Ως τα τέλη Οκτωβρίου ενεργοποιείται το Μεταφορικό Ισοδύναμο στα καύσιμα. Το 2019 θα επιδοτούνται και τα εισιτήρια 2ης θέσης

Στην εκπομπή Πρώτη Είδηση της ΕΡΤ βρέθηκε ο Νεκτάριος Σαντορινιός,
αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αναλύωντας
διεξοδικά την τρίτη και τελευταία φάση της εφαρμογής του Μεταφορικού
Ισοδύναμου, αυτής της επιδότησης μεταφοράς καυσίμων προς τα νησιά, ενώ
ανακοίνωσε και κάποιες διορθωτικές ενέργειες που θα εφαρμοστούν στην
ολοκληρωτική εφαρμογή του μέτρου, από 1/1/2019.

Όπως τόνισε ο κ. Σαντορινιός, «Το Μεταφορικό Ισοδύναμο έχει τρεις
πυλώνες ενίσχυσης που αφορούν πρώτον στην μεταφορά των επιβατών, στην
επιδότηση του κόστους που έχουν οι επιχειρήσεις για την μεταφορά
προϊόντων από και προς τα νησιά και στην μεταφορά καυσίμων στα νησιά.

Ήδη, μέσω της πλατφόρμας του Μεταφορικού Ισοδύναμου, έχει ξεκινήσει η
έκδοση και η πληρωμή των εισιτηρίων των νησιωτών αλλά και η κατάθεση
των τριμηνιαίων παραστατικών των επιχειρήσεων προκειμένου να καταβληθούν
χρήματα στους εταιρικούς τους λογαριασμούς.

Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και μέχρι τώρα, στην πιλοτική εφαρμογή, ο κόσμος έχε αγκαλιάσει το μέτρο».

Αναφορικά με την εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου και στα καύσιμα,
δήλωσε «Για την εφαρμογή του ΜΙ στα καύσιμα αναμένεται ακόμη μια
νομοθετική ρύθμιση οπότε και υπολογίζεται μέχρι το τέλος του μήνα να
είμαστε σε θέση να ενεργοποιήσουμε και αυτόν τον πυλώνα.

Ουσιαστικά, από τους υπολογισμούς μας φαίνεται ότι η απόδοση του μέτρου στην τιμή των καυσίμων των νησιών, δε θα υπερβαίνει τα 15 λεπτά στην αντλία των πρατηρίων, σε σχέση με την μέση τιμή στην Αττική.

Στο σχεδιασμό μας λαμβάνουμε υπόψη στοιχεία όπως η απόσταση του κάθε
νησιού από τα κέντρα εφοδιασμού, το αν διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους
καυσίμων το νησί και τέλος πόσα πρατήρια λειτουργούν».

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό «η αποδοχή του μέτρου της
επιδότησης της μεταφοράς των καυσίμων αναμένεται να είναι σημαντική από
τους νησιώτες αλλά και τους επισκέπτες των νησιών».

Ο ίδιος έκρινε θετικές τις παρεμβάσεις του μέτρο ενόψει της πλήρους
εφαρμογής του, καθώς όπως είπε «Στην πιλοτική εφαρμογή του Μεταφορικού
Ισοδύναμου επιδοτούνται μόνο τα εισιτήρια τρίτης θέσης.

Είμαστε σε θέση, από 1/1/2019, να επιδοτήσουμε, για τα πιο μακρινά νησιά, να επιδοτούμε εισιτήρια και δεύτερης θέσης».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεταφέροντας 11 ρ/κ από Ασία σε Ευρώπη με το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών “Happy Star”

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ήρθε στη δημοσιότητα από το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Happy Star, το φόρτωσε και μετέφερε 11 ρυμούλκα από την Ασία προς την Ευρώπη. Το 156 μέτρων πλοίο διαθέτει δυο γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 1100 τόνους! Το Happy

Δεξαμενόπλοια: Ο σκιώδης στόλος που μεταφέρει ιρανικό πετρέλαιο παραμένει στο παιχνίδι

Αυτό, όπως μεταδίδει το Hellenic Shipping News, πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιπτώσεις  στη μελλοντική προσφορά δεξαμενόπλοιων. Στην τελευταία της εβδομαδιαία ανάλυση η ναυλομεσιτική εταιρεία Gibson αναφέρει πως “οι ιρανικές εξαγωγές πετρελαίου συνεχίζονται, παρά το γεγονός ότι έχουν

Ώρα νησιού: Γιατί κάποια θέρετρα στις Μαλδίβες μετακινούν τα ρολόγια τους μια ώρα μπροστά

Μπορεί να είναι αλήθεια ότι τα πολυτελή θέρετρα των Μαλδίβων τα έχουν πραγματικά όλα – το τιρκουάζ νερό, την πλούσια θαλάσσια ζωή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, το δικό τους σύστημα χρόνου. Αναφέρεται ως «ώρα του νησιού», δεν είναι μια μεταφορική ρήση που

Σύγκρουση και βύθιση πλοίου στον Εύξεινο Πόντο

Μετάφραση-απόδοση κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Τρία μέλη πληρώματος Συριακής εθνικότητας αγνοούνται όταν το 36 ετών πλοίο τους συγκρούσθηκε και βυθίστηκε στο διάδρομο σιτηρών της Ουκρανίας πλησίον των ακτών της Ρουμανίας τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου (18/5). Tο υπό σημαία Τανζανίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο