Νίκος Τσάκος: Άλλαξε παραγγελία από ναυπήγηση container vessels σε δεξαμενόπλοια

Η συνεχής πτώση της ναυλαγοράς για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και παράλληλη άνοδος της ναυλαγοράς των δεξαμενόπλοιων οδήγησε τον δρα Νίκο Τσάκο να αλλάξει παραγγελία για τη ναυπήγηση feeder container vessels σε δύο suezmax δεξαμενόπλοια, μεταφορικής ικανότητας 158.000 dwt το καθένα.  Παραγγελίες που είχε δώσει ο Όμιλος πέρσι.

Πιο συγκεκριμένα, στις 17 Μαΐου του 2022, στο Μέγαρο Μακεδονία του Ομίλου, είχαν υπογράψει συμβόλαια για την ναυπήγηση τεσσάρων feeder πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος και ο Νίκος Τσάκος με τους εκπροσώπους των ναυπηγείων της Hyundai Heavy Industries Ulsan Shipyard.  Τα πλοία θα είχαν μεταφορική ικανότητα 2.800 «κουτιών» το καθένα.

Ο Όμιλος έχει σπάσει το φράγμα των 100 πλοίων μετρώντας συνολικά 102 συνολικής μεταφορικής ικανότητας 10,1 εκατομμυρίων τόνων.

Από αυτά 71 είναι δεξαμενόπλοια, τέσσερα shuttle tankers DP2, τρία LNG, συνολικής χωρητικότητας 8,09 εκατομμυρίων τόνων, 12 φορτηγά χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων και 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 506.365 teus.

Πράσινος στόλος

«Η βιωσιμότητα ήταν βασική αξία της Tsakos Energy Navigation από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής της το 1993.  Ο εκσυγχρονισμός του στόλου εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα για την ΤΕΝ».  Με τα λόγια αυτά ο δρ Νίκος Τσάκος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στην χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης, ΤΕΝ αναφέρθηκε στο ESG-Περιβάλλον, κοινωνία και εταιρική διακυβέρνηση.

«Έχουμε αρχίσει να επενδύουμε σε δεξαμενόπλοια με χρήση διπλού καυσίμου LNG, σε μία προσπάθεια να δημιουργήσουμε έναν 100% “πράσινο στόλο” μέχρι το 2030.  Εισερχόμαστε σε μία νέα και συναρπαστική περίοδο ανάπτυξης της εταιρείας. Βάζουμε τις βάσεις για τα επόμενα 30 χρόνια.  Το έργο μόλις άρχισε» είπε και προσέθεσε: «Δράττομαι της ευκαιρίας για να ευχαριστήσω τους ανθρώπους μας στα πλοία μας και στη στεριά για τον επαγγελματισμό και τη δέσμευσή τους.  Επίσης, τους χρηματοδότες μας που συμβάλλουν στην μετάβαση στην “πράσινη ναυτιλία” αλλά και τους μετόχους μας οι οποίο μας στήριξαν από την πρώτη μέρα που βγήκαμε στο χρηματιστήριο.  Τους προσκαλούμε όλους να συμμετάσχουν στο συναρπαστικό ταξίδι που μας περιμένει».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν η ΕΛ.ΑΣ. συλλαμβάνει την ΕΛ.ΑΣ.

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η είδηση πως ο αστυνομικός φρουρός του Αστυνομικού Τμήματος Αγίων Αναργύρων, ο οποίος φέρεται να έμεινε απαθής μπροστά στη γυναικοκτονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα, που έλαβε χώρα κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια του, είχε καταδικαστεί σε οκτώ

«My coast»: Η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες – Τέσσερις αποφάσεις για την εφαρμογή των νέων κανόνων

Τέσσερις υπουργικές αποφάσεις, με τις οποίες εξειδικεύονται όλοι οι νέοι κανόνες για τη δημόσια περιουσία στις παραλίες, διασφαλίζουν την πρόσβαση των πολιτών στη θάλασσα και κατοχυρώνουν όρους διαφάνειας στην παραχώρηση του αιγιαλού και της παραλίας, με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος,

Υπ. Κλιματικής Κρίσης: Συνεδριάζει η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται συνεδρίαση της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων που αναμένεται να πλήξουν περιοχές της χώρας, σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προγνώσεις. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης

Χρονικά όρια εργασίας: Υπερεργασία και Υπερωρία

Ο επιτρεπόμενος χρόνος εργασίας είναι ένα θέμα που καθορίζεται από κανόνες δημοσίου δικαίου και αυτό γιατί πρόκειται για ένα κρίσιμο ζήτημα, αν λάβει κανείς υπόψη και τη διαφορά δυναμικής των δύο πλευρών (εργοδότη και εργαζόμενου) σε μια σύμβαση εργασίας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο