Νομοθετικές Αμαρτίες ΣΥΡΙΖΑ…. παιδεύουσι ΚΟΥΒΕΛΗ..

Αν διαβάσει κανείς την ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας  της 18-6-2019 αναφορικά με το νομοθετικό έργο της κυβέρνησης, καλό είναι να την διαβάσει καθιστός και με μπόλικο κρύο νεράκι δίπλα του -μέρες καύσωνα που είναι…- μην έχουμε τίποτα χειρότερα…

Ασφαλώς και καταλαβαίνουμε την αγωνία του κ. Υπουργού να υποστηρίξει το έργο της κυβέρνησης ενόψη των εκλογών της προσεχούς Κυριακής..

Από τα αναφερόμενα στην ανακοίνωση,  έχουμε την άποψη ότι μάλλον ο κ. ΚΟΥΒΕΛΗΣ δεν ενημερώθηκε (;) πλήρως για αυτές τις νομοθετικές ρυθμίσεις, οι περισσότερες των οποίων έχουν γίνει από τους προκατόχους του…

Αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Υπουργός: «…απλουστεύτηκαν και εκσυγχρονίστηκαν οι Γενικοί Κανονισμοί Λιμένων, ενώ κωδικοποιήθηκε η νομοθεσία, ώστε να είναι πολύ ευκολότερη η χρήση των νομοθετημάτων για το κοινό και τις Λιμενικές Αρχές, οι οποίες καλούνται να εφαρμόζουν το νόμο..»

Για ποια κωδικοποίηση της νομοθεσίας μπορεί να μιλάει ο κ. Υπουργός;

Να θυμίσουμε ότι ο βασικός νόμος των προκατόχων του ν. 4507/2017 (Α΄ 184/29-11-2017) έχει τροποποιηθεί από οκτώ (8) μεταγενέστερους νόμους (ν. 4517/18, 4532/18,4551/18, 4555/18, 4568/18, 4587/18, 4597/19 και 4610/19) σε χρονικό διάστημα μόλις ενάμιση έτους;

Να θυμίσουμε ότι με τις διατάξεις των ν. 4532/18 και 4597/19 προστέθηκαν πρόσθετες συμπληρωματικές διατάξεις για θέματα που υποτίθεται είχαν επιλυθεί με τον ν. 4504/17;

Να θυμίσουμε ότι κάποια άρθρα του παραπάνω νόμου στο διάστημα αυτό έχουν τροποποιηθεί 2 και 3 φορές (π.χ. 137, 109, 106 κ.λπ.);

Να θυμίσουμε από  τις διατάξεις του νόμου αυτού προβλεπόταν -εντός τακτής προθεσμίας 2 έως 4 μηνών-  η έκδοση σωρείας Π.Δ. και δεκάδων Υπουργικών Αποφάσεων για την εφαρμογή του, που όμως δε εκδόθηκαν ποτέ;

Ναυαγοσώστες

Αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου  ότι με το άρθρο 74 παρ 2  του ν. 4504/2017 διευθετήθηκαν θέματα κίνησης και κυκλοφορίας καινοφανών μέσων αναψυχής!!!.

Εύλογα προκύπτουν ερωτήματα όπως:

 Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός ότι  με το παραπάνω άρθρο τροποποιήθηκαν τα άρθρα 7 και 14 του  Π.Δ. 23/2000 (Α΄18); Δηλαδή με νόμο τροποποιήθηκαν άρθρα ενός Π.Δ….

Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός ότι 5 μήνες μετά εκδόθηκε ένα νέο Π.Δ. για τους ναυαγοσώστες (Π.Δ.31/2018 – Α΄ 61/4-4-2018) με το οποίο καταργείτο το Π.Δ. 23/2000;

Μπορεί να μας πεί κάποιος συνεργάτης του κ.  Υπουργού  για την  διάταξη του άρθρου 74 του ν. 4504/2017, μετά την έκδοση του νέου Π.Δ. ισχύει ή καταργήθηκε με το Π.Δ. αυτό;

Ενημερώθηκε ο κ. Υπουργός, ότι προτού στεγνώσει το μελάνι του Εθνικού Τυπογραφείου για το Π.Δ. 31/2018 και μόλις  4 μήνες μετά, κατατέθηκε στη Βουλή διάταξη τροποποίησης των άρθρων του 2,6,και 8 και η οποία περιλήφθηκε στο άρθρο 17  του ν. 4597/2019 (Α΄ 35/28-2-2019);

Αποτελούν κ. Υπουργέ τα παραπάνω  απλοποίηση νομοθεσίας και κωδικοποίηση;

Γ.Κ.Λ. 20 Ταχύπλοα σκάφη και λοιπά θαλάσσια μέσα αναψυχής

Αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου ότι με τις διατάξεις του ν. 4504/2017 αναμορφώθηκε πλήρως ο Γενικός Κανονισμός Λιμένα 20!!!

Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει με ποια άρθρα του ν. 4504/2017 αναμορφώθηκε  πλήρως ο Γ.Κ.Λ. 20;

Είναι γεγονός, ότι με Υ.Α. (Β΄1929/30-5-2018) κωδικοποιήθηκε  ο Γ.Κ.Λ 20, αφού βέβαια είχε προηγηθεί το έτος 2016 όμοια Υ.Α. που τον είχε καταστήσει διάτρητο από τις τροποποιήσεις….

Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός, ότι μόλις λίγους μήνες μετά την κωδικοποίηση του  Γ.Κ.Λ 20, με το άρθρο 18 του ν. 4597/2019 τροποποιήθηκαν διατάξεις του κανονισμού αυτού;

Γιατί θα πρέπει να υπάρχει άλλος Γ.Κ.Λ. με αριθμό 38, που ρυθμίζει τα της εκμίσθωσης λέμβων και μικρών ταχυπλόων σκαφών;

 Να σημειώσουμε ότι με Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄2412/14-7-2017), τροποποιήθηκαν άρθρα και αυτού του Γ.Κ.Λ.  χωρίς την Κωδικοποίησή του…

Γιατί λοιπόν τόσοι Γενικοί Κανονισμοί Λιμένα και Υ.Α. για ομοειδή αντικείμενα;

Αποτελούν κ. Υπουργέ τα παραπάνω  απλοποίηση νομοθεσίας και κωδικοποίηση;

Γ.Κ.Λ. 01 περί Ρυμουλκών

Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός, ότι το έτος 2017 με Υπουργική Απόφαση (Β΄1936/2-6-2017) είχε τροποποιηθεί άρθρο του Γ.Κ.Λ. 01;

Ενημερώθηκε ο κ. Υπουργός ότι και με την  Υ.Α. αριθ. 2133.1/76424/2018/15-10-2018 (Β΄4950)  που αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου, τροποποιήθηκε   άρθρο του Γ.Κ.Λ. 01;

Αποτελούν κ. Υπουργέ τα παραπάνω  απλοποίηση νομοθεσίας και κωδικοποίηση;

 

Θεώρηση απόπλου Αλιευτικών σκαφών

Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός ότι το έτος 2018 είχε εκδοθεί Υ.Α. (Β΄ 1933/30-5-2018), όπου καθοριζόταν, τα ναυτιλιακά έγγραφα των αλιευτικών σκαφών να θεωρούνται κάθε 15 ημέρες;

Τι άλλαξε και μέσα σε οκτώ (8) μήνες και αναθεωρήθηκε η Απόφαση  και με την νέα Υ.Α. (Β369/12-2-2019) ορίστηκε να θεωρούνται κάθε 30 ημέρες;

Δεν Υπήρξε διάλογος με τους ενδιαφερόμενους; Δεν ρωτήθηκαν οι Υπηρεσίες για τα γραφειοκρατικά προβλήματα;

Δηλαδή θριαμβολογούμε για την επίλυση των γραφειοκρατικών προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από «πρόχειρες» αποφάσεις…;

 Πολλά θα μπορούσε να αναφέρει κάποιος για την «Κωδικοποίηση» στη νομοθεσία του Υπουργείου ναυτιλίας της σημερινής Κυβέρνησης…

Το βέβαιο είναι, ότι το ξεκαθάρισμα του ποιες διατάξεις ισχύουν και ποιες όχι από τις «νομοθετικές παρεμβάσεις ;;;;» των προκατόχων του σημερινού Υπουργού, είναι ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες…

Δημήτρης Α.Σαϊτάκης

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πειραιάς: Εντοπίστηκε μεγάλη ποσότητα ακατέργαστης κοκαΐνης σε εμπορευματοκιβώτιο με λιπάσματα

Μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών στο λιμάνι του Πειραιά εντόπισαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ. Ένα εμπορευματοκιβώτιο προερχόμενο από το Εκουαδόρ με τελικό προορισμό την Κροατία, δηλωμένο με φορτίο λιπασμάτων, δεσμεύτηκε ως ύποπτο για ύπαρξη ναρκωτικών ουσιών. Κατά τη διενέργεια ελέγχου από το αυτοκινούμενο όχημα Χ-ray, υπήρξε ένδειξη για ύπαρξη σάκων με υλικά

Οι προτεραιότητες των ευρωπαϊκών λιμανιών για την επόμενη πενταετία

Ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Λιμένων (ESPO) θέτει τις προτεραιότητές του για την επόμενη πενταετία. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι, περισσότερο από ποτέ, τα λιμάνια αποτελούν συντελεστές των φιλοδοξιών της Ευρώπης και του βιώσιμου, ψηφιακού, ανταγωνιστικού, ισχυρού και

Γιώργος Γεννηματάς: Πέρασαν 30 χρόνια από τον θάνατο του

Συμπληρώνονται φέτος 30 χρόνια από το θάνατο του σπουδαίου πολιτικού Γιώργου Γεννηματά,  ο οποίος έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, στις 25 Απριλίου του 1994. Γεννημένος στην Αθήνα το 1939, με καταγωγή από την Σύμη, σπούδασε στην σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου όπου ανέπτυξε σημαντική φοιτητική συνδικαλιστική δράση. Παντρεύτηκε την Κάκια Βέργου, με την οποία απέκτησε δύο κόρες, τη Φώφη, η οποία διετέλεσε πρόεδρος

Συνεκπαίδευση μαχητικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας με την Ιταλική Πολεμική Αεροπορία

Συνεκπαίδευση με μαχητικά αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας και της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας πραγματοποιήθηκε από 23 έως και 24 Απριλίου. ‘Οπως ανακοινώθηκε σήμερα από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, στη συνεκπαίδευση συμμετείχαν συνολικά 8 μαχητικά αεροσκάφη F-16 Block 52+ Advanced της 335

Μετάβαση στο περιεχόμενο