Οργανωμένο κύκλωμα βγάζει πλαστές ειδικές κάρτες για ταξί

Το βίαιο περιστατικό πυροβολισμών στα ΚΤΕΛ του Κηφισού με πρωταγωνιστές «επαγγελματίες» οδηγούς και αντικείμενο της κόντρας μια κούρσα φέρνει στην επιφάνεια απίστευτες καταγγελίες για συμμορίες (κυρίως Ρομά) που λυμαίνονται τις μεγάλες πιάτσες

Tην ύπαρξη κυκλώματος που εκδίδει παρατύπως τις ειδικές κάρτες που απαιτούνται για να εργαστεί κάποιος σε ταξί, ανέδειξε το βίαιο περιστατικό με πυροβολισμούς στα ΚΤΕΛ του Κηφισού με πρωταγωνιστές οδηγούς και αντικείμενο της κόντρας μια κούρσα προς το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπως φημολογείται. Σύμφωνα με καταγγελίες, οργανωμένο κύκλωμα στο οποίο φέρονται να εμπλέκονται ακόμα και υπάλληλοι περιφερειών– διευκολύνει παραβατικά στοιχεία να εξασφαλίσουν όχι μόνο την ειδική κάρτα αλλά ακόμα και ταξί.

Ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Οδηγών Ταξί Πέτρος Δίπλαρος μιλώντας στον Real 97,8 FM προχώρησε σε συγκεκριμένη καταγγελία. «Όποιος ενδιαφέρεται να γίνει οδηγός ταξί πρέπει να βγάλει ειδική κάρτα από τις υπηρεσίες των περιφερειών μέσω εξεταστικής διαδικασίας. Υπάρχει ένα ολόκληρο σύστημα που βγάζει πλαστές ειδικές κάρτες. Οι προϋποθέσεις για την έκδοση ειδικής κάρτας είναι το απολυτήριο γυμνασίου για τους Έλληνες και το πιστοποιητικό ελληνομάθειας για τους αλλοδαπούς. Έχει βρεθεί τρόπος και παρακάμπτεται όλη αυτή η διαδικασία. Τα νομιμοποιητικά έντυπα δεν προσκομίζονται ποτέ στις περιφέρειες, με αποτέλεσμα οι κάρτες που εκδίδονται να μην είναι νόμιμες. Έχουμε απευθυνθεί στην πολιτεία και υπήρξε η υπόσχεση για επανεξέταση όλων των καρτών ώστε να διαπιστωθεί αν είναι νόμιμες», εξήγησε και διερωτήθηκε «πού βρίσκουν αυτοί οι παραβατικοί οχήματα να δουλέψουν;» Τόνισε πάντως ότι «από την ώρα που εκδίδεται η κάρτα είναι αδύνατον να αντιληφθείς πως είναι προβληματική».

Το Σωματείο Οδηγών Ταξί τοποθετήθηκε για το ζήτημα από την πρώτη στιγμή, επίσημα σε ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, πως «το συμβάν με τους πυροβολισμούς μέρα μεσημέρι στο κατάμεστο από επιβατικό κοινό ΚΤΕΛ Κηφισού δεν είναι το πρώτο, αλλά δεν θα είναι και το τελευταίο. Όσο η πολιτεία κλείνει τα μάτια στο μεγάλο πρόβλημα με τα πλαστά έγγραφα που η ίδια έχει δημιουργήσει, όχι μόνο πυροβολισμούς αλλά και νεκρούς θα έχουμε». Πάντως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναμένεται να λάβει μέτρα προς επίλυση του προβλήματος που καταγγέλλεται.

Στο θέμα έχει αναφερθεί προ του επεισοδίου στα ΚΤΕΛ– και ο ΣΑΤΑ. «Πλαστές ειδικές κάρτες από συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες και είσοδος στο επάγγελμα χωρίς να πληρούν τα κριτήρια που ορίζει ο νόμος. Ζητήσαμε την επανεξέταση όλων των ειδικών αδειών και την ψηφιοποίησή τους για να εντοπιστούν όσοι κακώς έχουν εισχωρήσει στο επάγγελμα», αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΣΑΤΑ, όπου επισημαίνεται πως «η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Ένας μικρός αριθμός παραβατικών οδηγών που κακώς κάνουν αυτό το επάγγελμα εκθέτουν χιλιάδες επαγγελματίες».

«Έχουν δημιουργήσει μαφία»

Σύμφωνα με καταγγελίες οδηγών, ακόμα και οι πιάτσες έχουν μετατραπεί σε γκέτο από άτομα που, όπως υποστηρίζουν, έχουν διεισδύσει παράνομα στο επάγγελμα. Στην περίπτωση του Κηφισού γίνεται λόγος για εμπλοκή Ρομά, περιγράφοντας μάλιστα μια ολόκληρη επιχείρηση ώστε η «κούρσα» να πάει στον δικό τους οδηγό, προκαλώντας επεισόδιο και μεταφέροντας τις αποσκευές από το ένα ταξί στο άλλο.

Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα που μίλησε στην εκπομπή «Live News»του Mega, μια γυναίκα πήγε στο πρώτο ταξί που περίμενε στην πιάτσα και όταν είπε ότι θέλει να μεταβεί στο αεροδρόμιο κάποιοι άλλοι οδηγοί πήγαν και έβγαλαν τις αποσκευές της από το αυτοκίνητο. Τότε άναψαν τα αίματα και ένας εκ των οδηγών γύρισε με όπλο και πυροβόλησε στον αέρα. «Έχουν δημιουργήσει μαφία για να γκρουπάρουν τους επιβάτες που φτάνουν από τα λεωφορεία, παίρνοντας ακόμα και τετραπλές κούρσες», αναφέρουν οδηγοί ταξί, καταγγέλλοντας συμμορίες Ρομά που δρουν στα ΚΤΕΛ.

Στον Πειραιά η «φάμπρικα» στήνεται έξω από την περίφραξη του λιμανιού, με τους επιτήδειους να αφήνουν περιμετρικά τα ταξί τους ώστε να μη βρίσκονται εντός δικαιοδοσίας του Λιμενικού Σώματος που κάνει ελέγχους και πεζή «ψαρεύουν» πελάτες που φτάνουν ακτοπλοϊκώς.

Βεβαίως οι τακτικές αυτές μας γυρίζουν δεκαετίες πίσω. Τα φαινόμενα είχαν υποχωρήσει λόγω της διαρκούς αστυνόμευσης που υπήρχε σε μεγάλες πιάτσες ταξί, όπως τα ΚΤΕΛ, ο Σταθμός Λαρίσης, το λιμάνι του Πειραιά κ.ά., όμως πλέον έχουν ενταθεί, με τους οδηγούς να ζητούν τη λήψη μέτρων.

Η «πληγή» των πειρατικών

Το πρόβλημα είναι, όμως, ακόμα μεγαλύτερο, καθώς στο κύκλωμα εμπλέκονται και πειρατικά οχήματα. Το θέμα μάλιστα συζητήθηκε στη συνάντηση που είχε ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Ανδρέας Νικολακόπουλος με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. «Το θέμα ήταν η τεράστια υποκλοπή μεταφορικού έργου από τα Ε.Ι.Χ., καθώς και οι τρόποι αντιμετώπισης. Ο υπουργός ανταποκρίθηκε και υποσχέθηκε ότι θα ενημερωθούν αρμοδίως όλες οι αστυνομικές διευθύνσεις, ώστε να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι, τη στιγμή που το φαινόμενο έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις σε όλη τη χώρα», αναφέρεται σε ενημέρωση της Ομοσπονδίας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Α.Φωκά: Στη σωστή κατεύθυνση οι πρωτοβουλίες του Υπ. Ναυτιλίας για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου βάσει της έκθεσης Ντράγκι

Προς τη σωστή κατεύθυνση κινούνται οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας για την ανανέωση και το “πρασίνισμα” του ακτοπλοϊκού στόλου με βάση την πρόσφατη έκθεση του πρώην επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι. Αυτό επεσήμανε η προϊσταμένη

Πολεμικό Ναυτικό: Δοκιμές εν πλω για το πρώτο περιπολικό κλάσης «Island»

Σύμφωνα με ανακοίνωση των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, που αποδέσμευσε επίσης και φωτογραφίες, το πρώτο παράκτιο περιπολικό τύπου «Island» του Πολεμικού Ναυτικού ολοκλήρωσε με επιτυχία δοκιμές εν πλω. To πρώτο από τα σκάφη έχει ονομαστεί  “Υποκελευστής Ιωάννης Μαντούβαλος” (P197).

Έλεγχος στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα – Σαλαμίνα

ΘΕΜΑ:  Αιφνιδιαστικός επιτόπιος έλεγχος της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας) – Πέραμα (Αττικής) Η Επιτροπή Ανταγωνισμού («ΕΑ») διενήργησε αιφνιδιαστικό επιτόπιο έλεγχο στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας), αναφορικά

Το «ουκρανικό μοντέλο» είναι η λύση για το Προσφυγικό και όχι το κλείσιμο των συνόρων από τη Γερμανία (*)

Η απόφαση του Βερολίνου να επαναφέρει από 16/9/2024 έως 15/3/2025 τους μεθοριακούς ελέγχους στα χερσαία σύνορά της με Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και Δανία, προκειμένου να αντιμετωπίσει λέει τις μεταναστευτικές ροές που κατακλύζουν τη Γερμανία, αναμφίβολα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση μιας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο