Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει $4 δισ. για αγορά 192 πλοίων το 2022

Δυναμικά συνέχισαν και το καλοκαίρι τις επενδύσεις τους στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων το 2022 οι Έλληνες πλοιοκτήτες.

Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 4 Σεπτεμβρίου 2022 έχουν δώσει ήδη 4,088 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 192 πλοίων εκ των οποίων 90 είναι φορτηγά (αξίας 1,99 δισεκατομμυρίων δολαρίων), 95 δεξαμενόπλοια ( 2,028 δισεκατομμυρίων ), τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), τρία υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και ένα άλλης κατηγορίας.

Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια για 151 πλοία εκ των οποίων 96 είναι φορτηγά αξίας 1,5 δισ., 133 δεξαμενόπλοια, αξίας 502,4 εκατ., δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 80 εκατ. και τέσσερα υγραεριοφόρα αξίας 29,5 εκατ.

Συνολικά μέσα στο 2022 έχουν δοθεί 28,3 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 1.306 πλοίων.

Ειδικότερα τα περισσότερα ποσά έχουν δοθεί ως εξής:

-9,634 δισεκατομμύρια για 497 φορτηγά πλοία

-9,616 δισ. για 458 δεξαμενόπλοια

-5,553 δισεκατομμύρια για 153 container vessels

-1,6 δισεκατομμύρια για 57 υγραεριοφόρα

Οι Έλληνες έχουν δώσει το 14,1% των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί μέχρι τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων και έχουν αποκτήσει το 14,7% των πλοίων που άλλαξαν χέρια.

Στα φορτηγά έχουν αγοράσει το 18,1%

Στα δεξαμενόπλοια το 20,7%.

ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

Οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει $4 δισ. για αγορά 192 πλοίων το 2022

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το άγνωστο «στρατηγείο» μη επανδρωμένων αεροσκαφών – ΦΩΤΟ

Τροποποιήθηκε και διαμορφώθηκε εξ ολοκλήρου κατόπιν πρωτοβουλίας και προσωπικής εργασίας της 4μελούς ομάδας σ’ ένα υπερσύγχρονο «στρατηγείο» μεταφοράς πτητικών μέσων (drones) και απαραίτητου εξοπλισμού. Μπορεί να λειτουργήσει ως Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων στον τόπο των συμβάντων, καθώς οι εκάστοτε επικεφαλής, ευρισκόμενοι σε

Η καταραμένη μέρα των ναυτικών: πάνω από 3000 νεκροί σε τέσσερα ναυάγια που έγιναν σαν σήμερα – το ένα στο Αιγαίο

Κι αν η 26η Σεπτεμβρίου, μια μέρα σαν σήμερα δηλαδή, δεν είναι καταραμένη μέρα για τους ναυτικούς, τότε ποια είναι; Περισσότεροι από 3000 νεκροί σε τέσσερα ναυάγια που έγιναν σαν σήμερα – τα δύο πλοία ελληνικά και το ένα μάλιστα βυθίστηκε στο Αιγαίο! Σεπτέμβριος 2000:

Το πολύνεκρο ναυάγιο του «Εξπρές Σάμινα»

Το πολύνεκρο ναυάγιο του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Εξπρές Σάμινα» ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη μεταπολεμική ναυτική τραγωδία, που έπληξε την ελληνική ακτοπλοΐα. Είχε προηγηθεί εκείνη του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Ηράκλειο» στη Φαλκονέρα, στις 8 Δεκεμβρίου 1966, με τους 224 νεκρούς. Το ναυάγιο σημειώθηκε στις 22:15 της 26ης

Μετάβαση στο περιεχόμενο