ΟΛΠ: Ρεκόρ κερδοφορίας το 2021 – Αύξηση κατά 57,5% στο μέρισμα

Στα €154,2 εκατ. ο κύκλος εργασιών της ΟΛΠ το 2021 – Αύξηση 16% σε σχέση με το 2020

Η ΟΛΠ Α.Ε. ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση του έτους 2021, σύμφωνα με τα οποία σημειώνεται εκ νέου αύξηση του κύκλου εργασιών της, ο οποίος ανήλθε σε €154,2 εκατ. έναντι €132,9 εκατ. της χρήσης 2020, παρουσιάζοντας αύξηση ποσού €21,3 εκατ. ή ποσοστό 16%.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €49,2 εκατ. έναντι €36,9 εκατ. της χρήσης 2020, παρουσιάζοντας αύξηση ποσού €12,3 εκατ. ή ποσοστό 33,3%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €36,8 εκατ. σημειώνοντας αύξηση κατά 39,4% σε σχέση με τα €26,4 εκατ. της χρήσης του 2020. Τέλος, το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανήλθε σε €0,63 αυξημένο κατά 57,5% σε σχέση με το 2020 (€0,40).

Τα παραπάνω ποσά αποτελούν την υψηλότερη κερδοφορία στην ιστορία της ΟΛΠ Α.Ε.

Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ο Προβλήτας I στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων παρουσίασε αύξηση 13,9% στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, το Car Terminal σημείωσε αύξηση 40,6% στη διακίνηση οχημάτων, ο τομέας της κρουαζιέρας πέτυχε σημαντική ανάκαμψη με συνολικό αριθμό 379 κρουαζιερόπλοια και ο αριθμός των δεξαμενιζόμενων πλοίων στον τομέα της ναυπηγοεπισκευής παρουσίασε αύξηση 16,5%.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Yu Zenggang, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 και δήλωσε:

«Η συνεχής αύξηση του κύκλου των εργασιών του Οργανισμού παρά της δυσκολίες, με τις οποίες όλοι βρεθήκαμε αντιμέτωποι το προηγούμενο διάστημα, εξαιτίας της πανδημίας, αποδεικνύει πως η ΟΛΠ Α.Ε. είναι μια εταιρεία με ανθεκτικότητα και ισχυρές βάσεις που υπεύθυνα συνεχίζει να εφαρμόζει και να υλοποιεί τη στρατηγική της για το Λιμάνι του Πειραιά, το οποίο ήδη πια βρίσκεται στις πρώτες θέσεις ανάμεσα στα καλύτερα λιμάνια της Μεσογείου και της Ευρώπης.

Η υλοποίηση του υποχρεωτικού επενδυτικού προγράμματος της ΟΛΠ Α.Ε. συνεχίζεται σταθερά και με απόλυτη συνέπεια, η οποία πέραν της ενδυνάμωσης της οικονομικής θέσης της Εταιρείας δημιουργεί πολλαπλά οφέλη για την τοπική και εθνική οικονομία. Με την ίδια αφοσίωση και αίσθημα ευθύνης θα συνεχίσουμε τη δυναμική πορεία βιώσιμης ανάπτυξης, παραμένοντας πιστοί στο όραμα ο Πειραιάς να είναι το μεγαλύτερο λιμάνι στην Ευρώπη και ένα από τα πιο σημαντικά λιμάνια στον κόσμο, σε όρους περιβάλλοντος, ψηφιοποίησης, κοινωνίας και διακυβέρνησης».

ΟΛΠ: Ρεκόρ κερδοφορίας το 2021 – Αύξηση κατά 57,5% στο μέρισμα

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επίθεση των Χούθι κατά του ελληνόκτητου M/V Tutor: Το πλοίο «πιστεύεται ότι έχει βυθιστεί»

Πλοίο που στοχοποιήθηκε από τους Χούθι της Υεμένης στις 12 Ιουνίου, ενώ έπλεε στην Ερυθρά Θάλασσα, σε απόσταση 66 ναυτικών μιλίων νοτιοδυτικά της πόλης Χοντέιντα «πιστεύεται ότι έχει βυθιστεί», ανέφερε η βρετανική υπηρεσία ασφάλειας της ναυσιπλοΐας UKMTO. Οι Χούθι είχαν

Στ. Γκίκας: Ενημερωτική επίσκεψη σε ΚΕΠΙΧ – ΕΚΣΕΔ ΛΣ/ΕΛΑΚΤ

Ενημερωτική επίσκεψη στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΚΕΠΙΧ) και στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας & Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) πραγματοποίησε σήμερα ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχο Λ.Σ. Γεώργιο Αλεξανδράκη, όπου

«Χρυσός» οι διελεύσεις πλοίων από Δαρδανέλια και Βόσπορο

Τα πάνω κάτω στις διελεύσεις πλοίων από τα Δαρδανέλια και τον Βόσπορο φέρνει νέα πολιτική απόφαση της Άγκυρας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, τα τέλη διέλευσης από τα Δαρδανέλια και τον Βόσπορο θα αυξηθούν, από

Ο αντίκτυπος των επιθέσεων των Χούθι στο παγκόσμιο εμπόριο σε αριθμούς

Τις επιπτώσεις των επιθέσεων των Χούθι στο διεθνές εμπόριο αναδεικνύει με νέα έκθεσή της η αμερικανική Υπηρεσία Αμυντικών Πληροφοριών (DIA). Πιο συγκεκριμένα, στην έκθεση αναφέρεται ότι οι επιθέσεις των Χούθι ευθύνονται για τη σημαντική μείωση στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων μέσω της

Μετάβαση στο περιεχόμενο