Ο ΜΕΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ..

Όμως, απορία μας προκαλεί το γεγονός, ότι αν και η ερώτηση ήταν ΕΠΙΚΑΙΡΗ, ο Υπουργός όλο και ανέβαλε την συζήτησή της, με αποτέλεσμα να συζητηθεί μετά από ένα ολόκληρο μήνα.

Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι τον κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ η εξουσία του Υπουργού τον έχει κάνει τόσο αλαζόνα και δεν έχει και σε μεγάλη υπόληψη την διαδικασία του άμεσου κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Οι κακές γλώσσες του διαδρόμου στον 5ο όροφο αναφέρουν ότι περίμενε να αξιολογηθούν –επιτέλους μετά από δύο χρόνια- οι τεχνικές προδιαγραφές των 2 ABEKING.

Να έχει ο Υπουργός να πει κάτι στην Βουλή

Να επισημάνει ο Υπουργός και την αγωνία την δική του για το πρόγραμμα εξοπλισμού του Λ.Σ

Να διαβεβαιώσει, ότι όλα θα γίνουν στο μέλλον

Δεν έχει καμία σημασία που εδώ και τρία χρόνια το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ έχει προμηθευτεί το ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ, το ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ

Να διαβεβαιώσει όμως, ότι έχει εξασφαλίσει κι’ άλλα κονδύλια από το πρόγραμμα μεταφορών για εξοπλισμούς.

Τίποτα το συγκεκριμένο αλλά σημασία έχει ότι ο Υπουργός σαν τον ΚΑΖΑΜΙΑ το λέει ξεκάθαρα. Θα πάρουμε και άλλα κονδύλια για εξοπλισμούς.

Το κακό είναι ότι ο ΚΑΖΑΜΙΑΣ -ο πρώτος έντυπος έμπορος ονείρων και ελπίδας και εισαγωγέας στην καθημερινή ζωή των ΘΑΘΑΘΑ-( όσοι δεν τον ξέρετε να ρωτήσετε τους παππούδες και τους γονείς σας) δεν λέει τίποτα για το τώρα Πάντα για το μέλλον…

Ο κ. Υπουργός για το τώρα -παρά τις σημαντικές επισημάνσεις στην σχετική επίκαιρη ερώτηση- εξέφρασε απλώς την κατανόησή του για την εκφραζόμενη σε αυτήν αγωνία για την απώλεια πολύτιμων πιστώσεων για το Λ.Σ και την εφαρμογή του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδιασμού στο Αιγαίο.

Θα μου πείτε ότι ο κ. Υπουργός αυτά τα βλέπει ως ψιλά γράμματα

Πάντως, για όλα φταίει η γραφειοκρατία και ίσως και οι Λιμενικοί..

Πως αλλιώς μπορεί να ερμηνευτεί η δήλωση του κ. Υπουργού, ότι η αντιπολίτευση μπορεί να ενημερωθεί από τους Αξιωματικούς του Λ.Σ.;

Αυτός δεν έχει την πολιτική ευθύνη; Ολόκληρο Υφυπουργό διαθέτει, Γενικούς Γραμματείς που θα μπορούσαν να εποπτεύσουν το έργο των αρμόδιων Υπηρεσιών του Υπουργείου; Να τις ενισχύσουν με προσωπικό εφόσον διαπιστώνονται καθυστερήσεις .

Ή μήπως οι καθυστερήσεις δεν αφορούν την Υπηρεσία αλλά γραφεία συμβούλων και όλων των συν αυτών

Αλήθεια μπορείτε κ. Υπουργέ να διερευνήσετε γιατί καθυστέρησαν οι προδιαγραφές των 2 ABEKING επί ενάμιση χρόνο και σε ποια γραφεία συμβούλων (εντός Υπουργείου;) επεξεργάζοντο;

Το θέμα αξιοποίησης των χρηματοδοτήσεων για το τρέχον (;) εξοπλιστικό πρόγραμμα του Λ.Σ. είναι σοβαρό, γιατί την ώρα που άλλες ευρωπαϊκές χώρες συζητούν τις κατανομές και το τι κονδύλια θα απορροφήσουν στην περίοδο 2021-2027, εμείς δεν έχουμε απορροφήσει ακόμη σχεδόν ούτε ένα ευρώ από την περίοδο 2014-2020

Με ποιο τρόπο θα πείσουμε τα λοιπά κ-μ να μας χρηματοδοτήσουν αφού εκ των προτέρων ξέρουν ότι αυτά τα κονδύλια θα χαθούν;

Ο καθένας μπορεί να χαρακτηρίσει με τον δικό του τρόπο αυτή την «συμπεριφορά» απέναντι στο Εθνικό συμφέρον της χώρας αλλά και απέναντι στο Λιμενικό Σώμα

Τουλάχιστον η Πολιτική Ηγεσία αλλά και η σημερινή φυσική Ηγεσία του Λ.Σ. δεν μπορεί να καμώνονται ότι υποστηρίζουν το Λ.Σ και το προσωπικό του

Ούτε οι χειροκροτητές και ..υποστηρικτές τους

Γιατί κ. Υπουργέ θα έπρεπε -τόσο καιρό- να σας έχουν μάθει, ότι τα σκάφη δεν «παρκάρουν» αλλά όταν είναι εμπορικά «μπαρκάρουν». Δεν θα μπω στον κόπο να σας εξηγήσω εγώ τι είναι το «μπάρκο»

Σταματήστε όμως την μελλοντολογία ασχοληθείτε με τα άμεσα και καθημερινά προβλήματα του Λ.Σ. και του Προσωπικού του

Να σας υπενθυμίσουμε ότι όντως στην καθομιλουμένη υπάρχει η ξενική λέξη «παρκάρισμα» αλλά και η άλλη ξενική λέξη «ξεπαρκάρισμα», που αναφέρονται σε θέσεις στάθμευσης στο Υπουργείο

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Μέγα και ασυγχώρητο λάθος η παρακολούθηση του Νίκου Ανδρουλάκη

Ο πρωθυπουργός σε δήλωση του στην εφημερίδα «Το Βήμα» υποστηρίζει ότι δεν γνώριζε για την υποκλοπή Την Δευτέρα θα τοποθετηθεί επισήμως ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για την υπόθεση των τηλεφωνικών υποκλοπών από την ΕΥΠ, ωστόσο σήμερα έδωσε μια πρόγευση του

Παγκόσμιο ρεκόρ παραγγελιών από τους Έλληνες εφοπλιστές

Με ταχύ ρυθμό θα διογκωθεί τα επόμενα χρόνια ο στόλος πλοίων μεταφοράς LNG και LPG των Ελλήνων εφοπλιστών, καθώς συνεχίζουν τις επενδύσεις σε νέο τονάζ, φτάνοντας, μάλιστα, σε αριθμό-ρεκόρ στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι

Αίγινα: Πλοίο με 591 επιβάτες προσέκρουσε στο λιμάνι

Μεσημβρινές ώρες σήμερα, κατά τη διαδικασία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ» Ν.Π. 11228, στον λιμένα ν. Αίγινας, σημειώθηκε ελαφριά πρόσκρουση στον προβλήτα, ενώ το πλοίο προσέδεσε με ασφάλεια στον λιμένα ν. Αίγινας. Παράλληλα ενεπλάκη ο κάβος πρόσδεσης στο δεξιό

Δυσφορία στη Δύση για τη σύσφιξη οικονομικών και εμπορικών σχέσεων Ρωσίας-Τουρκίας

Την ανησυχία της Δύσης για την αυξανόμενη οικονομική συνεργασία Ερντογάν-Πούτιν, καταγράφουν σε άρθρο τους οι Financial Times. «Οι δυτικές πρωτεύουσες ανησυχούν όλο και περισσότερο για την εντατικοποίηση της οικονομικής συνεργασίας μεταξύ του Τούρκου προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και του Βλαντιμίρ