Νέοι “παίκτες” στα συνδικαλιστικά δρώμενα της ΕΠΛΣ/Αττικής

Παραθέτουμε σχετική ανάρτηση του Προέδρου της ΠΕΑΛΣ στα κοινωνικά δίκτυα:

“Μετά από σχεδόν 5 μήνες προετοιμασίας αισθάνομαι ευτυχής που μαζί με το
φίλο,συνάδελφο κ.συναγωνιστή Αντιπρόεδρο της ΠΕΑΛΣ ΜΑΡΑΓΚΟ Γ.
καταφέραμε να ξεπεράσουμε όλα τα εμπόδια… και χωρίς να δημιουργηθεί
το παραμικρό να στήσουμε μαζί με με αξιόλογους άλλους συναδέλφους
ένα ψηφοδέλτιο που θα δώσει τη δική του μάχη στις εκλογές της ΠΟΕΠΛΣ
στην Αττική . Το επόμενο χρονικό διάστημα και την κατάλληλη στιγμή θα
ανακοινωθούν τα ονόματα των συναδέλφων και φίλων που θα δώσουν αυτή τη
μάχη.”

Πρόεδρος Πεαλς
2 https://limenikanea.gr/assets/pages/01cab-jpg.jpeg 2018-11-15 19:12:42 851 2781 2739 thalassia-epitirisi Θαλάσσια επιτήρηση Αν το ΕΣΟΘΕ δεν τεθεί σε πλήρη επιχειρησιακή εκμετάλλευση δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί η ορθολογική διαχείριση του στόλου του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ Θαλάσσια επιτήρηση Αν το ΕΣΟΘΕ δεν τεθεί σε πλήρη επιχειρησιακή εκμετάλλευση δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί η ορθολογική διαχείριση του στόλου του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ

Άρθρο

Αντιπτεράρχου ε.α. Γ. Οικονόμου

Με άρθρο μου που δημοσιεύτηκε στις 20/04/2018 στον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο της Αγίας Παρασκευής, αναφέρθηκα εκτενώς στη θαλάσσια επιτήρηση.

Είχα επισημάνει ότι δεν υλοποιούνται και καθυστερούν τα ευρωπαϊκά προγράμματα επιτήρησης και αναβάθμισης που αφορούν στη χώρα μας, εξηγώντας τη μεγάλη σημασία και τα οφέλη που έχει η υλοποίησή τους.

Σήμερα, επτά μήνες μετά, η κατάσταση είναι απογοητευτική.Στο πλαίσιο της Μόνιμης Διαρθρωμένης Συνεργασίας (Permanent Structured Cooperation- PESCO), η οποία είναι η αμυντική προέκταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως προς τις αμυντικές δυνατότητες, σύμφωνα με το πρωτόκολλο της Λισαβώνας, η χώρα μας απεμπόλησε οριστικά τη δυνατότητα ένταξης προγράμματος αναβάθμισης θαλάσσιας επιτήρησης με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Άμυνας. Πολιτική επιλογή, ανεπάρκεια, ολιγωρία ή κάτι άλλο;Για το Εθνικό Σύστημα Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Επιτήρησης (ΕΣΟΘΕ) διαβάζουμε, από ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ότι στις 17/08/2018 απεστάλη προκαταρκτική προκήρυξη για δημοσίευση στην Υπηρεσία Εκδόσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Παρά τον κοινοβουλευτικό έλεγχο (Γ. Πλακιωτάκη και Χ. Αθανασίου) τις ανακοινώσεις και την παραπάνω δημοσίευση, το έργο δεν έχει ακόμη προκηρυχθεί. Δεν ανήκω σ’ αυτούς που υιοθετούν σενάρια συνωμοσιολογίας, αλλά δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι πολλοί “ειδικοί” στοιχημάτιζαν με βεβαιότητα ότι δεν πρόκειται να γίνει διαγωνισμός ποτέ. Υποστηρίζουν ότι «τα ποσά της διεθνούς εγκληματικότητας από την παράνομη διακίνηση μεταναστών, του λαθρεμπορίου και του εμπορίου ναρκωτικών είναι τόσο μεγάλα που υπερβαίνουν τις δομές και τις δικλείδες μιας κατ’ επίφαση ευρωπαϊκής χώρας». Μπορούμε όμως να μείνουμε απαθείς σε μια τέτοια φημολογία και αντίληψη που προσβάλλουν ευθέως τη χώρα μας θεωρώντας ότι η διάβρωση και η διαφθορά του δημόσιου τομέα φτάνει στα υψηλότερα διοικητικά επίπεδα;Το ερώτημα όμως είναι τι κάνει η κυβέρνηση και τα αρμόδια Υπουργεία. Οι φήμες καθημερινά οργιάζουν. Ενώ υπάρχει προκήρυξη οι επιτροπές καλούνται να αλλάξουν προδιαγραφές, να κόψουν και να ράψουν, να διαφοροποιήσουν το τεχνικό αντικείμενο. Μια συνεχής διαδικασία παλινδρομήσεων, αλλαγών, παρεμβάσεων που καλά κρατεί εδώ και τέσσερα χρόνια. Ενδεικτικά να επισημάνω ότι επιχειρήθηκε πολλές φορές, χωρίς επιτυχία όμως, η συμμετοχή του ΟΤΕ στο πρόγραμμα είτε ως κατέχων μέρος της απαιτούμενης υποδομής, είτε μέσω μακροχρόνιας σύμβασης μίσθωσης που θα περιλαμβάνει μεταφορά δεδομένων και υπηρεσιών επικοινωνίας. Πώς μπορούμε να περιγράψουμε όλη αυτή την περίεργη διαδικασία με δύο λέξεις: Εθνική υπονόμευση, που ευχόμαστε να μην εξελιχθεί σε εθνική τραγωδία. Οι ευθύνες είναι τεράστιες για όλη την διοικητική πυραμίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και τους απευθείας εμπλεκομένους.Τι θα μπορούσε να γίνει όμως; Έγκαιρα και όχι τώρα θα μπορούσαν να περιορίσουν σε πρώτη φάση το τεχνικό αντικείμενο στην κρίσιμη περιοχή του Αιγαίου, διαφυλάσσοντας παράλληλα την αυτοτέλεια του έργου και εξασφαλίζοντας την μέγιστη δυνατή συμμετοχή μεγάλων εταιρειών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τον διεθνή διαγωνισμό. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες τεχνικές και επιχειρησιακές γνώσεις για να το σκεφτεί κάποιος!Επομένως, αντί να αναλώνονται σε μυστικές συσκέψεις στο Μαξίμου και στα Υπουργεία χωρίς τη συμμετοχή των υπηρεσιακών παραγόντων και των επιτροπών, θα έπρεπε η Διαχειριστική Αρχή του έργου με τα αρμόδια Υπουργεία να έχουν προβεί στην προκήρυξή του τουλάχιστον δύο χρόνια πριν. Τώρα στο παρά πέντε όλοι γνωρίζουν ότι οι αλλαγές που πιθανόν δρομολογούνται μαζί με σωρεία φωτογραφικών παρεμβάσεων θα οδηγήσουν σε ακύρωση του έργου και οριστική απένταξή του. Και δεν είναι μόνο τα 62 εκατομμύρια ευρώ που χάνονται αλλά και όλα τα τεράστια οφέλη που προσδοκούμε. Διότι η ακύρωση θα έχει ως συνέπεια να διατηρηθεί η υφιστάμενη δυσχερής κατάσταση που καθορίζει τη διεξαγωγή αποστολών και επιχειρήσεων στους τομείς της έρευνας-διάσωσης, ασφάλειας της ναυσιπλοΐας, προστασίας των θαλασσίων συνόρων, ελέγχου των παράνομων μεταναστευτικών ροών, καθώς και της γενικότερης αστυνόμευσης και δημόσιας ασφάλειας, της δίωξης ναρκωτικών και λαθρεμπορίου, του ελέγχου της αλιείας και της προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος.Αν το ΕΣΟΘΕ δεν τεθεί σε πλήρη επιχειρησιακή εκμετάλλευση δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί η ορθολογική διαχείριση του στόλου του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, ο δραστικός περιορισμός της κατανάλωσης καυσίμων, καθώς και η μείωση της καταπόνησης των πλοίων και των πληρωμάτων που είναι κρίσιμοι παράγοντες για την αποτελεσματική αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.Επίσης, η πάταξη διαφόρων μορφών οργανωμένου εγκλήματος, μεταξύ των οποίων το λαθρεμπόριο, από το οποίο το Κράτος έχει τεράστια διαφυγόντα κέρδη από τους δασμούς που δεν αποδίδονται, η θωράκιση της ασφαλούς θαλάσσιας κυκλοφορίας, καθώς και η προστασία της ζωής στη θάλασσα. Τέλος, θα δημιουργήσει ένα κλίμα ανασφάλειας στον πολίτη, το οποίο δυνητικά θα επιφέρει αρνητικό επενδυτικό κλίμα, καθώς και μείωση της τουριστικής κίνησης στην περιοχή.Όπως είχα επισημάνει, στην παρούσα συγκυρία όπου καταγράφονται συνεχείς προκλήσεις της Τουρκίας που συνοδεύονται από αμφισβήτηση κυριαρχικών μας δικαιωμάτων, οι καθυστερήσεις στη διαχείριση και αξιοποίηση των υπόψη ευρωπαϊκών προγραμμάτων ισοδυναμούν με εθνικό έγκλημα. Αν επαληθευτεί το κακό σενάριο της ακύρωσης τον λόγο θα πρέπει να έχει η δικαιοσύνη. Εκείνο όμως που μας προβληματίζει είναι αν όλα αυτά είναι απόρροια της άγνοιας, της ασχετοσύνης και της προκλητικής αδιαφορίας των αρμοδίων, χαρακτηριστικά της εποχής που βιώνουμε ή είναι συνειδητή επιλογή και αποτέλεσμα της διάβρωσης στα κέντρα λήψης των αποφάσεων. Αν συμβαίνει το δεύτερο τότε η κοινωνία μας δεν έχει μέλλον.*Αντιπτέραρχος Μηχανικός ε.α.Επίτιμος Δντης ΥποδομώνΓενικού Επιτελείου Εθνικής ΆμυναςΕπικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Νέα Αρχή για την Αγία Παρασκευή»ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα, 15-11-2018 3 https://limenikanea.gr/assets/pages/3b7db-4.jpg 2018-11-16 12:53:58 557 2782 2740 i-eplsanatolikis-kritis-gia-ti-dunatotita-theorisis-ton-bup-apo-elegktes-iatrous-tou-eopuu Η ΕΠΛΣ/Ανατολικής Κρήτης για τη δυνατότητα θεώρησης των Β.Υ.Π από ελεγκτές ιατρούς του ΕΟΠΥΥ Η ΕΠΛΣ/Ανατολικής Κρήτης για τη δυνατότητα θεώρησης των Β.Υ.Π από ελεγκτές ιατρούς του ΕΟΠΥΥ

Παραθέτουμε ανακοίνωση των Λιμενικών της Ανατολικής Κρήτης:

Η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Ανατολικής Κρήτης μετά από μεγάλη προσπάθεια εξασφάλισε την δυνατότητα θεώρησης των βιβλιαρίων από ελεγκτές ιατρούς του ΕΟΠΥΥ που υπάρχουν στα κατά τόπους Νοσοκομεία ή Κέντρα Υγείας ελλείψη στρατιωτικών ελεγκτών ιατρών.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Κεντρική Υγειονομική Υπηρεσία του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής για την άμεση ανταπόκριση του αιτήματός μας καθώς και την 7η ΔΙΠΕ Κρήτης για την άμεση ενημέρωση των ελεγκτών ιατρών. Για το Δ.Σ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Γεώργιος ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Μιχαήλ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα δεδομένα για τη δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου

Περαιτέρω μείωση κατά 0,1% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Φεβρουαρίου 2023, ενώ μείωση 0,7% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2023 προς το 2022, και πλέον αριθμεί 1.820

Σκάνδαλο στην Ιαπωνία: Ψευδή δεδομένα για 4.000 κινητήρες πλοίων

Σκάνδαλο έχει ξεσπάσει στην Ιαπωνία καθώς η κορυφαία ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρεία κινητήρων IHI Corp. ανακοίνωσε την Τετάρτη 24 Απριλίου ότι μια θυγατρική της έχει παραποιήσει τα στοιχεία αποδοτικότητας καυσίμου για 4.361 κινητήρες, κυρίως πλοίων, που παράγονται τουλάχιστον από το 2003

Εφορία: Τρεις κρίσεις μετά, πληρώνουν οι ίδιοι

Μια περίπου σταθερή εικόνα παρουσιάζουν διαχρονικά τα δηλωθέντα εισοδήματα και οι φόροι που πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Παρά το γεγονός ότι έχουμε περάσει οικονομική κρίση, πανδημία και πρόσφατα ενεργειακή κρίση, οι ίδιοι φορολογούμενοι πληρώνουν τους φόρους, τα εισοδήματα παραμένουν χαμηλά για

Οι μισθοί και τα προνόμια των ευρωβουλευτών

Σημαντικές οικονομικές απολαβές, αλλά και «χρυσά» προνόμια περιλαμβάνει το… επάγγελμα του ευρωβουλευτή! Πρόκειται για ένα «πόστο», για το οποίο ερίζουν πολλοί, αφού στους πολιτικούς διαδρόμους αρκετοί αποδέχονται ότι ο ευρωβουλευτής είναι μια θέση που αντίστοιχή της δεν υπάρχει. Κάποιοι, βέβαια,

Μετάβαση στο περιεχόμενο