«Οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν αντιληφθεί τη ζήτηση για LNG»

Δημοσιεύματα για τη διορατικότητα των Ελλήνων εφοπλιστών, αλλά και τις δασικές πυρκαγιές στην Ελλάδα. Η Bild ενημερώνει για τις διακοπές του καγκελάριου Σολτς.

Τον κυρίαρχο ρόλο των Ελλήνων εφοπλιστών στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) επισημαίνει η οικονομική επιθεώρηση Handelsblatt σε ανταπόκρισή της από την Αθήνα. Μεταξύ άλλων διαβάζουμε: «Τον Μάιο ο Γιώργος Οικονόμου είχε παραγγείλει για την εφοπλιστική εταιρεία του TMS Cardiff Gas δύο τάνκερ μεταφοράς LNG στα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries. Σύμφωνα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα Vessels Value η τιμή αγοράς για κάθε πλοίο ήταν 231 εκατομμύρια δολάρια. Λίγο αργότερα, τον Ιούνιο, ο Οικονόμου παρήγγειλε δύο ακόμη πλοία, ίδιας κατασκευής. Η τιμή αγοράς είχε ήδη φτάσει τα 243,5 εκ. δολάρια. Και αυτό γιατί οι χωρητικότητες για τη μεταφορά LNG αποτελούν πλέον σπάνιο αγαθό».

Η εφημερίδα του Ντίσελντορφ σημειώνει ότι τους τελευταίους πέντε μήνες οι εισαγωγές LNG στην Ευρώπη έχουν αυξηθεί κατά 50%, ενώ τα ημερήσια ναύλα έχουν εκτοξευθεί στα 120.000 δολάρια, από 80.000 το 2021. Όπως επισημαίνει, «οι ‘Ελληνες εφοπλιστές είχαν αντιληφθεί τη ζήτηση για LNG πολύ νωρίτερα από τους περισσότερους ανταγωνιστές τους στο εξωτερικό. Εδώ και περίπου πέντε χρόνια επενδύουν μαζικά σε τάνκερ LNG και σήμερα ελέγχουν πάνω από το 1/5  του παγκόσμιου τονάζ. Από τα 641 τάνκερ LNG που κυκλοφορούν στις θάλασσες του κόσμου, τα 135 ανήκουν σε Έλληνες εφοπλιστές. Ο μεγαλύτερος στόλος LNG, 45 πλοία, ανήκει στην Maran Gas της Μαρίας Αγγελικούση. Η Maran έχει παραγγείλει άλλα έντεκα τάνκερ. Αλλά και στις νέες παραγγελίες οι Έλληνες κυριαρχούν. Από τα 127 νέα τάνκερ LNG που είχαν παραγγελθεί στα τέλη του 2021 σε όλα τα ναυπηγεία, τα 57 κατασκευάζονται για λογαριασμό Ελλήνων εφοπλιστών».

 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νόμος και τάξη στο σπίτι, «σκληρό χέρι» στο εξωτερικό

Μιχάλης Ψύλος • [email protected] Επέστρεψε στον Λευκό Οίκο με μια σαρωτική ομιλία. Υποσχόμενος να αλλάξει και να αποκαταστήσει την εικόνα της Αμερικής για τη μετανάστευση, την οικονομία και την οικογένεια. Αν κάποιος εξακολουθούσε να ελπίζει σε μια δεύτερη, ελαφρώς πιο ενωτική εκδοχή

Χαιρέτα μου τον πλάτανο

Γράφει η Γιάννα Μυράτ Τα παγκόσμια ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν με τις απόψεις του καθενός, επώνυμου και μη, ενώ στην τελική δεν ήταν παρά ένα ακόμα έναυσμα για πολιτική αντιπαράθεση, αλλά σε εντελώς ανούσια βάση. Τα αμαρτήματα

Δ. Θεοδωράτος: Το ακριβότερο νέο καύσιμο στα πλοία θα αυξήσει τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια έως 15%

Την επερχόμενη αύξηση 12%-15% στην τιμή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων επιβεβαίωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Διονύσης Θεοδωράτος, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή  «Πρωινές Διαδρομές στο Πρώτο» με τον Βασίλη Αδαμόπουλο και την Μαρία Γεωργίου, εξηγώντας ότι έχει

ΕΑΑΛΣ: Διεκδικητικό πλαίσιο 2025

ΕΑΑΛΣ: Στηρίζουμε και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε με μαχητικότητα, συνέπεια και σοβαρότητα, είτε μεμονωμένα είτε από κοινού με τις ομόλογες Ενώσεις Αποστράτων τα συμφέροντα και τις διεκδικήσεις των μελών. Αγαπητοί συνάδελφοι-συναδέλφισες Ως απόστρατοι – συνταξιούχοι έχουμε υποχρέωση να αντιδράσουμε δυναμικά

Μετάβαση στο περιεχόμενο