ότι έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές, και στη συνέχεια έρχεται ο δικαστικός επιμελητής με το αντίστοιχο έγγραφο εις χείρας τρίτων και λέει ότι επειδή χρωστάει ο άλλος, να πληρώσει την οφειλή ο πελάτης για λογαριασμό του ιδιοκτήτη. Πλέον, το κράτος λέει στον πελάτη που έκοψε το τιμολόγιο πως αν ξαναπάει στην εν λόγω ταβέρνα και κόψει ξανά τιμολόγιο, οποιοδήποτε λογαριασμό και να έχει δεν θα τον πληρώσει στην ταβέρνα αλλά… στο Δημόσιο.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: «Μαζεύει» τα τέλη λιμένων στα κινεζικής κατασκευής πλοία

Δεν θα επιβληθούν όλα τα προτεινόμενα τέλη για τα πλοία κατασκευασμένα στην Κίνα που προσεγγίζουν λιμάνια των ΗΠΑ, ανέφερε ο Εμπορικός Αντιπρόσωπος των ΗΠΑ, Jamieson Greer, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης της επιτροπής της Γερουσίας για τους δασμούς. Η απόφαση αυτή

Maritime Action Plan: Το (αντι-κινεζικό) σχέδιο Τραμπ για τη ναυτιλία

Είναι φανερό ότι η στρατηγική του Ντόναλντ Τραμπ για την αναγέννηση της αμερικανικής ναυτιλιακής ισχύος, όπως αποτυπώνεται στο νέο εκτελεστικό διάταγμα με τίτλο “Maritime Action Plan”, αποσκοπεί σε μια εντυπωσιακή στροφή προς την ενίσχυση της εγχώριας ναυπηγικής βιομηχανίας και τη

Ακτοπλοΐα 2025: Δοκιμασία για την πολιτική βούληση και αξιοπιστία

Γιώργος Σκορδίλης Η απόφαση της κυβέρνησης για τη μείωση των λιμενικών τελών κατά 50% αποτελεί αναμφίβολα ένα θετικό βήμα προς την κατεύθυνση της στήριξης των ακτοπλοϊκών εταιρειών με στόχο την συγκράτησης των τιμών των ναύλων. Ωστόσο, αυτή η κίνηση, όσο

Μπουρλά: Οι ερευνητές θα χρησιμοποιούν την ΑΙ και αντί να φέρουν τη θεραπεία του καρκίνου σε 10 χρόνια, θα τη φέρουν σε 4

«Δεν σχεδιάζουμε να μειώσουμε τους ανθρώπους μας ή τον προϋπολογισμό μας, ο οποίος ανέρχεται στα 11 δισ. δολάρια», εξήγησε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Pfizer Εξαιρετικά αισιόδοξος για το πεδίο της επιστήμης εμφανίστηκε ο κ. Albert Bourla, Πρόεδρος και Διευθύνων

Μετάβαση στο περιεχόμενο