ΟΛΠ: Επικαιροποιήθηκε το αναθεωρημένο master plan από την ΕΣΑΛ

Αναμένεται να ξεμπλοκαριστεί το έργο της νέας προβλήτας κρουαζιέρας στο λιμάνι.

Επικαιροποιήθηκε από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) το νέο αναθεωρημένο master plan του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, με το οποίο αναμένεται να ξεμπλοκαριστεί το έργο της νέας προβλήτας κρουαζιέρας στο λιμάνι.

Το νέο σχέδιο ανάπτυξης του λιμένα που περιλαμβάνει τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, πρόκειται να αποσταλεί προς έγκριση στο Συμβούλιο της Επικρατείας ενώ αναμένεται η σχετική έκδοση προεδρικού διατάγματος.

Στη συνέχεια αναμένεται να κατατεθούν νέα άδειες από τον ΟΛΠ για τη συνέχεια εκτέλεσης του έργου, προκειμένου οι εργασίες να επανεκινήσουν κανονικά.

Σημειώνεται ότι η απόφαση του ΣτΕ δεν έχει επηρεάσει τα υπόλοιπα υποχρεωτικά έργα του Οργανισμού που προέκυπταν από τη σύμβαση παραχώρησης στην Cosco Group Limited, αλλά μόνο την κατασκευή του νέου προβλήτα της κρουαζιέρας, ένα έργο που ήταν σε εξέλιξη.

Ανάδοχος του συγκεκριμένου έργου που ανήκει στις υποχρεωτικές επενδύσεις έχει ανακηρυχθεί η κατασκευαστική εταιρεία ΤΕΚΑΛ

Η νέα προβλήτα έχει μήκος περίπου 1.510 μέτρα και μεταβλητό βάθος από -19 έως -29,50 μέτρα, ενώ προβλέπεται η δημιουργία δύο θέσεων ελλιμενισμού κρουαζιεροπλοίων με μήκος 390 μέτρα και 350 μέτρα αντίστοιχα.

Αυτή τη στιγμή τα έργα που είναι σε εξέλιξη στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς είναι επέκταση στον Σταθμό Διακίνησης Αυτοκινήτων (Ηρακλέους), η υπόγεια οδική σύνδεση του Σταθμού Διακίνησης Αυτοκινήτων με τον Πρώην Χώρο του ΟΔΔΥ και η βελτίωση των υποδομών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα.

Τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για επικαιροποίηση του σχεδίου ανάπτυξης του λιμένα Πειραιά από την ΕΣΑΛ κατήγγειλε με ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, ο οποίος αποχώρησε από τη συνεδρίαση.

“Σήμερα προχώρησε σε μια συνεδρίαση η ΕΣΑΛ (Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων) για να εγκρίνει το Master Plan της Cosco, που το είχε εγκρίνει πάλι το 2019, γράφοντας στα παλιά της τα παπούτσια την απόφαση του ΣτΕ. Η ΕΣΑΛ και η κυβέρνηση δεν εφαρμόζουν ούτε καν τον νόμο που ψήφισαν, προχωρώντας σε προεδρικό διάταγμα που θα αδειοδοτήσει τα έργα της Cosco χωρίς καμία διαβούλευση, χωρίς εγκεκριμένη ΣΜΠΕ όπως το ΣτΕ της το επιβάλλει.” αναφέρει ο κ.Βρεττάκος.

Τόνισε επίσης ότι «τα έργα που θα επιβαρύνουν τη ζωή των ανθρώπων της πόλης δεν θα προχωρήσουν», προσθέτοντας ότι «ανεξάρτητα από τις αποφάσεις της κυβέρνησης θα αποτραπούν και από τους αγώνες των κατοίκων αλλά και με την προσφυγή στη Δικαιοσύνη».

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ε.Α.Α.Λ.Σ : Ενημέρωση μερισματούχων για χορήγηση έκτακτου επιδόματος από ΜΤΝ Δεκεμβρίου 2022

Ανακοίνωση Ε.Α.Α.Λ.Σ Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι άλλη μια πάγια επιδίωξη της Διοίκησής μας έγινε πραγματικότητα, αφού πριν τα τέλη του μηνός Δεκεμβρίου το Μετοχικό Ταμείο Ναυτικού θα χορηγήσει έκτακτο εφάπαξ μέρισμα στους δικαιούχους του. Ειδικότερα, η σχετική εισήγηση του

Νέα τουρκική προκλήση: Αλιευτικά ψάρευαν στα ελληνικά χωρικά ύδατα, συνοδεία ακταιωρού! – Τον… χαβά του ο Τσαβούσογλου

Τουρκικών προκλήσεων συνέχεια. Δεν περνά ούτε μια μέρα, που η Τουρκία, δεν θα προκαλέσει είτε από αέρα, είτε από θάλασσα, είτε διπλωματικά. Η Άγκυρα, με συνεχείς προκλητικές ενέργειες, θέλει να ρίξει λάδι στην φωτιά Αυτή τη φορά δύο τουρκικά αλιευτικά βγήκαν για ψάρεμα βόρεια της

La Repubblica: Νέα ένταση στις σχέσεις Ιταλίας – Γαλλίας λόγω μεταναστευτικού

Το μεταναστευτικό προκαλεί νέα ένταση ανάμεσα στην Ιταλία και στη Γαλλία, όπως μεταδίδει η ιταλική εφημερίδα La Repubblica. Η συγκεκριμένη διαφορά αφορά τα πλοία των ΜΚΟ και το αν πρέπει να κατευθύνονται, κυρίως, προς ιταλικά λιμάνια. Σύμφωνα με τη La

Βρετανία, Ιαπωνία και Ιταλία συνεργάζονται για την κατασκευή μαχητικού νέας γενιάς ως το 2035

Η Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία θα αναπτύξουν από κοινό ένα μαχητικό αεροσκάφος νέας γενιάς έως το 2035, σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν οι ηγέτες των τριών χωρών σε κοινή δήλωση. Η συμφωνία ουσιαστικά συνδυάζει το βρετανo-ιταλικό σχέδιο του μαχητικού νέας