ΟΛΠ: Επικαιροποιήθηκε το αναθεωρημένο master plan από την ΕΣΑΛ

Αναμένεται να ξεμπλοκαριστεί το έργο της νέας προβλήτας κρουαζιέρας στο λιμάνι.

Επικαιροποιήθηκε από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) το νέο αναθεωρημένο master plan του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, με το οποίο αναμένεται να ξεμπλοκαριστεί το έργο της νέας προβλήτας κρουαζιέρας στο λιμάνι.

Το νέο σχέδιο ανάπτυξης του λιμένα που περιλαμβάνει τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, πρόκειται να αποσταλεί προς έγκριση στο Συμβούλιο της Επικρατείας ενώ αναμένεται η σχετική έκδοση προεδρικού διατάγματος.

Στη συνέχεια αναμένεται να κατατεθούν νέα άδειες από τον ΟΛΠ για τη συνέχεια εκτέλεσης του έργου, προκειμένου οι εργασίες να επανεκινήσουν κανονικά.

Σημειώνεται ότι η απόφαση του ΣτΕ δεν έχει επηρεάσει τα υπόλοιπα υποχρεωτικά έργα του Οργανισμού που προέκυπταν από τη σύμβαση παραχώρησης στην Cosco Group Limited, αλλά μόνο την κατασκευή του νέου προβλήτα της κρουαζιέρας, ένα έργο που ήταν σε εξέλιξη.

Ανάδοχος του συγκεκριμένου έργου που ανήκει στις υποχρεωτικές επενδύσεις έχει ανακηρυχθεί η κατασκευαστική εταιρεία ΤΕΚΑΛ

Η νέα προβλήτα έχει μήκος περίπου 1.510 μέτρα και μεταβλητό βάθος από -19 έως -29,50 μέτρα, ενώ προβλέπεται η δημιουργία δύο θέσεων ελλιμενισμού κρουαζιεροπλοίων με μήκος 390 μέτρα και 350 μέτρα αντίστοιχα.

Αυτή τη στιγμή τα έργα που είναι σε εξέλιξη στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς είναι επέκταση στον Σταθμό Διακίνησης Αυτοκινήτων (Ηρακλέους), η υπόγεια οδική σύνδεση του Σταθμού Διακίνησης Αυτοκινήτων με τον Πρώην Χώρο του ΟΔΔΥ και η βελτίωση των υποδομών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα.

Τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για επικαιροποίηση του σχεδίου ανάπτυξης του λιμένα Πειραιά από την ΕΣΑΛ κατήγγειλε με ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, ο οποίος αποχώρησε από τη συνεδρίαση.

“Σήμερα προχώρησε σε μια συνεδρίαση η ΕΣΑΛ (Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων) για να εγκρίνει το Master Plan της Cosco, που το είχε εγκρίνει πάλι το 2019, γράφοντας στα παλιά της τα παπούτσια την απόφαση του ΣτΕ. Η ΕΣΑΛ και η κυβέρνηση δεν εφαρμόζουν ούτε καν τον νόμο που ψήφισαν, προχωρώντας σε προεδρικό διάταγμα που θα αδειοδοτήσει τα έργα της Cosco χωρίς καμία διαβούλευση, χωρίς εγκεκριμένη ΣΜΠΕ όπως το ΣτΕ της το επιβάλλει.” αναφέρει ο κ.Βρεττάκος.

Τόνισε επίσης ότι «τα έργα που θα επιβαρύνουν τη ζωή των ανθρώπων της πόλης δεν θα προχωρήσουν», προσθέτοντας ότι «ανεξάρτητα από τις αποφάσεις της κυβέρνησης θα αποτραπούν και από τους αγώνες των κατοίκων αλλά και με την προσφυγή στη Δικαιοσύνη».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ΥφΥΝΑΝΠ κ. Στ. Γκίκας στη Σαγκάη

Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, μετά από πρόσκληση των διοργανωτών, επισκέφθηκε την Σαγκάη (Κίνα) όπου συμμετείχε ως κεντρικός ομιλητής (“keynote speaker”), αρχικά στην τελετή έναρξης της “Ναυτιλιακής Εβδομάδας της Σαγκάης” (“Pudong Shipping Week 2024”), με θέμα “Navigating

Συνεδριάζει η Επιτροπή Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας ΙΜΟ

Από τις 2-6 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιούνται στην έδρα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) στο Λονδίνο οι εργασίες της 109ης συνόδου της Επιτροπής Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (MSC 109). Στη σύνοδο θα προεδρεύσει η κα. Mayte Medina από τις ΗΠΑ, με την υποστήριξη

Μύκονος – Λιμενικό Ταμείο: Προσφορά πομποδεκτών στο Λιμεναρχείο

Οι πομποδέκτες είναι απόλυτα συμβατοί με τα μέτρα ασφαλείας του κώδικα ISPS που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύνολο μέτρων για την ενίσχυση της ασφάλειας των πλοίων και των λιμενικών εγκαταστάσεων. Ειδικότερα, ο International Ship and Port Facility (ISPS) εισάγει ένα σύνολο προληπτικών μέτρων

Κίνητρα επιστροφής στο ελληνικό νηολόγιο

Στις κινήσεις που κάνει το υπουργείο Ναυτιλίας, προκειμένου να εγγραφούν πλοία στο ελληνικό νηολόγιο και να σηκώσουν την ελληνική σημαία, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στο OT Forum «Ένα νέο παραγωγικό πρότυπο – Ελλάδα 2030» που διοργάνωσε ο «Οικονομικός

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΚΑΙΡΟΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο