Ναυπηγεία Σκαραμαγκά-Ιστορική ημέρα: Ελληνικών συμφερόντων το πρώτο πλοίο που κατέπλευσε για επισκευές (pics + vid)

Έσπασε το ρόδι το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου – Είναι ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών, το Alfa Sea, της εταιρείας ΕΝΕΑ – Το όραμα του Γιώργου Προκοπίου

Σε λειτουργία μπήκαν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά του Γιώργου Προκοπίου σηματοδοτώντας ένα ιστορικό ξεκίνημα και ολοκληρώνοντας την «ναυπηγική Τρίαινα» της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας μαζί το Νεώριο της Σύρου και την Ελευσίνα. Ναυπηγική βιομηχανία η οποία αναγεννήθηκε από το στάχτες της και κάνει δυναμικά βήματα ανάπτυξης  έχοντας στο πλευρό της την ελληνική εφοπλιστική κοινότητα και όχι μόνο.

 

Το πρώτο πλοίο έσπασε το ρόδι σήμερα Σάββατο 24 Φεβρουαρίου. Είναι ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών, το Alfa Sea της εταιρείας ΕΝΕΑ Management των οικογενειών Πετράκη, Πλούσιου και Κεγγίτση όπου πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η Έλπη Πετράκη πρόεδρος της WISTA International και αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Αικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ).

Σύμφωνα με πληροφορίες ακολουθεί πλοίο της εταιρείας Liner -κολοσσού MSC και το νερό μπαίνει σιγά-σιγά στο αυλάκι.

Ο Γιώργος Προκοπίου έχει αποκαλύψει το όραμα του για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά:

«Είναι μια τομή της αγάπης μου στις κατασκευές και στις εργασίες της στεριάς, ως πολιτικός μηχανικός, με την άλλη αγάπη μου, τη θάλασσα», σημειώνοντας μάλιστα ότι «ενεφάνη σαν αλεξιπτωτιστής στον διαγωνισμό αυτό», καθώς, όπως ο ίδιος είπε, έμαθε για την επανάληψή του μόλις δέκα ημέρες πριν.

Αλλά, κανείς έχει ένα όνειρο και μετά το όνειρο γίνεται όραμα και μετά το όραμα προσπαθεί να το υλοποιήσει. Εμένα το όραμά μου είναι αυτό να γίνει αιχμή της τεχνολογίας στην ναυτιλιακή και στην αμυντική βιομηχανία, που να μπορέσουμε να γίνουμε αυτάρκεις σε πολλά θέματα, όπως είπε και ο κ. Υπουργός, να μην έχουμε ανάγκη κανέναν και μας μην μας βγάζουν από την πρίζα. Υπάρχει ένα σχέδιο. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε να το υλοποιήσουμε. Θέλουμε τη συνεργασία των εργαζομένων, αλλά πρέπει να έχουν αντικείμενο. Εμείς από τη δική μας πλευρά θα προσπαθήσουμε πολύ να έχουν αντικείμενο, διότι αυξανομένου του αντικειμένου, αυξάνεται και ο αριθμός των εργαζομένων».

Παράλληλα, όπως τόνισε ο κ. Προκοπίου, «η θέση προσφέρεται και για την προσπάθεια της απανθρακοποίησης της ενέργειας στη χώρα μας», ενώ υπογράμμισε ότι «το φυσικό αέριο είναι μια μορφή ενέργειας που είναι φιλικότερη από το πετρέλαιο και πιο ακίνδυνη».

Κλείνοντας, ο κ. Προκοπίου σημείωσε ότι «η καρδιά μας και η θέλησή μας είναι να αναδείξουμε την πατρίδα μας, ότι μπορεί να μη ζηλεύει τίποτα από κανέναν και να μπορεί να ζήσει τον κόσμο της πάρα πολύ καλά, διότι είμαστε στο ωραιότερο σημείο, τώρα πια το έχουν καταλάβει όλοι. Με αυτές τις σκέψεις θέλω να κλείσω, λέγοντας ότι δεν θέλουμε να είμαστε κρατικοδίαιτοι, αλλά θέλουμε το χαμόγελο της πατρίδας, για αυτά που κάνουμε. Αυτό μόνο ζητάμε».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο