ΟΛΘ: Στην τελική ευθεία για την έναρξη της μεγάλης επένδυσης στον 6ο προβλήτα – Σημαντικές εξελίξεις στα τέλη Απριλίου

Προς αίσια λύση οδεύει άμεσα το χρόνιο θέμα της αλληλοεπικάλυψης των ορίων της χερσαίας ζώνης του ΟΛΘ και του ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης

Διπλές σημαντικές εξελίξεις για την υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για την επέκταση του 6ου προβλήτα αναμένονται στα τέλη Απριλίου.

Αφενός προς αίσια λύση οδεύει άμεσα το χρόνιο θέμα της αλληλοεπικάλυψης των ορίων της χερσαίας ζώνης του ΟΛΘ και του ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης. Οι δύο πλευρές – διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε. και δήμαρχος Θεσσαλονίκης – έχουν ήδη βρει τη λύση και το θέμα, όπως δηλώθηκε από πλευράς της δημοτικής αρχής στη «Ν», περνά προς έγκριση από το δημοτικό συμβούλιο στην επικείμενη συνεδρίαση της 22ης Απριλίου ή στην επόμενη από αυτήν.

Η εν λόγω αλληλοεπικάλυψη αφορά τμήμα της χερσαίας ζώνης από το ακίνητο του ΦΙΞ μέχρι τα παλιά Σφαγεία και η διευθέτησή της αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκριση του master plan και της ΣΜΠΕ του ΟΛΘ, ώστε να εκδοθεί στη συνέχεια το αναγκαίο Προεδρικό Διάταγμα και να μπορέσει να ξεκινήσει η υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης της επέκτασης του 6ου προβλήτα. Όπως επισήμανε, εξάλλου, στη «Ν» ο εκτελεστικός πρόεδρος του δ.σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος, στα τέλη Απριλίου θα ανακοινωθεί από την ΟΛΘ Α.Ε. ο προσωρινός ανάδοχος του τρέχοντος διαγωνισμού για την εν λόγω επέκταση του 6ου προβλήτα. Κατά συνέπεια τηρείται το χρονοδιάγραμμα που είχε θέσει ως στόχο η διοίκηση του λιμένα για τον δεύτερο αυτό διαγωνισμό, στον οποίον υπενθυμίζεται ότι έχουν καταθέσει προσφορές το επενδυτικό σχήμα ΜΕΤΚΑ-ΤΕΚΑΛ και η Archirodon Group N.V.

Εφόσον, επίσης, όντως τηρηθεί άμεσα η προαναφερόμενη δέσμευση από πλευράς του Δήμου Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι είναι δυνατή η έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος μέχρι τον Ιούλιο. Στόχος της ΟΛΘ Α.Ε., όπως σημειώνει ο κ. Λιάγκος, είναι η εδραίωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε κύριο δικτύου συνδυασμένων μεταφορών πολλαπλών πυλών και λύσεων εφοδιαστικής αλυσίδας για τα Βαλκάνια και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Η επέκταση (σ.σ. και εμβάθυνση) του έκτου προβλήτα αποτελεί τη μεγαλύτερη από τις δεσμευτικές επενδύσεις που έχει αναλάβει ο Όμιλος Σαββίδη, με εκτιμώμενο αρχικό προϋπολογισμό όταν έγινε η εξαγορά ύψους 130 εκατ. ευρώ, αλλά λόγω των ραγδαίων αυξήσεων στα διάφορα κόστη έκτοτε οι προσφορές που έχουν κατατεθεί στο πλαίσιο του δεύτερου διαγωνισμού εκτιμάται ότι είναι  υψηλότερες.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιχείρηση «Ασπίδες»: Σημαντικά επιτεύγματα για τους πρώτους 3 μήνες

Σπουδαία ημέρα για την Ελευθερία της Ναυσιπλοΐας. Πέρασαν 3 μήνες από την έναρξη της Επιχείρησης «Ασπίδες». Τρεις μήνες γεμάτοι πολλαπλές προκλήσεις και σπουδαία επιτεύγματα. Η Επιχείρηση «Ασπίδες» συνεχίζει την αποστολή της σε πλήρη συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο, για τη

Μεταφέροντας 11 ρ/κ από Ασία σε Ευρώπη με το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών “Happy Star”

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ήρθε στη δημοσιότητα από το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Happy Star, το φόρτωσε και μετέφερε 11 ρυμούλκα από την Ασία προς την Ευρώπη. Το 156 μέτρων πλοίο διαθέτει δυο γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 1100 τόνους! Το Happy

Δεξαμενόπλοια: Ο σκιώδης στόλος που μεταφέρει ιρανικό πετρέλαιο παραμένει στο παιχνίδι

Αυτό, όπως μεταδίδει το Hellenic Shipping News, πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιπτώσεις  στη μελλοντική προσφορά δεξαμενόπλοιων. Στην τελευταία της εβδομαδιαία ανάλυση η ναυλομεσιτική εταιρεία Gibson αναφέρει πως “οι ιρανικές εξαγωγές πετρελαίου συνεχίζονται, παρά το γεγονός ότι έχουν

Ώρα νησιού: Γιατί κάποια θέρετρα στις Μαλδίβες μετακινούν τα ρολόγια τους μια ώρα μπροστά

Μπορεί να είναι αλήθεια ότι τα πολυτελή θέρετρα των Μαλδίβων τα έχουν πραγματικά όλα – το τιρκουάζ νερό, την πλούσια θαλάσσια ζωή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, το δικό τους σύστημα χρόνου. Αναφέρεται ως «ώρα του νησιού», δεν είναι μια μεταφορική ρήση που

Μετάβαση στο περιεχόμενο