Ούτε ΚΟΤΣΟΒΩΛΟΣ να ήταν το Λιμενικό Σώμα…

Σε
εφαρμογή των διατάξεων του «ταλαιπωρημένου» άρθρου 79 του ν. 4504/17 (παρ. 5) εκδόθηκε η αριθ. 2415.9/69722/2018/21-9-2018
Απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας κ. ΚΟΥΒΕΛΗ, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 4607 της 18-10-2018.

Από τον
τρόπο που τροποποιήθηκε το παραπάνω άρθρο ο κάθε καλόπιστος αναγνώστης, όση
αισιοδοξία και αν είχε, δεν
περίμενε να δει στο σώμα της Απόφασης
αυτής σοβαρή προσέγγιση του θέματος της διαδικασίας μετάβασης των στελεχών του
Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ από την κατηγορία των Λ/Φ σε
αυτή των ΥΠ/ΑΞ.

Αμέσως ερωτηματικά
δημιουργούνται, για το αν με αυτή την Απόφαση εκπληρώνεται έστω και στο
ελάχιστο το κριτήριο της διαφάνειας, που υποτίθεται, επέβαλε την θέσπιση του
άρθρο 79 του ν. 4507 για την -μέσω Πανελληνίων και όχι μέσω ΑΣΕΠ- εισαγωγή
στελεχών στις σχολές Λ/Φ και Δοκίμων
Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Θα περίμενε κανείς ότι η διαδικασία εξετάσεων
θα διενεργείτο από κάποια ανεξάρτητα όργανα ή πρόσωπα με έξωθεν καλή μαρτυρία (π.χ
Καθηγητές Πανεπιστημίου ή από άλλες Στρατιωτικές Σχολές, ΑΣΕΠ κ.λ.π.)

Μάταια
όμως. Η τετραμελής (!!!) Επιτροπή
Αξιωματικών για την διενέργεια των εξετάσεων διορίζεται από τον Αρχηγό Λ.Σ.
καθώς επίσης και οι αξιωματικοί που θα επιμελούνται ανά μάθημα τα θέματα των
εξετάσεων.

Έτσι με το
σύστημα αυτό των εξετάσεων για Υπαξιωματικός Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ εισάγεται σε όλη του
την μεγαλοπρέπεια το ρουσφέτι και ο πειθαναγκασμός των στελεχών του Σώματος στα
κελεύσματα της εκάστοτε πολιτικής και στρατιωτικής Ηγεσίας.

Είναι
πλέον φανερό ότι αυτό ήταν εξαρχής το ζητούμενο
από την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία με τις ρυθμίσεις του άρθρου 79
του ν. 4504/17.

Αν κάποιος επιχειρήσει να κατανοήσει της ρυθμίσεις αυτής της Κανονιστικής Απόφασης
του Υπουργού, θα αντιληφθεί την προχειρότητα και την έλλειψη σχεδιασμού σε όλο
του το μεγαλείο.

Για να δώσει κάποιος εξετάσεις για Κελευστής πρέπει να έχει
τουλάχιστον 3 χρόνια στο βαθμό του Λ/Φ και να
κατέχουν πτυχίο Ιδρύματος
Ανώτατης Εκπαίδευσης Πανεπιστημιακού ή Τεχνολογικού Τομέα, ή δίπλωμα Πλοιάρχου
Γ` ή Μηχανικού Γ` Εμπορικού Ναυτικού..

Όταν η
φοίτηση σε ένα ΑΕΙ είναι 4 χρόνια, αλλά και όταν η πρώτη τοποθέτηση ενός Λ/Φ
είναι σε ακριτικές κυρίως περιοχές, πώς θα αποκτηθεί από κάποιον πτυχίο ΑΕΙ ή ΑΕΝ στα τρία χρόνια προϋπηρεσίας
στον βαθμό του Λ/Φ;

Μήπως και εδώ θα δημιουργήσουμε μία ακόμη
βιομηχανία ρουσφετιών με τοποθετήσεις ημετέρων σε περιοχές όπου υπάρχουν ΑΕΙ
και ΑΕΝ;

Πως είναι δυνατόν κάποιος που έχει αποφοιτήσει
από μία Παραγωγική Σχολή όπως αυτή των
Λ/Φ (ακόμη να διευκρινιστεί αν θα είναι 3ετής ή 4τραετής), να εξετάζεται σε
Μαθήματα όπως :Λεκτικές Δεξιότητες και Κατανόηση Κειμένου ή Στοιχεία Δημοσίου –
Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου;

Είναι δυνατόν η γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
να μην έχει εξασφαλιστεί κατά την διάρκεια της της φοίτησης στη σχολή Λ/Φ;

Είναι δυνατόν οι επιτυχόντες στις εξετάσεις
να μάθουν μέσα σε 4 εβδομάδες Ποινική
Δικονομία ή τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
και μάλιστα από καθηγητές
Αξιωματικούς Λ.Σ που δεν θα είναι και αποκλειστικής αλλά παράλληλης με τα κύρια
καθήκοντά τους απασχόλησης;

Πως
είναι δυνατόν μαθήματα όπως: Θεμελιώδη Δικαιώματα, Ειδικά Θέματα Συνταγματικού Δικαίου να
μην αποτέλεσαν αντικείμενο διδασκαλίας
κατά την διάρκεια της φοίτησης στην Σχολή Λ/Φ και επιδιώκεται η διδασκαλία τους
εντός 4 εβδομάδων στο ταχύρρυθμο αυτό σχολείο των ΥΠΑΞ/ΚΩΝ;

Είναι
δυνατόν να εκδίδεται αυτή η Απόφαση του Υπουργού χωρίς να έχουν εκπονηθεί τα
αναλυτικά προγράμματα σπουδών τόσο για την σχολή Λ/Φ όσο και της Σ.Δ.Σ, ώστε να είναι δυνατή και η ανάλογη
προσαρμογή των ρυθμίσεων της;

Γιατί
τόση προχειρότητα και βιασύνη;

Μήπως
οι ρυθμίσεις της Απόφασης του Υπουργού έχουν ευκαιριακό και όχι κανονιστικό
χαρακτήρα για τους ήδη υπηρετούντες στο βαθμό του Λ/Φ, προκειμένου διοργανωθεί
ένας διαγωνισμός, υποσχόμενος πολλά σε πολλούς
ενόψη και των επερχόμενων εκλογών;

Πώς να σχολιάσει κανείς για τα αναφερόμενα στο
άρθρο 4 της Υπουργικής Απόφασης

Αν πετύχει κάποιος στις εξετάσεις για Κελευστής συνέρχονται εκτάκτως τα Συμβούλια Κρίσεων προκειμένου
γρήγορα να τον προάγουν. Αν όμως ο
συγκεκριμένος δεν ολοκληρώσει ή αποτύχει στην
ταχύρρυθμη 4 εβδομάδων εκπαίδευση
τότε η απόφαση προαγωγής ανακαλείται

Πού
έχει ξανακουστεί ο βαθμός να μην απονέμεται στο τέλος και μετά την επιτυχή
ολοκλήρωση μιας διαδικασίας (φοίτηση, ολοκλήρωση εκπαίδευσης κ.λ.π.);

Προκαταβολή βαθμού ιεραρχικής εξέλιξης πρώτη
φορά συναντάται.

Όπως
τα εμπορεύματα. Αν δεν αποπληρώσεις σου παίρνουν πίσω το ψυγείο ή την τηλεόραση
. Ούτε ΚΟΤΣΟΒΩΛΟΣ να ήταν το Λιμενικό Σώμα

Να γελάσει ή να κλάψει κάποιος με όλα αυτά
που συμβαίνουν στο κτήριο της Δραπετσώνας;

Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι μετά τις παραπάνω
επισημάνσεις των Λιμενικών Νέων (δεν μας είναι γνωστές οι τυχόν παρεμβάσεις των
Ενώσεων του Προσωπικού) ο κ. Υπουργός θα συμφωνήσει, ότι τέτοιου είδους πρακτικές παραπέμπουν σε
άλλες εποχές στις αρχές του περασμένου αιώνα.

Οφείλει
να επανεξετάσει το θέμα, γιατί το Λιμενικό Σώμα έχει μία 100χρονη συνεχή
προσφορά στην ελληνική κοινωνία και δεν του πρέπουν τέτοιες πρακτικές.

Να
σεβαστεί την ιστορία του Λιμενικού Σώματος και ως έχων την πολιτική ευθύνη να
την προστατέψει

ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέταξαν οικογένεια από το πλοίο γιατί είχε φορτισμένο ηλεκτρικό

Όταν ένα πλαίσιο δεν είναι απολύτως σαφές, προκαλεί… αλαλούμ! Όπως έχει προκύψει, εδώ και καιρό, από το ρεπορτάζ του newsauto.gr και την επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και με ναυτιλιακές εταιρείες, που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού, δεν υπάρχει κάποια

Καιρός: Η πρόβλεψη ανά ημέρα και περιοχή έως και την Κυριακή του Πάσχα

Παρόμοιο με τη Μεγάλη Τετάρτη θα είναι το σκηνικό του καιρού και τη Μεγάλη Πέμπτη με πρόσκαιρες νεφώσεις και βροχές.   Αίθριος θα είναι όμως ο καιρός τη Μεγάλη Παρσκευή, με τη θερμοκρασία να σημειώνει άνοδο από το απόγευμα. Το

ΟΛΗ: Αύξηση 30% στην επιβατική κίνηση το α΄τετράμηνο

Ανοδικά κινείται η δραστηριότητα του Λιμανιού του Ηρακλείου, όσον αφορά την κρουαζιέρα. Αυτή η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι επιλέγεται περισσότερο ως προορισμός από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, αλλά επίσης και στο ότι πρόκειται για μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά για

Υπ. Ναυτιλίας: Έτσι θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό

Μετάβαση στο περιεχόμενο