Πάνω από 100 εκ. ευρώ θα κόστιζαν οι 6,5 τόνοι “σοκολάτας” και τα 3 εκατομμύρια “χάπια των τζιχαντιστών”
Περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ θα κόστιζαν τα ναρκωτικά εντοπίστηκαν στο κοντέινερ του φορτηγού πλοίου «ΝΟΚΑ» στην Κρήτη.Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις στελεχών του Λιμενικού Σώματος, η
αξία της κατασχεθείσας ποσότητας κατεργασμένης κάνναβης (σοκολάτα) 6
τόνων 51 κιλών και 700 γραμμαρίων αλλά και 3.127.360 παραισθησιογόνων
χαπιών Captagon, γνωστού και ως «το ναρκωτικό των τζιχαντιστών», που
εντοπίστηκαν κρυμμένα σε κοντέινερ του φορτηγού πλοίου «NOKA» σημαίας
Συρίας, που βρίσκεται κατασχεμένο στο λιμάνι του Ηρακλείου.Σύμφωνα
με τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, η ποσότητα των ναρκωτικών ουσιών
ήταν επιμελώς κρυμμένη σε ειδικά διαμορφωμένες κρύπτες στα 8 από τα 18
κοντέινερ που μετέφερε το πλοίο το οποίο είχε αναχωρήσει από τη
Λαττάκεια της Συρίας με προορισμό τη Βεγγάζη Λιβύης. Ο διπλός πάτος που
είχαν χτιστεί τα ναρκωτικά στα εν λόγω εμπορευματοκιβώτια σε συνδυασμό
με το γεγονός ότι ανάμεσα στις συσκευασίες υπήρχαν καφές, μπαχαρικά και
πριονίδια, κατέστησαν εξαιρετικά δυσχερές το ερευνητικό έργο των
εξειδικευμένων κλιμακίων του Λιμενικού.Το ενδεκαμελές πλήρωμα του
πλοίου, δέκα Σύροι και ένας Ινδός, αρνείται ότι γνώριζε τη μεταφορά του
παράνομου φορτίου. Το «NOKA» ακινητοποιήθηκε μετά από επιχείρηση του
Λιμενικού Σώματος σε θαλάσσια περιοχή νότια της Κρήτης με τη συμμετοχή
των βατραχανθρώπων. Αρχικά, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, οδηγήθηκε
στην Ιεράπετρα και στη συνέχεια στο λιμάνι του Ηρακλείου.Ο
διευθυντής Ασφάλειας και Αστυνόμευσης του Λιμενικού Σώματος Ιωάννης
Αργυρίου κατά τη σημερινή παρουσίαση της υπόθεσης τόνισε ότι το
συγκεκριμένο φορτίο των ναρκωτικών ουσιών μπορεί να είχε προορισμό τη
Λιβύη ωστόσο τόνισε ότι ένα μέρος από αυτό θα κατέληγε τμηματικά σε
ευρωπαϊκές χώρες.Δήλωσε ότι η αποκάλυψη του φορτίου των
ναρκωτικών που περιείχε και χάπια captagon -τη μεγαλύτερη ποσότητα από
αυτά που έχει βρεθεί έως σήμερα- οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην
εμμονή των στελεχών του Λιμενικού Σώματος οι οποίοι συμμετείχαν στη
συγκεκριμένη επιχείρηση.«Μη ξεχνάμε», τόνισε ο κ. Αργυρίου, ότι
«τα συγκεκριμένα εμπορευματοκιβώτια ήταν φορτωμένα με διάφορα προϊόντα,
από παπούτσια, σοκολάτες και απορρυπαντικά μέχρι ό,τι μπορεί να
φανταστεί ο οποιοσδήποτε». «Αυτά τα προϊόντα για να ξεφορτωθούν από τα
εμπορευματοκιβώτια 40 μέτρων χρειάστηκαν μέρες και φανταστείτε να έχουν
ξεφορτωθεί όλα τα φορτία έξω να έχουν ανοιχθεί και να μη βρούμε τίποτα.
Γι’ αυτό τονίζω» προσέθεσε ο υποναύαρχος του Λιμενικού, «αυτή η επιτυχία
οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στα στελέχη του Λιμενικού που πείστηκαν
από την πρώτη στιγμή ότι στο συγκεκριμένο πλοίο κάτι ύποπτο συμβαίνει».Δείτε βίντεο:
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Share:
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για 33 νέα σκάφη για το Λιμενικό Σώμα για την προστασία των θαλασσίων συνόρων
Το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενέταξε χρηματοδότηση ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την απόκτηση 33 νέων σκαφών, από το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή. Συγκεκριμένα, η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων (ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ) του

Ακρίβεια: Οι Έλληνες άλλαξαν την καθημερινότητά τους – Περικοπές στο μπάνιο, «λουκέτο» στο καλοριφέρ
Μία ενδιαφέρουσα έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, με σκοπό την καταγραφή των αντιδράσεων των καταναλωτών στην ακρίβεια, στην τρέχουσα αύξηση των τιμών των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα

Επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έως τα τέλη Απριλίου
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται και στις ΔΕΚΟ, με πρώτη φάση εφαρμογής στις ΔΕΚΟ στο χώρο της κοινής ωφέλειας, οι οποίες καλύπτουν τη μεγάλη πλειονότητα του αριθμού των εργαζομένων. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρεται πως: «Σε

Γερνάει ο παγκόσμιος στόλος από φορτηγά και δεξαμενόπλοια αφού μειώθηκαν οι ναυπηγήσεις
Καθώς το α’ τρίμηνο οδεύει προς το τέλος του, ρίχνουμε μια ματιά στο βιβλίο παραγγελιών των κλάδων Bulk Carrier, Tanker (>=10.000 DWT), Container και Gas. Στις περισσότερες κατηγορίες ο στόλος γερνάει όπως στα φορτηγά πλοία και στα δεξαμενόπλοια αφού οι