Οι Γερμανοί τα έχουν χαμένα

Η ελληνική και ευρωπαϊκή ναυτιλία είναι για την ΕΕ ένα asset που της εξασφαλίζει ενεργειακή επάρκεια. Ας το καταλάβουν καλά όλοι…

Οι γερμανικές εφημερίδες, επιτίθενται στην ελληνική ναυτιλία γιατί μεταφέρει ρωσικό πετρέλαιο στην Ευρώπη και αλλού. Θα παραβλέψουμε το γεγονός ότι οι μεταφορές είναι νόμιμες γιατί οι κυρώσεις κατά του ρωσικού πετρελαίου θα ισχύσουν από το τέλος του χρόνου αλλά θα υπενθυμίσουμε ότι το πετρέλαιο που μεταφέρουν τα πλοία δεν ανήκει στους εφοπλιστές αλλά στους ναυλωτές, που είναι έμποροι πετρελαιοειδών μπορεί και Γερμανοί. Ας απευθυνθούν σε αυτούς λοιπόν και να τους ζητήσουν να μην αγοράζουν ρωσικό πετρέλαιο. Μπορούν ή μήπως σε αυτή την περίπτωση θα σβήσει η γερμανική βιομηχανία…

Η ελληνική και ευρωπαϊκή ναυτιλία είναι για την ΕΕ ένα asset που της εξασφαλίζει ενεργειακή επάρκεια. Ας το καταλάβουν καλά όλοι…

Όπως asset είναι για την Ελλάδα η οποία εκτός της ναυτιλίας σε αυτή την δυστοπική κατάσταση με τον πόλεμο έχει ακόμη δυο πλεονεκτήματα. Δυο λιμάνια σε περίοπτη θέση της Αλεξανδρούπολης και της Θεσσαλονίκης, που μάλλον σύντομα θα κληθούν να βοηθήσουν στη μεταφορά ουκρανικού σιταριού. Για την Αλεξανδρούπολη είναι γνωστό το αμερικάνικο ενδιαφέρον.  Όσον αφορά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ποια άλλη απόδειξη για την αξία που έχει από το ότι και Γάλλοι «θυμήθηκαν» ότι είναι μέτοχοι του,  και έσπευσαν με τον τρόπο τους να το υπογραμμίσουν. Την προηγούμενη εβδομάδα η Γενική Πρόξενος της Γαλλίας, κας Sandrine Mouchet, επισκέφθηκε τη διοίκηση του ΟΛΘ, μια επίσκεψη που πέρασε στα ψιλά. Σημειώνεται ότι η Terminal Link, ένας από τους βασικούς μετόχους της ΟΛΘ Α.Ε. ανήκει κυρίως στη γαλλική εταιρεία CMA-CGM.

Πηγή: ΟΤ

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεταναστευτικές ροές: «Αποσυμπίεση» στην Ελλάδα, μεγάλη αύξηση στην Κύπρο

Ενδιαφέροντα στοιχεία για την διαχείριση του μεταναστευτικού ζητήματος στη Γηραιά Ήπειρο προκύπτουν από την έκθεση της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Υποστήριξης για το Άσυλο με τα στοιχεία να αποτυπώνουν μία ξεκάθαρη αποκλιμάκωση όσον αφορά στην Ελλάδα, την ώρα που άλλες χώρες βιώνουν πιέσεις

Viral: Ψαράς ανασύρει ψάρι – τέρας βάρους 177 κιλών και μήκους 2,5 μέτρων από τον βυθό της Νορβηγίας

Ένα ψάρι – τέρας ανέσυρε από τα παγωμένα νερά της Νορβηγίας ο Βρετανός ψαράς Πολ Στίβενς. Το ψάρι πρόκειται για έναν ιππόγλωσσο βάρους 177 κιλών και με μήκος 2, 5 μέτρων!   Με βάση τις διαστάσεις του ψαριού, η ηλικία

Απεργία στο λιμάνι Felixstowe του Ηνωμένου Βασιλείου από τις 21 εως τις 29 Αυγούστου

Αποκαλύφθηκαν κάποιες λεπτομέρειες για την μεγάλη απεργία στο λιμάνι Felixstowe, η οποία θα προκαλέσει περαιτέρω αποσταθεροποίηση στη μεταφορά των ευρωπαϊκών εμπορευματοκιβωτίων. Πιο συγκεκριμένα, περίπου 1.900 εργαζόμενοι στο μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων του Ηνωμένου Βασιλείου, θα πραγματοποιήσουν οκταήμερη απεργία από τις 21

Navibulgar: Εξαγορά τεσσάρων eco-lake bulk carriers έναντι $128 εκατομμυρίων

Η ναυτιλιακή εταιρεία Navibulgar αναμένεται να καταβάλει 128 εκατομμύρια δολάρια σε τέσσερα eco-lake handysize bulk carriers. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι η βουλγαρική πλοιοκτήτρια εταιρεία παράγγειλε πλοία από το ναυπηγείο Yangzijiang στο πλαίσιο των σχεδίων επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της.