Νέα τροπή στο ναυάγιο του Manassa Rose

Με βαρύ κατηγορητήριο στον Εισαγγελέα οι συλληφθέντες ναυτικοί

Ενώπιον του Εισαγγελέα Χανίων οδηγήθηκαν το πρωί του Σαββάτου ο πλοίαρχος και ο α’ μηχανικός του πληρώματος του Manassa Rose που ναυάγησε και κόπηκε στα δύο, στα αβαθή της Κισσάμου την περασμένη Τρίτη. Οι συλληφθέντες ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν αύριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr οι δύο ναυτικοί, κατηγορούνται για πρόκληση ναυαγίου, θαλάσσια ρύπανση, έκθεση του πληρώματος σε κίνδυνο ενώ στην δικογραφία έχει προστεθεί και η παράνομη διακίνηση καπνικών προϊόντων καθώς σε έρευνα των λιμενικών Αρχών μέσα στο πλοίο, βρέθηκαν κούτες με τσιγάρα άνευ τελωνειακών δασμών.

Υπενθυμίζεται ότι δύο από τους ναυαγούς νοσηλεύονται με πνευμονία στο γενικό νοσοκομείο Χανίων ενώ σε περίπτωση που η υγεία τους δεν βελτιωθεί και τους προκληθεί μόνιμη βλάβη, πιθανόν η κατηγορία σε βάρος των δύο συλληφθέντων να μετατραπεί σε «βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη» σε βαθμό κακουργήματος.

Σε ό,τι αφορά τη θαλάσσια ρύπανση, ευτυχώς φαίνεται ότι ο κίνδυνος εξαλείφεται μετά την συντονισμένη δράση λιμενικού για την άμεση τοποθέτηση του απορροφητικού φράγματος και με την εμπλοκή εξειδικευμένης εταιρείας που προχώρησε σε άντληση των καυσίμων από τις δεξαμενές του φορτηγού πλοίου.

Πάντως, οι αρχές σε συνεργασία με τον Δήμο Κισσάμου και την Αντιπεριφέρεια Χανίων, παρακολουθούν το φαινόμενο με ιδιαίτερη προσοχή καθώς πρόκειται για ένα θαλάσσιο οικοσύστημα υψηλής προστασίας.

Άγνωστο παραμένει το εάν η πλοιοκτήτρια εταιρεία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για το περιστατικό κάτι που θα αποσαφηνιστεί τις επόμενες μέρες, καθώς θα πρέπει να μεριμνήσει για την ανέλκυση του πλοίου. 

Το πλοίο είχε αποπλεύσει από την Αλεξανδρέττα της Τουρκίας και είχε προορισμό τη Μισουράτα της Λιβύης ενώ το ταξίδι του σταμάτησε το πρωί της Τρίτης, όταν κάτω από συνθήκες που διερευνώνται, προσάραξε στον κόλπο της Κισσάμου.

Δείτε επίσης:

Εντυπωσιακό βίντεο από το ναυάγιο της Κισσάμου

Πλωτό φράγμα για να ελεγχθεί η ρύπανση γύρω από το ναυάγιο της Κισσάμου

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο