Νοθευμένα καύσιμα: Πότε πρέπει να υποψιάζεται την απάτη ο καταναλωτής

Οι μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές στα πρατήρια, θα πρέπει να βάζουν σε σκέψεις τους καταναλωτές σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας, Αθανάσιο Παπαδόπουλο.

«Δεν είναι σημερινό το φαινόμενο της νοθείας καυσίμων, αλλά σήμερα οι λαθρέμποροι και αυτοί που νοθεύουν τα καύσιμα έχουν γίνει εξπέρ του είδους, οπότε είναι πολύ δύσκολο να τους πιάσουμε» επισήμανε μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Αθανάσιος Παπαδόπουλος.

Το νοθευμένο καύσιμο, εξήγησε ο ίδιος, επιφέρει βλάβη στον κινητήρα, βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας, στο σύστημα καύσης, στα μπεκ ψεκασμού, στους κυλίνδρους και σε πολλά σημεία. «Πολλές φορές επιφέρει άμεσες βλάβες αλλά και μακροχρόνιες, οι οποίες σιγά-σιγά δημιουργούνται από την φθορά» ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας μάλιστα ότι μεγάλη ζημία υφίστανται και οι ίδιοι οι επαγγελματίες. «Από την στιγμή που υπάρχει ένα πρατήριο που πουλάει νοθευμένα καύσιμα είναι σίγουρο ότι αυτός τα έχει αγοράσει σε μια πολύ χαμηλή τιμή, οπότε πηγαίνει να πουλήσει κάτω του κόστους για να μπορεί να έχει πωλήσεις» σημείωσε.

«Όταν το 90% των πρατηρίων πουλάει σε μια τιμή, για παράδειγμα 2 ευρώ, δεν γίνεται να πουλάει ένας στο 1,80. Αυτό πρέπει να το αντιληφθεί ο καταναλωτής» επισήμανε ο κ. Παπαδόπουλος, λέγοντας ότι η μεγάλη διαφορά στην τιμή δεν είναι φυσιολογική. «Να έχει ένας 2 ευρώ και άλλος να πουλάει 1,95 ευρώ είναι στα πλαίσια της αγοράς που δημιουργείται με την καθημερινότητα της αγοράς των καυσίμων, με τα τιμολόγια που παίρνει ο ένας σήμερα και ο άλλος αύριο ανάλογα με την κατανάλωσή του. Όταν όμως είναι μεγάλες οι αποκλίσεις πρέπει να πονηρευτείς. Δεν μπορεί να έχει ο ένας 15 λεπτά απόκλιση από τον άλλο. Η διαμόρφωση των τιμών μας γίνεται βάσει της τιμής των διυλιστηρίων που βγαίνει καθημερινά στο σύστημα. Από κει και μετά λόγω και του πλαφόν που έχει μπει και είναι από τις 31/08 του 2021, αυτό το περιθώριο μπαίνει και σήμερα. Όταν κάποιος πουλάει στην τιμή του διυλιστηρίου και κάτω από αυτή, δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι μια κατάσταση νορμάλ» είπε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίβανος: Ο στρατός διέσωσε 27 Σύρους μετανάστες

Ο στρατός του Λιβάνου διέσωσε 27 Σύρους μετανάστες όταν βυθίστηκε το σκάφος τους στην Ανατολική Μεσόγειο, στα σύνορα των δύο χωρών. Το Πολεμικό Ναυτικό, με τη βοήθεια της υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας, «διέσωσε 27 μετανάστες που επέβαιναν σε ένα φουσκωτό το

«Αν δεις κάτι, πες το μας…»

Ειδικότερα, η ΜΚΟ απευθύνει αίτημα στους εργαζόμενους του Frontex με το ακόλουθο περιεχόμενο: «Προσκαλούμε προσωπικό/αξιωματούχους του Frontex να αναφέρουν και να αποκαλύπτουν κάθε παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων και διεθνούς δικαίου της οποίας γίνονται μάρτυρες. Χρειαζόμαστε διαφάνεια στις δραστηριότητες του Οργανισμού στα

Εντείνονται οι έλεγχοι στα ιταλογαλλικά χερσαία σύνορα

Λόγω των αυξημένων αφίξεων στην Ιταλία, ολοένα περισσότεροι μετανάστες επιχειρούν να περάσουν από τη Βόρεια Ιταλία στη Γαλλία. Οι φωτογραφίες παρουσιάζουν την αυξημένη παρουσία της Γαλλικής Χωροφυλακής στα σύνορα με την Ιταλία, ενόσω μετανάστες επιδιώκουν να εισέλθουν στη Γαλλία από

Πειραιάς: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τα έργα στο λιμάνι

Μεταξύ των έργων αυτών είναι η επέκταση στο νότιο προβλήτα κρουαζιέρας όπου θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό μεγάλων κρουαζιερόπλοιων αλλά και η βυθοκόρηση στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά. Τα έργα αυτά είχαν διακοπεί έπειτα από προσφυγή δημάρχων της περιοχής στο Συμβούλιο της

Μετάβαση στο περιεχόμενο